Twingo

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Jo!

Čist iz firbca - twingo 1 rjavi po pragovih (ni pocinkan). Ve kdo kako je s twingom 2 ozirom letnik cca 2010? Je povinkan ali se lahko pričakuje enak efekt, ko bo npr imel preko 10 let na "plehu".?
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
No imam doma letnik 2002 (še kar prvi model) in je pocinkan, avto ni garažiran, star bo 15 let, pa na njem ni pike rje. Ta avto ne bo šel od hiše
smile-1.gif
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Imam 2008 in ni pikice rje. Bi bilo precej čudno če bi bila kje rja
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
smile-1.gif
to bi jaz isto napisal pred dvemi dnevi. Včeraj sem ga pa hotel dvigniti, je pa dvigalo ušlo v prag - je pregnil od znotraj ven. Zunaj se mu še vedno nič ne vidi, ga pa samo barva drži skupaj.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne, je avto od novega pri hiši. Sicer ni edini, jih videvam z gnilimi pragovi, ki zgnijejo od znotraj na ven. Zaro me tudi zanima li je ta hiba še prisotna pri twingu 2 ali ne oziroma ali so novejši pocinkani. Ta očitno ni, ker sicer bi bil še cel, je pa res da je pač v letih. Ni problem popraviti prag, ampak se nabere malo tu, malo tam, pa je strošek že dvojen napram vrednosti avta.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Rjavenje pragov, blatnikov in dna vozila nima veze s pocinkanostjo ali ne. Tudi pocinkan pleh rjavi, če je izpostavljen kisli vodi (= vsak dež) in soli (ceste) se proces samo pospeši.

Glavnina antikokorzijske zaščite je še vedno (oz. ponovno) na premazih, sploh pri podvozju. Časi ko je pocinkan pleh pomenil dobro antikorozijsko zaščito so mimo. Narobe izvedena zaščita , ki omogoča zastajanje vode; recimo dvojni pleh ki ni 100% tesnjen, plastične obrobe ki omogočajo zadrževanje vode ipd. je kriva za to da se pri vozlih pojavi rja. Drug pomemben dejavnik je pa možnost mehanskih poškodb, tu so spet na udaru pragovi in pa blatniki (obrobe) kjer ti cink nič ne pomaga, če ga v par letih speska kamenje.

Tako da rjavenje pri sodobnih vozilih je bolj kot ne fail zaradi izvedbe in ne toliko zaradi materiala. Velikokrat se že med proizvodnjo modela opazi prekomerno rjavenje in dobijo avti kasneje v proizvodnji drugačne rešitve, tako da recimo prvi letniki rjavijo zadnji pa sploh ne.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Drži, seveda. Prednost pocinkanega pač vidim ravno v tem da nudi še dodatno zaščito poleg naštetega - če je potopljen, je zadeva pokrita povsod in verjetno ne glede na vse zdrži dlje. No, v bistvu če sodim po svoji laguni ni ne paragovih ne na blatnikih oziroma nikjer nobene rje, pa je avto tudi star (2001) in s precej prevoženimi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
tudi twingo je ni imel dokler ni dvigala občutil
wink-1.gif

Sicer pa proizvajalci velikokrat vejo za fail, pa ga kar ne odpravijo tudi če mine desetletje ali več in se je že zdavnaj pokazalo kje je vzrok za "vse" okvare.
Ponavadi samo se kakšen fail dodajo.