Citat:
Uporabnik medo10 pravi:
KSZ
Ali res lahko prihaja zaradi menda prebogate mešanice LPG do občasnega cukanja, sploh pri nižjih hitrostih in manj ogretem motorju? Tudi pri toplejšem motorju je obasno to zaznati. Prižge se tudi lučka za motor in javi prebogato mešanico.
Če se napako zbriše in da samo na bencin (recimo drug dan, ko je hladen motor) dela normalno.
se pravi nihče od mojih predhodnikov ni pomislil na povezavo lambda open loop in closed loop?
po domače, (sicer ne vem, za kak avto gre, niti ali je klasična ali wideband lambda) dokler je avto hladen in ECU dozira "na peš" tako bencin (posledično ekvivalentno plin), brez, da bi upošteval vrednost lambde (podatek o kisiku v izpuhu), je važno kako je nastavljena vrednost plina v režimu, dokler se ne sklene t.i. "closed loop" in motorni ECU izvaja popravke glede na vrednost lambde
Pri stand alone motornih ali pa recimo "dirkalnih" ecu-jh je dodatna lambda wideband stalnica že desetletje - ne vem, zakaj plinski sistemi nimajo vgradnje dodatne wb lambde v izpuh in jemljejo podatke izključno z motornega ecu-ja oziroma časa odpiranja bencinskega injektorja?
kolega ima audi a8 4.2 Q TFSI oznaka motorja BFM letnik 2006 in sedaj še KIA RIO nek mlinček 1.2 predelan pri G1 in je prezadovoljen. V motornem ECUju pri obeh avtih nima popolnoma nobenih napak, vezanih na zmes zrak/gorivo