Uporabniki avtoplina (LPG)?

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik sparkyboy pravi:
Ja najcenejši plin je v Ljubljani pri firmi Lorenline na Verovškovi, vendar ne vem kolko imajo oni prometa (odjemalcev). Dejstvo je namreč, da plin, tako kot bencin s starostjo izgublja na kvaliteti. To pomeni, če ni strank, je v njihovih rezervoarjih ''star'' plin. Poleg tega sem slišal imajo slabe filtre, kar privede do tega, da ti hitro zabašejo tvoj filter, ki ga imaš v avtu.
Jaz sem tam tankal samo 1x. Sedaj tankam na Petrolovih pumpah.

V tvoj tank (60l) bi moralo iti notri vsaj 45-48 litrov goriva (med 75%-80%). Morda ti niso dobro nastavili ventila oz. so ti namontirali napačnega, pojdi preverit, ja.
Jaz imam 72l tank in mi gre notri 54 litrov kar je 75% (ko tankam), 5% (3-4l) plina je takrat še v tanku.

Na Verovškovi se jim po mojem počasi veča promet, če ne zaradi drugega pa zaradi tega, ker so najcenejši v LJ. Meni ga je priporočil serviser mojega LPG sistema. Meni so recimo odsvetovali Petrol, ker naj bi imeli povečano prodajo plina in premale tanke, zato naj bi jih tudi do 3x na dan morali polniti, zaradi česa se "svinjarija" ne more usesti na dno in tako jo posrka ob tankanju v tank in posledično se mašijo filtri. Jaz tankam večinoma na Veroškovi in do sedaj nisem imel problemov.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
KSZ

Koliko bi prišla vgradnja recimo v cliota? Meni razpon 800 - 1700 nič ne pove. 800 bi namreč dal, 1700 pa ne
smile-1.gif
Kako je potem s homologacijo, če ti vgradijo namesto rezervnega kolesa?

Mene je prišla cena za citroen XP 1,6 16V s 55l tankom namesto rezerve 1800€ za sistem Prins, kateri naj bi bil trenutno "the best on the market".
zmaga.gif
Poraba je dobrih 9 litrov plina, se pravi, da je za liter do liter in pol večja kot samo na bencin. Izguba moči ni opazna. Vgrajeno imam tudi mazanje ventilov, katero je obvezno za moj tip motorja, kar pa potegne za seboj (poleg večje cene) tudi polnjenje mazalnega sredstva, kar znese 20€ na okoli 3000 prevoženih kilometrov, odvisno od načina vožnje. Redni servis je na 20.000 km. Homologacija naj ne bi bila potrebna za rezervno kolo, samo za plinski sistem pač.
LP
Mare
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
kako pa to, da so v tem primeru smeti takšen problem, pri drugih gorivih pa niso, kot smo že parkrat ugotovili?

filter ne opravlja svojega dela?
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
kako pa to, da so v tem primeru smeti takšen problem, pri drugih gorivih pa niso, kot smo že parkrat ugotovili?

filter ne opravlja svojega dela?

To bi pa vedel več o tem kak serviser LPG sistema, jaz samo pišem, kar so mi povedali na servisu, kake probleme so že imeli okoli "smeti" in kaj vidijo ob rednih servisih njihovih naprav.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Za flashlube sem bral 10-12 kapljic na minuto, kar je pa veliko manj kot 20€ na 3kkm če je to 1l tekočine.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Moje mnenje je, da dokler bencinarji (Petrol. OMV, ..) ne bodo poskrbeli, da bo v vsaki regiji VSAJ ENA crpalka, ki nudi polnitev na plin, to ne bo dobra alternativa. Sami tega ne bodo nardili, tako bi mogoce morala pristopiti drzava, ki bi jim to vsilila. Kako? Recimo, da jim da kaksne "priboljske" pri marzi za postaje, kjer prodajajo plin. Kar naenkrat bomo zaceli videvati reklame, kako so okolju prijazni in da gradijo tudi crpalke za plin po vsej drzavi. Takrat bo plin dobra alternativa, drzava pa bi se lahko vsaj delno losala placila kazni, ki JO BO placala zaradi prevelikih izpustov CO2 mislim da 2011? Ali tam nekje. Skratka drzava rabi malo kmecke pameti in ljudi, ki se jim da to izvest!!!!
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma daj no....kje pa živiš, da ne greš mimo LPG tankštele vsaj 1x tedensko?

