V primeru prometne nesreče z "el. avtomobilom"

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Če pridejo sodbe, pa da ne gre za resno malomarnost, je adijo sistem reševanja.

To, da reševalci ne bi imeli opreme, potrebne za reševanje, sodi pod hudo malomarnost. Ne tistih na kraju dogadka, ampak tisitih, ki jim te nujne opreme niso zagotovili.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ti so dovolj visoko pri koritu, da se jim jebe. Bodo morali električarji začet zbirat denar za pomoč gasilcem.
tongue-1.gif

Izgovori, da plačujejo davke, ne bodo dovolj, ker jih ne. Je minus saldo po subvencijah.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ti so dovolj visoko pri koritu, da se jim jebe. Bodo morali električarji začet zbirat denar za pomoč gasilcem.
tongue-1.gif

Izgovori, da plačujejo davke, ne bodo dovolj, ker jih ne. Je minus saldo po subvencijah.
Ob razmahu električnih avtov bodo morali električarji začeti zbirat denar za opremo gasilcev torej jo sedaj zagotavljajo piromani
stupid-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ti so dovolj visoko pri koritu, da se jim jebe. Bodo morali električarji začet zbirat denar za pomoč gasilcem.
tongue-1.gif

Izgovori, da plačujejo davke, ne bodo dovolj, ker jih ne. Je minus saldo po subvencijah.

Seveda jih. Subvencija je pa nekaj drugega. In je točno to, kar njeno ime pove. Pa še poglej si kam gre DDV ob prodaji BEV in od kod pride subvencija.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Eni se pa delajo norca iz "mainstream" proizvajalcev, ki veliko bolje (in dražje) skrbijo za zaščito baterije. Pri Tesli jo, kot se je že izkazalo, prebije že kos železja na cesti.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zanimivo bi bilo videti statistiko med številom požarov na Teslah in na ostalih EV-jih priznanih proizvajalcev (GM, Nissan, Renault, BMW, VW,...).

Mogoče se samo meni zdi, ampak imam občutek, da se Tesle vnamejo konkretno pogosteje, kot EV-ji ostalih proizvajalcev.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
KSZ ... zanimivo branje.

Citat:
In a manual for first responders posted to Tesla’s website, firefighters are warned not to touch the vehicle until the fire is out.

Pa še glede gašenja z vodo

Citat:
“With the high voltage batteries they’re lithium ion batteries and they require copious amounts of water to extinguish them, they burn very hot,” said Kevin Jones, the Battalion Chief of Special Operations for the Indianapolis Fire Department.

Očitno se bodo profi gasilci morali posvetovati z Alter strokovnjaki, ki vejo veliko več od njih o metodah gašenja, reševanja in nevarnostih baterij ter el. napeljave v avtomobilih.

bonk.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Res je. To je zelo zanimivo, še posebej glede na to, da sem že na začetku prilepil video, ki točno to opisuje.

No, pa dajmo še 1x:

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik creep pravi:
KSZ ... zanimivo branje.

Citat:
In a manual for first responders posted to Tesla’s website, firefighters are warned not to touch the vehicle until the fire is out.

Skratka, pri Tesli reševalcem svetujejo, naj pustijo, da njihove stranke pač zgorijo ... Odličen odnos do kupcev, res ...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.738
113
Pol oa naj se v manual napiseji, kaj svetujeji resevalcem. Da bodo kupci to videli.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
vsi el. avti serijski imajo mesto za odklop baterije, kot tudi plug-in hibridi
to je tudi zahteva za doma predelan EV na sami homologaciji, poleg ločene mase (da ni skupna s šasijo)
LiPo celica gori kot bakla, ČE JE LE PRISOTEN ZRAK
še več: če npr 1 cm debelo celico mer 40x30cm in ima 1,3V prerežeš zunanji ovoj, potem pride zraven kisik in ob kratkem stiku resnično gori kot bakla. Sem videl video, kako je bila poškodovana 1 celica na mizi, pa je nekdo samo odprl zadevo in povzročil stik znotraj le-te ter kisik in je zagorelo 1 visoko
če pa damo obe elektrodi v kratek stik sta pa iz različni materialov in enega "odžge" in tako stika ni več
praktično iz prve roke, torej mora biti v škatli, ki čimdalj časa preprečuje dostop kisika

osebno mnenje je, da ne gre za nikakršen bavbav - raje grem gasit električarja kot bencinarja z napol praznim tankom
je pa seveda potrebno poznat specifiko vozila, kot odklop akumulatorja je tudi odklop glavne baterije prioritetna zadeva
Osebno mnenje moje pa je, da ne bi bil rad v resni nesreči z doma predelanim ev, sploh tistim, pri katerih se baterije daje pod zadnje sedeže in se reže pleh ne-nosilni in se jih vgrajuje tja

https://www.youtube.com/watch?v=pWBNSnjs_V4
pazi na 0:50 cca https://www.youtube.com/watch?v=2BGtUxR_2xE
pazi spet 0:50 https://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc