Sicer poznas vse lastnike, ampak napisem se ostalim v vednost;
Crysler Crossfire 3,2 V6 07' ; brez utekavanja, že prvi dan smo kroge risali, pa se naganjali v šentiljski rondo; prodan po 2 letih
in 70k brutalnih kilometrov, samo servisi, brez problemov
Audi T.T. 07'; predvsem ledeno mrzel motor do 7k rpm je bil specializiran za tako vožnjo, prodan po 2 letih in cca 50k gnanih
kilometrov, brez težav; seveda je bilo utekavanje prvi dan po ptujski 180 na bremzo in nazaj probat če gre 190.
Leon 1.9TDI; avto istega lastnika pred tem TTjem; delal bp.
Audi A5 3.0TDI; umirjene mrzle vžige je poznal takrat ko ga je sestra od lastnika vozla, sicer še danes poln gas, mrzel seveda,
140k km & running; servisi in to je to
BMW 325 08'; sploh nebom komentiral, glede nato da je brat od lastnika reli voznik in tudi tamlajšemu je to v krvi
Renault Senic 06' 1.9DCI, 225k km; lastnik je vrgel avto na dve koli kadarkoli je imel zato čas; bi še delal danes ampak ga je
malo čohnil. Sedaj vozi Pasatta 1.9TDI; avto se mi smili, ampak zaenkrat brez težav. (razen naftni filter je menjal)
Na to utekavanje ne dam kaj dosti, mogoče ni ravno super da se ga meče malo pod blokado, ampak če se normalno vozi
nima kaj bit. Je pa treba mogoče dizlu namenit malo več pozornosti kot pa bencinaru.