Jaz sem 40km iz Lj kjer so LPG Petroli oz. podobno od Kranja kjer se dobi LPG pa mi je dokaj vseeno a je v našem kraju al ne, saj maš doseg vsaj 500km do naslednjega lpg tankanja, greš pa pač 10km iz smeri da nabiješ, čene gre pa za par € bencina.

Drugače pa ja....če bi jim blo kaj za emisije bi lahko LPG forsirali, 50mio € bi veliko naredl, tko bo šlo pa za kazen.
bonk.gif
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Kot je razvidno z Petrolove internetne strani, je sedaj že čez 30 črpalk po celi sloveniji, tako da je pokritost kar zadovoljiva. Da bi imela vsaka vas svojo pumpo za LPG je pa res nepotrebno trenutno.
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Citat:
Uporabnik Mare77 pravi:
Jaz uporabljam Valve care in ga je pol litra v eni flaški. Recimo, da bo zdržala okoli 3500km.
crazy1.gif

Jaz uporabljam flash lube olje, ki sem ga naročil kar preko ebay z Nemčije v količini 5l (karnister) in sem za to plačal 45 Eur + 8 eur poštnine = 53 Eur, kar se mi zdi, glede na cene tukaj, poceni.
 

nadi

Pripravnik
2. avg 2007
906
0
16
kje so ti ga pa vgradili? plineks? je to cena brez petrolove subvencije ali z?
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Homologacija je, če ti ga pri nas vgradijo, stvar formalnosti. Se pripelješ, monter ti itak da zraven vso potrebno papirologijo, ti ga priključijo na meritev izpustov, pogleda tank in čez kak dan dobiš na dom homologacijski karton (vsaj tako je bilo pri meni). Verjetno je pa drugače če ti Srbi vgrajujejo.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Pitanje jedno;

Imamo recimo 2.0 motor z 130km in povprečno porabo 9 litrov, kar nam navrže od oka 10€ za 100km in vgradimo plin,
govorimo solidno zadevo ne srbijo za 300€;

- koliko nas stane predelava (ne mi odgovorit odvisno od avta, dajte mi povprečje +10% za ziher)

- koliko nas pol stane teh 100km za 10€

- kake so vozne lastnosti po predelavi (pospeški, končna, zvok)

- kako je s servisi

- koliko črpalk je po sloveniji

- a se avto proda lažje s predelavo na plin (jaz ga recimo nebi nikol kupil)

- lahko furam samo na plin?

hvala za odgovore!
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Pitanje jedno;

Imamo recimo 2.0 motor z 130km in povprečno porabo 9 litrov, kar nam navrže od oka 10€ za 100km in vgradimo plin,
govorimo solidno zadevo ne srbijo za 300€;

- koliko nas stane predelava (ne mi odgovorit odvisno od avta, dajte mi povprečje +10% za ziher) --------> recimo da okoli 1800€
- koliko nas pol stane teh 100km za 10€ -----------------> Poraba bi bila med 10 in 11 litrov, cena plina je 0,5€ You do the math
cool-1.gif


- kake so vozne lastnosti po predelavi (pospeški, končna, zvok) --------> pospeški malček slabši, končna enaka, zvok tišji, v osnovi pa boš težko opazil razliko
- kako je s servisi ---------------> na 20.000 km imaš intervale, naj pa ne bi bilo potrebnih kakih večjih posegov

- koliko črpalk je po sloveniji -------------> čez 30
- a se avto proda lažje s predelavo na plin (jaz ga recimo nebi nikol kupil) ------------> odvisno od človeka... eni iščejo samo tak avto, eni ga pa še povohajo ne. Lahko pa premontiraš napravo v nov avto...
- lahko furam samo na plin? ---------> Delno, motor se mora zagnati na bencin, potem pa se po kakem km preklopi avtomatsko na plin.

hvala za odgovore! ---------------------> ni panike
tongue-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Hvala za odgovore!

