Turbina za 3.0 TDI

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Mah turbina za 3.0 TDI se dobi komot nova med 700-800€. Govorim o NOVI turbini in ne o raznih rabljenih, obnovljenih, tovarniško obnovljenih itd...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Mah turbina za 3.0 TDI se dobi komot nova med 700-800€. Govorim o NOVI turbini in ne o raznih rabljenih, obnovljenih, tovarniško obnovljenih itd...

Sigurno?
evil.gif
Večina turbin, še tistih ki jih dobiš na uradnem servisu je TOVARNIŠKO obnovljenih oz. po sistemu staro not-obnovljeno ven.

Ker za novo original je ta cena prenizka, pa tudi NOVE neoriginal ne obstjajo. Vem da ena italjanska firma dela poceni "nove", ampak gre v resnici samo za obnovljene turbine.

Kakšen nov garret ima pa kar ceno ...
 

tommas

Pripravnik
11. avg 2007
242
0
16
razviti zahod
pri beja d.o.o. pride obnova od 150-450, sm se glih neki zanimal da me slučajn ne preseneti kdaj pa crkne, me je kolega prestrašu ko je reku da če ti ob vžigu pokadi plavo lahk pomen da se turbina slabša, sam to naj še nebi blo nč kritično
smile-1.gif
je kdo kaj takega že slišal o tem modrem dimu ob vžigu, ga je pa čist malo, se ga ne opazi iz avta, med vožnjo pa ni nič ne kadi
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
No da ne bomo toliko na pamet in na splošno, vse vrste turbin ne gredo kar tako obnavljat in obnove vseh tudi niso uspešne. Turbina ki je na 3.0 TDI je varibilna koliko mi je znano in obnova le teh je zelo zelo vprašljiva. Npr. na enem BMWju ki imajo variabilno turbino nam je tudi strokovnjaki niso mogli obnovit.

@Utisevalec: 100% nova, zapakirana od Garreta z vso Garret dokumentacijo. Sem jo ravno 2 meseca nazaj kupil za BMW E46. Mislim da je bila 700€. Še enkrat, ne obnovljena, niti tovarniško obnovljena.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Citat:
Uporabnik tommas pravi:
pri beja d.o.o. pride obnova od 150-450, sm se glih neki zanimal da me slučajn ne preseneti kdaj pa crkne, me je kolega prestrašu ko je reku da če ti ob vžigu pokadi plavo lahk pomen da se turbina slabša, sam to naj še nebi blo nč kritično
smile-1.gif
je kdo kaj takega že slišal o tem modrem dimu ob vžigu, ga je pa čist malo, se ga ne opazi iz avta, med vožnjo pa ni nič ne kadi
A ti vse grelne svečke delajo? Motor ob vžigu občasno malo pokašlja? To je namreč znak, da imaš kakšno grelno svečko fuč.
 

SnuffyZ32

Pripravnik
11. okt 2007
199
0
16
Obišči stran
http://www.turbomedja.com/
So v trzinu. Sla na p206, dobil naslednji dan, odpeljal na servis in po 3 dneh je bil avto spet ready. ~450eur je bla nova (priznam da se ne spomnim ali je nova nova ali staro ohisje+nov CHRA, mislim da je bila cist nova) in z enoletno garancijo. Na servisu je bla neki ala 1300 obnovljena in 1600 ganz nova.

Turbino loh obnovis na dva nacina. Ali se CHRA (center housing rotating assembly) razstavi in menja lezaje in tesnila. Ali se pa komplet zamenja z novim, pri cemer se ohrani v bistvu samo odlitek turbine. Prvi nacin je sranje in vecinoma skadijo spet po par 10k km, tako da edina smiselna opcija je druga.

lp,
Sasa
 

SnuffyZ32

Pripravnik
11. okt 2007
199
0
16
Obišči stran
> je kdo kaj takega že slišal o tem modrem dimu ob vžigu, ga je pa čist malo, se ga ne opazi iz avta, med vožnjo pa ni nič ne kadi

Moder dim ob vzigu je lahko iz marsikaksnega razloga.

Ce je turbina razlog je ponavadi tako, da ce ga vzges in pustis idlat par minut, zacne kadit. Btw, to da vidis v speglu kakrsen koli dim med voznjo, mora avto ze kr fajn kadit. Lahko tud fizicno pogledas turbo, ce je kaj masten od olja po ohisju.

... mislim, ni sam ena stvar ki crkne v 'turbini', tako da je znakov vec. Ali ti pusca dihtunga na kompresorski strani, pa ti potegne olje skozi motor in kadi plavo (lahko snames intake cev, pa vidis ce je mastna notri), lahko tece na turbo strani v auspuh in kadi ko se avspuh segreje. Od zacetka predvsem ko ni pritiska v auspuhu (zato pod idlanjem prej kadi kot takrat ko ga pohodis). Lahko grejo lezaji in dobi ohtar, zvizga, lah se 'zapece' in se neha vrtet, lah se razleti v turbo strani in izpluva lopatice skoz auspuh, hehehhe.

Lah se pa tud razleti na kompresorski strani in ti pozauga koscke lopatice v motor in marsikaj unici
wink-1.gif


lp,
Sasa
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Tapravi mojstri vedo kdaj se da turbina obnoviti in kdaj ne. Najbolj je odvisno od gredi, v kakem stanju je.
Sicer pa kako dolgo zdrzi turbina ponavadi ni toliko odvisno od turbine ampak od konstrukcije motorja in seveda voznika.
Moja ima krepko cez 500T in se se vrti in vrti, pa tudi vcasih menjam olje na 25Tkm namesto na 15T ce ni casa