Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kar je bedarija (ker s tem ne pridobiš nič več placa). Levi čisto levi, desno čisto desno (kamioni pa smo desno). Treba je samo folk (s kaznimi) prisili, da grejo čisto levo in čisto desno. To pomeni 10 cm in ne meter od ograje.
Na prekmurski avtocesti to ni možno, ker so vozni pasovi pol metra ožji, kot je standard za avtoceste. Če bi se razporedili po tvoje, ne ostane na sredini dovolj prostora za intervencijska vozila.
In enako bo ostalo če postavimo dva čisto levo ali dva čisto desno. Naj ostane tako kot drugod po slo- skrajno levo in desno, pa ne se sprednjemu na odbijač usest s tablico.Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kar je bedarija (ker s tem ne pridobiš nič več placa). Levi čisto levi, desno čisto desno (kamioni pa smo desno). Treba je samo folk (s kaznimi) prisili, da grejo čisto levo in čisto desno. To pomeni 10 cm in ne meter od ograje.
Na prekmurski avtocesti to ni možno, ker so vozni pasovi pol metra ožji, kot je standard za avtoceste. Če bi se razporedili po tvoje, ne ostane na sredini dovolj prostora za intervencijska vozila.
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Saj se ne bi niti vtaknil v to temo, če ne bi včeraj po TV slišal priporočila policije za prekmursko avtocesto, da naj se vsa vozila zložijo desno, da je levi pas prost. Pa saj policaji itak nimajo pojma, a nje?
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kar je bedarija (ker s tem ne pridobiš nič več placa). Levi čisto levi, desno čisto desno (kamioni pa smo desno). Treba je samo folk (s kaznimi) prisili, da grejo čisto levo in čisto desno. To pomeni 10 cm in ne meter od ograje.
Na prekmurski avtocesti to ni možno, ker so vozni pasovi pol metra ožji, kot je standard za avtoceste. Če bi se razporedili po tvoje, ne ostane na sredini dovolj prostora za intervencijska vozila.
Še kar pa mi ni jasno, zakaj v takem primeru, ko je cesta blokirana, pomoč ne vstopi na avtocesto en odcep naprej in se pripelje v nasprotno smer vožnje... Enostavno, hitro, za dodatno varnost gre pa lahko v pravi smeri, skozi promet, policist na motorju...?!Citat:
Uporabnik Accord pravi:
Lastna izkušnja iz 24.7., ko sem dobre 3 ure preživel na pomurski avtocesti na mestu, ker se je pred mano zgodila nesreča dveh tovornjakov, ki sta takoj blokirala celotno avtocesto. Ko smo opazili, da se pred nami nekaj dogaja, smo se takoj začeli umikati levo ter desno - pohvala tovornjakarjem - in po sredini so b.p. skozi prišli, sicer bolj počasi, 3 policijska vozila, od tega ena marica, 2 rešilni vozili kombija ter gasilski terenec. Problemi pa so bili z gasilskim manjšim kamionom... ubogi fantje v opremi, ki so laufali v tisti vročini pred vozilom in opozarjali voznike da se še bolj umaknejo. Šlo je na milimetre in predolgo, predvsem za ujetega v tovornjaku... Samo slab 1 meter bi v takih primerih pomenil ogromno.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
to iz nasprotne smeri se slej kot prej slabo konča
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Ne da se mi bit kravakonj in gugla zagnat, ampak grem stavit, da je že bila kaka hujša nesreča z nasproti vozečimi reševalnimi vozili.
V ZDA se tudi skozi rdečo lahko desno zavija.Citat:
Uporabnik sad pravi:
V ZDA to zelo lepo laufa.
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Pri nas premalo upoštevamo izkušnje iz tujine, kjer so marsikaj že rešili in tudi poznajo strošek zaprte avtoceste. Marsikaj se da narediti bolje in tudi DARS počasi napreduje. Mislim, da so mrtvi Romuni marsikoga streznili glede označevanja delovišč "po elaboratu", čeprav je še možnost izboljšav. Tudi po zimskem zastoju pri Postojni so pripravili poročilo. Vrnitev vozil na prvi izvoz ob daljšem zastoju sedaj ni več tabu tema.
Sicer pa:
Pravilno razvrščanje brez odstavnega pasu
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa prihajajoči in dohajajoči rešilec sta tudi že trčila na lokalni cesti. A to pomeni, da bi eden od njiju moral naokoli, po drugih cestah?