Umikanje reševalnim vozilom & slovenski vozniki

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Torej če se jutri peljem po prekmuski AC in se kaj zgodi, kam grem? Na levo? Na desno? Na obe strani istočasno?
bonk.gif


(HAL 9000 se ni pokvaril, le nasprotujoča si navodila so mu dali
wink-1.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kar je bedarija (ker s tem ne pridobiš nič več placa). Levi čisto levi, desno čisto desno (kamioni pa smo desno). Treba je samo folk (s kaznimi) prisili, da grejo čisto levo in čisto desno. To pomeni 10 cm in ne meter od ograje.

Na prekmurski avtocesti to ni možno, ker so vozni pasovi pol metra ožji, kot je standard za avtoceste. Če bi se razporedili po tvoje, ne ostane na sredini dovolj prostora za intervencijska vozila.

Gkej, če se visi umaknejo na desno ali vsi na levo v dve koloni je to enako, kto če se ena kolona umakne levo, ena pa desno.
Da bi se pa vsi iz 2 premaknili v 1 kolono na desni, pa je, če je promet količkaj gost, itak nemogoče.

Sicer je pa, kolikor sem pogledal pri darsu, AC široka 7,6m + bankina. Avto ima 2 metra, kamion recimo 2,8, skupaj je to 4,8. Brez upoštevanja bankine (kar je lahko tudi meter) ostane 2,8 metra placa, torej bi moralo iti skozi, če se ustavita 2 kamionarja vštric. To se da zlahka preprečit (tudi) s popolno prepovedjo prehitevanja za kamione na AC brez odstavnega/počasnega pasu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.295
7.060
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kar je bedarija (ker s tem ne pridobiš nič več placa). Levi čisto levi, desno čisto desno (kamioni pa smo desno). Treba je samo folk (s kaznimi) prisili, da grejo čisto levo in čisto desno. To pomeni 10 cm in ne meter od ograje.

Na prekmurski avtocesti to ni možno, ker so vozni pasovi pol metra ožji, kot je standard za avtoceste. Če bi se razporedili po tvoje, ne ostane na sredini dovolj prostora za intervencijska vozila.
In enako bo ostalo če postavimo dva čisto levo ali dva čisto desno. Naj ostane tako kot drugod po slo- skrajno levo in desno, pa ne se sprednjemu na odbijač usest s tablico.

Tisti kar je dal nalog delat samo dva pasova pa še ta preozka za tri vozila, bi moral...
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Saj se ne bi niti vtaknil v to temo, če ne bi včeraj po TV slišal priporočila policije za prekmursko avtocesto, da naj se vsa vozila zložijo desno, da je levi pas prost. Pa saj policaji itak nimajo pojma, a nje?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Saj se ne bi niti vtaknil v to temo, če ne bi včeraj po TV slišal priporočila policije za prekmursko avtocesto, da naj se vsa vozila zložijo desno, da je levi pas prost. Pa saj policaji itak nimajo pojma, a nje?

Seveda ne. Ker lahko bi vsaj razložili, da mislijo,d a bi se vsi iz dveh pšasov zložili v neo kolono na desnem robu (kar je, kot rečeno, ob kakršnemkoli resnem prometu nemogoče), pa niso sposobni niti tega iz sebe spravit. Ja, res znajo biti (nekateri med njimi) nesposobni - vsaj javnega nastopanja, če ga je trema matrala in svojega dela, če ga ni.
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Lastna izkušnja iz 24.7., ko sem dobre 3 ure preživel na pomurski avtocesti na mestu, ker se je pred mano zgodila nesreča dveh tovornjakov, ki sta takoj blokirala celotno avtocesto. Ko smo opazili, da se pred nami nekaj dogaja, smo se takoj začeli umikati levo ter desno - pohvala tovornjakarjem - in po sredini so b.p. skozi prišli, sicer bolj počasi, 3 policijska vozila, od tega ena marica, 2 rešilni vozili kombija ter gasilski terenec. Problemi pa so bili z gasilskim manjšim kamionom... ubogi fantje v opremi, ki so laufali v tisti vročini pred vozilom in opozarjali voznike da se še bolj umaknejo. Šlo je na milimetre in predolgo, predvsem za ujetega v tovornjaku... Samo slab 1 meter bi v takih primerih pomenil ogromno.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kar je bedarija (ker s tem ne pridobiš nič več placa). Levi čisto levi, desno čisto desno (kamioni pa smo desno). Treba je samo folk (s kaznimi) prisili, da grejo čisto levo in čisto desno. To pomeni 10 cm in ne meter od ograje.

Na prekmurski avtocesti to ni možno, ker so vozni pasovi pol metra ožji, kot je standard za avtoceste. Če bi se razporedili po tvoje, ne ostane na sredini dovolj prostora za intervencijska vozila.

