Turbinski polnilniki

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:
Dvomim da je vseeno, ker pri 4k obratih turbina ima ze cez 50k obratov ce ne se vec. Pri 2k je konkretno manj obratov. Ker tudi nelogicno bi bilo, da bi turbina na polno delovala od 2k do 4k,
ajde priznam narobe sem napisal. Turbo da od sebe enak pritisk neglede na to ali je na 2000 ali 4000 obratih motor.

drugače pa uu čez 50k obratov že ma.... noro. Ne sploh pisat če nimaš pojma. Turboti se sučejo tam do 250k obratov, nekateri še kakih 10 več.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Pa nemi raje kdo nalimal kakšen verodostojen članek o turbinah in delovanju le teh v avtomobilskih motorjev npr., ne pa da se prepucavate kdo ima daljšega. Potem pa se čudite če vas nas vsi prehitevajo po levi in desni ko tupimo bedarije, namesto da bi se kaj naučili in potem po moænosti naredili dodano vrednost. Ajde narod zbudi se!!!!
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
No preden da se zacnemo zaliti, no ti si ze itak zacel, bi bilo lepo da das kasen link, ki bi upravicilo tvojo trditev. Govorimo pa seveda o osebnih avtomobilih. Kaj je kak mehanik rekel, pa tega ne zelim slisati, ker ni vsak "mehanik".
 

su35

Pripravnik
8. jun 2013
39
0
6
Službeni Transporter T4 2.5 TDI 88PS, 550kkm in še vedno originalna turbina.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.971
-384
113
no, jest mam glih zdej problem s turbino...

ob visokih temp mi na lepem crkne med voznjo... in potem imam sam navadnega diesla, brez moči

pol ko se kje ustavim, ugasnem avto, in čez nekaj časa spet zalaufam dela spet normalno... in kdaj crkne, pa hoce nad 3k obratov neki delat, pa tko narahlo cuka, k se vklaplja turbina...

mehankar zaenkrat ne ve tocno kaj bi bilo. menjal smo že senzor za zrak, pa ni bolje...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
turbina se ne izklaplja in vlaplja. Turbine dela vedno.
Tebi avto vrže v varnostni program. če mehanik ne najde, menjaj mehanika.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.971
-384
113
hm...

ja sej se bo poglobil, ko pride z dopusta... ce ne bo šlo, grem seveda se kam drugam vprasat....
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
168
63
Hitrost turbine ni odvisna od vrtljajev motorja pač pa od tega koliko pritisneš na gas.

lp
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:
Dvomim da se lopatice ukrivijo, ker so velike nekaj cm, tko da ni velike maneverskega prostora za deformacijo...

Sem imel primer, ko je cev pred turbino začela na očesu skritem mestu razpadati. Košček gume je priletel v lopatice in eno skrivil. Avto je še vedno delal, a je turbina postala malo glasnejša.
Večina bi se vozila dalje, meni pa taki heci ne dajo miru. Ker mi glede na prejšnje izkušnje z obnovo turbin na drugih avtih ni bilo do kompromisa, sem kupil original novo turbino in avto po letih uporabe še vedno dela.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Hitrost turbine ni odvisna od vrtljajev motorja pač pa od tega koliko pritisneš na gas.

lp

Točno tako!

Zanimivo, da imamo na tem forumu še vedno mehanike, ki pavšalno trdijo, da je hitrost obratov turbine premosorazmerna z hitrostjo obratov motorja. Zanimivo, ker ti mehaniki so rojeni tam <1980, kar bi pričakoval, da so že kdaj vozili turbača z mehanskim cagarjem pritiska turbine.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Torej se turbina ne more zapacat s sajami in lopatice zastekat, ce vozis recimo do 2500 obratov, saj ce pritisnes gas na 1200 do konca in pri 2500 menjas, itak turbina dela na polno in ko kruzas s 1200, dela minimalno, torej se variabilne lopatice premikajo iz ene skrajne lege v drugo. Je tako?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Ce hoces bit na sirni strani, vozi poln gas od 2500 do 4500.
smile-1.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Torej se turbina ne more zapacat s sajami in lopatice zastekat, ce vozis recimo do 2500 obratov, saj ce pritisnes gas na 1200 do konca in pri 2500 menjas, itak turbina dela na polno in ko kruzas s 1200, dela minimalno, torej se variabilne lopatice premikajo iz ene skrajne lege v drugo. Je tako?

Turbine z variabilnim lopaticam so idealne za delanje gareža. Sploh z današnjimi eko vožnjami. Tako kot sta dva pred mano omenila, turbina nima veze s tem s kakšnimi obrati motorne gredi se voziš. Ampak očitno to vemo samo starejše generacije. Idealna stvar za hitro pokončanje turbine je mrzla mašina in gas v poden pod nizlimi obrati. To ste eko vozniki. Ali pa klanec. Škoda, ker tega ne vedo niti "obnavljalci" turbin pri nas. Naziv inženir v preteklosti ni bil tako brez veze. Kot recimo današnji urednik avtomagazina nima pojma o strojništvu, če ga primerjaš z nekdanjimi. Pred 90" leti.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.971
-384
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Hitrost turbine ni odvisna od vrtljajev motorja pač pa od tega koliko pritisneš na gas.

lp

tud če do konca tiščim gas, ni nič... glih dons spet... prehitevam, malo spustim gas, spet pohodim, pa nič! sam desni žmigovc, pa za unga k sm ga mislu prehitet...,
smile-1.gif


malo eazmišljam da je z fasom kaj narobe... da ne zazna da ga do konca tiščim v poden...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Težko... Če ima vakuumski sistem za krmiljenje turbine (in EGR) bi najprej preveril le-to (se pravi pumpa, cevi in elektromagnetni ventil).
Lahko heca aktuator na turbini, lahko da se zatikajo lopatice na turbini (se mi zdi precej verjetna možnost, ker omenjaš da se to dogaja ko je vroče).
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.525
957
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:DI ni imela turbine.
Ne piši tistega, kar ne veš. Saj ni obvezno v vsaki temi nekaj napisati.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=2404
Verjetno tisti, ki smo avto imeli, vemo, kaj smo videli pod pokrovom. Res pa je, da je ta motor na papirju imel komaj kako kljuse več kot SDI enake prostornine.

Če se ne motim

Imel je turbino, ni pa imel intercoolerja.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.387
2.564
113
MAHLE stran 5: Mazaje, mazaje....
Napake: takoj prbit vrtlaje, ko je motor štartan/hladen in takoj ugasent, ko je dalša vožnja pod višjimi vrtljaji.
Turbo res dela skozi - se vrti, vendar tlak spistu v sistem le, ko ima ta neko vrednost. 0,9-1bar nadtlaka?
Pa tudi, ko so visoki tlaki, je sitem zasnovan tako, da ni "overdose". Pač spusti nadtlak preden pride v motor.
Avtomobilov z VTG je za vzorec, so, samo ne verjamem da veliko. Vzorček
smile-1.gif

Preden avto stopi, šaltaš navzdol, da mašina z malce več obrati zalaufa. Sistem je nabit in namazan, saj že nekaj časa laufa. Takrat še malce pohodiš gas, tako da ko šaltaš navzgor zgubiš ene 700 - 900 vrtljajev, vendar si še vedno visoko, da nadaljuješ z pohojenim gasom. In potem to ponoviš in med tem opazuješ promet za seboj.
Lahko pa da se motim
smile-1.gif