Torej je gorivo plin liter 50% ceneje (zavoljo lažjega računanja bom to tudi privzel)

Torej za 1800k (kar bi dal za vgradnjo) dobim 1800L bencina, kar mi je enako 18000km.

Teh 18k km, me bo pri plinjaču torej stalo 900€, stem da morem predhodno nacollat 1800 flik.

Nato navržem še dodatnih 900€ (da pridem do kilometrine ki smo jo prej kupili za neplinjača), in tukaj
se meni zadeva začne komaj vračat. Reči piši, prvo morem collat 1,8k, zmanjšat kuferam, se s policistom
kregat zakaj nemorem izvlečt rezervnega kolesa, vsakemu kolegu razlagat da je moj avto le bol stabilen
kot cepelin in za namešček še morem vsakič ko se vsedem v avto naredit matematiko, a še lahko grem v službo in
nazaj, ker napoti ni plinske pumpe... To, da je treba keslat še bencin nisem študiral. Kako se bi obnesla
garancija, v primeru da kupim novega pasata, dam vgradit plin in mi z nekega razloga poči glava (plin ni kriv,
ampak pooblaščencu to težko dokazat)...

Nekako ne vidim matematike, se stegnem 2 jurja več (torej malo več kot plin), kupim dizla in sem miren.
Da ne govorim da nato dizla ulaufam na bioolje ali celo kurilno olje, se vozim z 170hp avtom s "finančno"
porabo 3€ na 100km ali pa še manj...

Nekako me ta plin ne prepriča.

Da pa kupujem avto, pa mi prodajalec reče da bo plinski sistem vun zmontiral, pa mam naenkrat "številka trenutno ni doseg,...


Plin se kvečemu pol splača recimo, da nekdo želi imet določenega SUVa, ampak ga v dizelski različici ni (nov humer recimo)
in si pol motor kubikaže 6200ccm predelaš v vozeči cepelin, ampak tu je spet vprašanje katera brihta bo dala 85k za
neuporabnega SUVa bo pa pol štenkarila za porabo, ampak to je za v drugo temo...

No kakorkoli, dost varnih kilometrov. Eni vozite na plin drugi na bioolje, tretji na kurjača, vsakemu svoje,
mene stane 100km 2,4€, ko mi kdo pokaže nižjo matematiko prestopim v njegov klub, prej pa ne.

LP!
 

timm

Pripravnik
21. apr 2008
115
0
16
Celje
Citat:
Uporabnik KarEn pravi:
1. recimo da sem slišal da obstajajo alternative za dobavo plina
2. ventil ti zrihtajo tako da gre notri bruto količina, samo je fino da če na polno tankaš da se pol tudi ene 30-50km pelješ, ne da ga poleti na polno nafilaš in parkiraš na sonce (ne da bi ti eksplodiral, ampak enostavno če bi se "raztegnil" bi se ti pač odprl varnostni ventil in bi odvečen plin šel ven. Jaz spravim v toroidnega (rezervna guma) na ta način ene 73-74l max, mislim da je bruto po specifikacijah ene 78l ali koliko (pozabil)

Meni gre v rezervoar (namesto rezervne gume) 56litrov plina, rezervoar je pa 64litrov. Aja, za tiste, ki ste v dvomih - jaz nikoli več ne kupim avta brez plina. Vsaj v takšnih tržnih razmerah. :)
3. za druge ne vem, meni dela 4,2 8V brezhibno enih 32kkm sedaj (brez kakršnekoli težave). Edinkrat ko sem imel težave in mi je konstantno preklapljalo je bilo tankanje v plinarni v MB (tam me ne vidijo več). Sem do Lj in po Lj ene 50x preklopil nazaj na plin. No, takoj ko sem bil na polovici praznega sem tankal na Petrolu in problem je čudežno izginil. Toliko o težavah.
Sicer nisem fanatik, plin lahko ima minuse, ampak pri meni je bp.
Nisem eko fanatik, v bistvu mi je vseeno, samo da se peljem ceneje, pri porabi 15+l/100km si pa lahko predstavljaš da kar konkretno pridem na ceno običajnega vozila. Če te zanima še kaj pa vprašaj.