cca 30 -35.Kkm kar pomeni, da bi rabil cca slabi dve leti da pridem na nulo vlozka zacetne investicije. Potem je tukaj se kar nekaj potencialnih tezav, ki izhajajo iz naslova predelave mojega motorja. Gre za GM motor, ki je bolj znan v SAAB-u 9-3 2.0t pod kodnim imenom B207 ali pri Oplu Z20NET
Tudi pri Prinsevi publikaciji sem nasel neke tezave z pospesevanjem http://www.amrautos.co.uk/database_problem_cars.pdf
Opel
Vectra turbo
2005>
Z20NET
2000 cc
Shaking during accelerating and when the car goes into cut-of phase.
Fit a turbo extension kit icw a special programmed ECU. See also OPE0207
Results are good
Prins
...tudi na Prins strani je opazka okoli sedal ventilov in se pred casom je bilo napisano, da se priporoca menjava.
Remarks
Prins recommends you take preventive measures to avoid excessive wear on the cylinder head and/or valves.
Skratka prevec nekih potencialnih problemov, ki bi lahko ali pa tudi ne nastali, za prisparanih 1000€ v naslednjih treh letih, tudi ko berem po tujih forumih kombinacje tega motorja in plina.
Pri nas nekako nima smisla iti v rizik...avto pa bo imel tudi ze 250.000 km po tem casu in bo potrebno menjati tudi ketno ventilov takrat in se kaj bo verjetno potrebno menjave. Ce bi bila cena predelave nizja morda se se...
Namen je bil sicer dober samo, bi se moral odlociti kaksne dve leti nazaj za predelavo mojega avta pa bi bilo smiselno
Tudi pri Prinsevi publikaciji sem nasel neke tezave z pospesevanjem http://www.amrautos.co.uk/database_problem_cars.pdf
Opel
Vectra turbo
2005>
Z20NET
2000 cc
Shaking during accelerating and when the car goes into cut-of phase.
Fit a turbo extension kit icw a special programmed ECU. See also OPE0207
Results are good
Prins
...tudi na Prins strani je opazka okoli sedal ventilov in se pred casom je bilo napisano, da se priporoca menjava.
Remarks
Prins recommends you take preventive measures to avoid excessive wear on the cylinder head and/or valves.
Skratka prevec nekih potencialnih problemov, ki bi lahko ali pa tudi ne nastali, za prisparanih 1000€ v naslednjih treh letih, tudi ko berem po tujih forumih kombinacje tega motorja in plina.
Pri nas nekako nima smisla iti v rizik...avto pa bo imel tudi ze 250.000 km po tem casu in bo potrebno menjati tudi ketno ventilov takrat in se kaj bo verjetno potrebno menjave. Ce bi bila cena predelave nizja morda se se...
Namen je bil sicer dober samo, bi se moral odlociti kaksne dve leti nazaj za predelavo mojega avta pa bi bilo smiselno