Utekavanje novega motorja.

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Kaj pa pomeni naslov teme? Prav nič. Škodo si že naredil, ker je skoraj vsak v tej temi uporabil to butasto zaporedje črk, ki niti ni beseda.
10.gif


V Sloveniji se motor recimo uteka. Utekanje motorja in pogonskega sklopa pa smo pri hiši počeli okrog 3000km do 3000 obratov motorja v minuti, proti koncu malo čez. Skratka, kot bi peljal mrzel avto, je pa dobro uporabljati tudi menjalnik, skratka da se vrteči pogonski deli ne vrtijo z eno hitrostjo kar naprej.

Enkrat sem tui že pisal, da je dobro prvi servis narediti po teh 3000km. Od štirih Aster 1.6 16v se je pri eni upoštevalo uradna Oplova navodila, ki so se spremenila, in je prvi servis izginil. Prvi servis se je opravil šele pri predpisanih 15 tisoč km. Avto je potem vedno pil olje, menjalnik je bil pa glasnejši. Lahko da že zaradi izdelave, ampak samo pri enem se ni upoštevala »ljudska modrost« pač pa proizvajalčeva navodila. Avto se je prodal pri mislim, da 120 tisoč km. Pred servisem.
tongue-1.gif


Jaz osebno, ko bom kupil nov avto, ga bom imel precej dolgo in bo imel po prvih par tisoč km zamenjano olje in filtre v motorju in menjalniku.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Sicer poznas vse lastnike, ampak napisem se ostalim v vednost;


Crysler Crossfire 3,2 V6 07' ; brez utekavanja, že prvi dan smo kroge risali, pa se naganjali v šentiljski rondo; prodan po 2 letih
in 70k brutalnih kilometrov, samo servisi, brez problemov


Audi T.T. 07'; predvsem ledeno mrzel motor do 7k rpm je bil specializiran za tako vožnjo, prodan po 2 letih in cca 50k gnanih
kilometrov, brez težav; seveda je bilo utekavanje prvi dan po ptujski 180 na bremzo in nazaj probat če gre 190.
Leon 1.9TDI; avto istega lastnika pred tem TTjem; delal bp.

Audi A5 3.0TDI; umirjene mrzle vžige je poznal takrat ko ga je sestra od lastnika vozla, sicer še danes poln gas, mrzel seveda,
140k km & running; servisi in to je to

BMW 325 08'; sploh nebom komentiral, glede nato da je brat od lastnika reli voznik in tudi tamlajšemu je to v krvi

Renault Senic 06' 1.9DCI, 225k km; lastnik je vrgel avto na dve koli kadarkoli je imel zato čas; bi še delal danes ampak ga je
malo čohnil. Sedaj vozi Pasatta 1.9TDI; avto se mi smili, ampak zaenkrat brez težav. (razen naftni filter je menjal)

Evo, elaborat v parih odstavkih, zakaj tudi leta 2010 še vedno ni pametno kupiti avtomobila vzhodno od Trojan...
smile-1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Zadrt? Ti si zadrt, pa še nepismen.
priden.gif


Električne naprave tudi vtikavaš ali jih vtikaš v električne vtičnice?
grin1.gif


Pa da ne bom povsem »off topic« kot si ti s svojim sporočilom...
evil.gif

Tista povezava, ki si jo napisal, in ki vsake toliko zaokroži po forumih sploh predvideva, da tudi takoj zamenjaš olje in filtre, ne glede na to, da naj bi to počel pri zelo visokih obremenitvah. Bi moral videt še kakšen vir, da se stvar res obnese pri različnih motorjih. Tako pa so še vedno precej osamljeni s svojimi »izkušnjami« pri utekanju motorjev.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kaj te ni sram, da zaradi ene napačno napisane besede na spletnem forumu, lajaš kot največji [censored]? Get a life.
bonk.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.748
1.531
113
Pri RWDju seveda pri 2500 km zamenjaš še olje v diferencialu (kar je bilo 15 let nazaj tudi jasno predpisano)
zmaga.gif