Po tvoji logiki je a + (b + c) > a + b + c .
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Accord pravi:
Lastna izkušnja iz 24.7., ko sem dobre 3 ure preživel na pomurski avtocesti na mestu, ker se je pred mano zgodila nesreča dveh tovornjakov, ki sta takoj blokirala celotno avtocesto. Ko smo opazili, da se pred nami nekaj dogaja, smo se takoj začeli umikati levo ter desno - pohvala tovornjakarjem - in po sredini so b.p. skozi prišli, sicer bolj počasi, 3 policijska vozila, od tega ena marica, 2 rešilni vozili kombija ter gasilski terenec. Problemi pa so bili z gasilskim manjšim kamionom... ubogi fantje v opremi, ki so laufali v tisti vročini pred vozilom in opozarjali voznike da se še bolj umaknejo. Šlo je na milimetre in predolgo, predvsem za ujetega v tovornjaku... Samo slab 1 meter bi v takih primerih pomenil ogromno.
Še kar pa mi ni jasno, zakaj v takem primeru, ko je cesta blokirana, pomoč ne vstopi na avtocesto en odcep naprej in se pripelje v nasprotno smer vožnje... Enostavno, hitro, za dodatno varnost gre pa lahko v pravi smeri, skozi promet, policist na motorju...?!
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Sem na to tudi sam pomislil. Mogoče je problem, da je med krajem nesreče in naslednjim izvozom večje počivališče, kar pomeni, da še poteka promet in je nevarno. Avtodvigalo je pozneje prišlo iz nasprotne smeri, nekateri DARS-ovci pa z avti po vzporedni lokalni cesti in nato peš skozi vrata, da so pomagali odstranjevati posledice.

Tudi gasilci in reševalna vozila bi iz nasprotne smeri prišla dosti hitreje (sem videl napis da so iz G.Radgone)
confused-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
to iz nasprotne smeri se slej kot prej slabo konča

sem pa zadnjič bil v koloni od šmartnega proti vodicam, pa smo morda trije peljali čisto po robu, ostali pa kar malo levo desno, en BMW je vozil tako, da je gledal med mano (skrajno levo) in enim drugim (skrajno desno).
bonk.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ne da se mi bit kravakonj in gugla zagnat, ampak grem stavit, da je že bila kaka hujša nesreča z nasproti vozečimi reševalnimi vozili.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Ne da se mi bit kravakonj in gugla zagnat, ampak grem stavit, da je že bila kaka hujša nesreča z nasproti vozečimi reševalnimi vozili.

Ziher je bil, ampak to ne dokazuje, da bi bila stvar nevarna. Saj so tudi že z rešilcem koga povozili med prebijanjem skozi zastoj. Pa prihajajoči in dohajajoči rešilec sta tudi že trčila na lokalni cesti. A to pomeni, da bi eden od njiju moral naokoli, po drugih cestah?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.761
6.537
113
Pri nas premalo upoštevamo izkušnje iz tujine, kjer so marsikaj že rešili in tudi poznajo strošek zaprte avtoceste. Marsikaj se da narediti bolje in tudi DARS počasi napreduje. Mislim, da so mrtvi Romuni marsikoga streznili glede označevanja delovišč "po elaboratu", čeprav je še možnost izboljšav. Tudi po zimskem zastoju pri Postojni so pripravili poročilo. Vrnitev vozil na prvi izvoz ob daljšem zastoju sedaj ni več tabu tema.

Sicer pa:
Pravilno razvrščanje brez odstavnega pasu
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Pri nas premalo upoštevamo izkušnje iz tujine, kjer so marsikaj že rešili in tudi poznajo strošek zaprte avtoceste. Marsikaj se da narediti bolje in tudi DARS počasi napreduje. Mislim, da so mrtvi Romuni marsikoga streznili glede označevanja delovišč "po elaboratu", čeprav je še možnost izboljšav. Tudi po zimskem zastoju pri Postojni so pripravili poročilo. Vrnitev vozil na prvi izvoz ob daljšem zastoju sedaj ni več tabu tema.

Sicer pa:
Pravilno razvrščanje brez odstavnega pasu

Saj tu za razliko od navodil za razvrščanje na AC z odstavbim pasom ni nič narobe Tako mora bit, moral bi pa še poskrbeti, da se ne ustavita dva kamiona vštric. To se pa najlažje doseže s prepovedjo prehitevanja za kamione.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.295
7.060
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa prihajajoči in dohajajoči rešilec sta tudi že trčila na lokalni cesti. A to pomeni, da bi eden od njiju moral naokoli, po drugih cestah?

Imam v glavi dogodek iz dekanov pred leti (ko še ni bilo AC. Ni bilo prijetno, vsaj tako so rekli, me ni bilo zraven