vsi el. avti serijski imajo mesto za odklop baterije, kot tudi plug-in hibridi
to je tudi zahteva za doma predelan EV na sami homologaciji, poleg ločene mase (da ni skupna s šasijo)
LiPo celica gori kot bakla, ČE JE LE PRISOTEN ZRAK
še več: če npr 1 cm debelo celico mer 40x30cm in ima 1,3V prerežeš zunanji ovoj, potem pride zraven kisik in ob kratkem stiku resnično gori kot bakla. Sem videl video, kako je bila poškodovana 1 celica na mizi, pa je nekdo samo odprl zadevo in povzročil stik znotraj le-te ter kisik in je zagorelo 1 visoko
če pa damo obe elektrodi v kratek stik sta pa iz različni materialov in enega "odžge" in tako stika ni več
praktično iz prve roke, torej mora biti v škatli, ki čimdalj časa preprečuje dostop kisika
osebno mnenje je, da ne gre za nikakršen bavbav - raje grem gasit električarja kot bencinarja z napol praznim tankom
je pa seveda potrebno poznat specifiko vozila, kot odklop akumulatorja je tudi odklop glavne baterije prioritetna zadeva
Osebno mnenje moje pa je, da ne bi bil rad v resni nesreči z doma predelanim ev, sploh tistim, pri katerih se baterije daje pod zadnje sedeže in se reže pleh ne-nosilni in se jih vgrajuje tja
https://www.youtube.com/watch?v=pWBNSnjs_V4
pazi na 0:50 cca
https://www.youtube.com/watch?v=2BGtUxR_2xE
pazi spet 0:50
https://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc