Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Jebat ga, pri rokovanju s poškodovanim elektro vozilom moraš postopati drugače. To je to.
Tako je. In reševalci se bodo morai temu prilagoditi in imeti potrebno zaščitno opremo. Ker če je ne bodo imeli in bodo stali ob strani, v avtu pa bo nekdo zaradi nepomoči umrl, ga bodo najebali.
Bodo pač morali imeti rokavice, tepihe, palice s kljukami in vse ostalo, kar je treba. Sem za prejšnji Plugin pisla zgodbo tudi o reševalni ekipi v Formuli E. Imajo določeno opremo (ki ni nič vsoljska) in določeno urjenje in to je to. Nič takega, česar ne bi bilo moč nauliti in primerno opremiti gasilcev in ostalih reševalcev.
Meni se zdi, da bo večji problem z laičnim reševanjem. Tam folk ne pomisli na to, kaj se lahko zgodi in tu zna pa res ob spletu nesrečnih okoliščin koga pobrati.
Drugače pa: kakšen Tesla je sicer res gorel zaradi baterij po vplivu fizične sile, za avte (prihajajoče in že sedanje) evrpopskih proizvajalcev pa je to dosti manj verjetno. Ohišja so veliko, veliko močnejša. Sicer so zato baterije nekaj manjše, je pa vse skupaj bolj varno. Ali,, kot mi je rekel eden od Audijevih razvojnih šefov: nam se primer, da nekaj na cesti prebije ohišje in baterija zagori, ne sme zgoditi. In temu smo prilagodili tehnologijo.