Pri plinu je res pomembno zgolj kdo ti ga vgradi, kateri sistem je not, je stranskega pomena. Imel sem 2 avta predelana na plin. Prvega še pred leti, ko sem imel najbližjo črpalko 60km vstran (zato 100l rezervoar - sem šel vedno v smeri mimo črpalke), predelava narejena v Divači, s sistemom zelo zadovoljen.
Ker je bila to dobra računica, sem kasneje za nabiranje kilometrov namesto dizla kupil močnejšega bencinarja. Iskal avto v dobrem stanju, prevozil pred predelavo z njim 5k km, da sem se prepričal, da gre res vse v nulo, potem nasedel reklami Plineksa in predelal pri njih. Hvalili sistem, da se kao sam nastavlja, poraba kao 3% višja (kar sem vedel, da je nategovanje, vendar se prodajnik ni dal prepričat)... Ok, blizu so bili, cena tam tam z ostalimi, pa dajmo...
Avto prevzamem, menda vse v nulo. Pri nizkih obratih cuka. Grem nazaj (enkratno dodatno nastavljanje mora vsak vzet v zakup), težave se pojavijo drugje... Več kot 7 mesecev smo se zafrkavali, bil sem vsaj 10x tam, vedno je avto šel kao v nulo ko sem ga prevzel, naslednji dan pa klical. Nastavitve so bile tako mimo, da če sem se dlje časa vozil, se je zmešalo motornemu računalniku in sem 2x moral na pooblaščeni servis, da so mi ga resetirali. So bile krive svečke, menjam svečke za plinske. Potem te kao niso bile dovolj kvalitetne, vzamem plinske svečke pri njih. Potem so bile kao zanič vžigalne tuljave, menjam vžigalne tuljave. Seveda bistvene razlike nikoli ni bilo. Mogoče je pa motor slab (?!) nima kompresije. Grem izmerit kompresijo, vse ok...
Potem končno nekako zadovoljivo dela, se nekaj časa vozim (poraba 10-15% višja - po besedah njihovega mehanika je to čisto normalno - meni je bilo ekonomsko sprejemljivo, zato se nisem sekiral). Vmes je seveda začela hladilna tekočina puščat (standardna napaka pri njih). V drugem poskusu to uspejo zrihtat.
Potem pa na enem od servisov je šel budala nekaj šarit po nastavitvah in spet vse jovo na novo. Vmes mene obtoži, da sem obračal kable na injektorjih. V glavnem kar nekaj časa sem se lahko vozil samo res po jajcih, da je sploh šlo, vmes so ga nekajkrat nastavljali, tako daleč, da so do konca zj... motor. Seveda po njihovih besedah plin ne more bit kriv popolnoma nič, ker se vse samo nastavlja in je vedno za vse "kriv" motorni računalnik. Ali pa slab vgrajen material.
Da o odnosu glavnega mehanika do strank niti ne govorim...
Nasvet za naprej? Trenutni avto je 200km bencinar. Kljub temu, da delam veliko kilometrov, ne bom tvegal s plinom, ker avto ni več nov, prav tako ga imam tudi za na progo. Naslednji avto bo skoraj sigurno spet bencinar, seveda tudi na plin, toda nikakor ne Plineks (če bi se šel kdo loterijo z njimi, mu z veseljem dam bon za 100€, ki sem ga dobil. Prijateljem ga ne dam, ker jim ne želim slabega). Predelava pri g. Siniši v Postojni, najverjetneje pa pri kakšnem večjem v Beogradu, ki ve kaj dela, saj poznam kar nekaj ljudi dol, ki vozijo na plin in se samo smejijo, ko berejo po naših forumih kakšne težave imamo z našimi "garažnimi" predelovalci...