Turbina za 3.0 TDI

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Torej, na 3.0 TDI (230ps) mi je zaribala turbina in me zanima če kdo ve kje lahko najceneje dobim novo ali obnovljeno (kaj se pač bolj splača). Zanima pa me tudi če je možno, da je zaribala zato, ker v avto tankam kurilca. Res je, da je avto čipan ampak drugače nanj zelo lepo pazim (vedno počakam, da se "ogreje in ohladi" itd). Prevoženih pa imam cca. 180k km.

Hvala in LP!
zmaga.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Glede prvega vprašanja, probaj v tujini (ebay itd.) če pa pri nas pa tule (mogoče se da tvojo popraviti?!).

Glede kurilca bodo vsi "pametni" govorili, da je ista stvar kot diesel samo drugačne barve, ampak načeloma če drži teorija da ima več žvepla bi lahko bilo to tudi posledica predčasnega izdiha turbine.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Golf V 2.0 tdi 140km turbina šla pri 105000 prevoženih, tako,da je tvoja kar dolgo držala. Cena popravila 1600€. Če se prav spomin bi turbino trebalo obnoviti tam nekje pri 120000 prevoženih, ampak tega nihče ne dela, pač teramo avtomobile dokler se kaj ne pokvari. Turbina lahko zdrži tudi 300k ali več vse odvisno od več dejavnikov, zato nihšče ne obnavlja turbine preden ti izdahne.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Turbine se ne obnavljakar tako in bi pri pravilnem vzdrževanju in delovanju motorja morala zdržati 300k km. Pri sodobnih motorjih sta dva elemetna ki močno skrajšata življenje turbine: nepravilno vzdrževanje (od same uporabe pa do servisov) ter konstrukcijski lapsusu pri določenih tipih motorjev (recimo 2.0 TDI je tak).

Obnova turbine ima smisel če zaznaš napako preden postane resna; tega pa nihče ne počne oz. postanejo pozorni šele ko turbina popije 1l olja na 100km in ropota ter kadi kot star tovornjak.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kot prvo turbina zaradi kurilca ne more zaribat
..mam doma se eno turbino za 3.0tdi vendar za CAP motor(240ps)
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Nazadnje urejeno:

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Golf V 2.0 tdi 140km turbina šla pri 105000 prevoženih, tako,da je tvoja kar dolgo držala. Cena popravila 1600€.

A tolk drago je to?
frown-1.gif
Jst sm naivno mislil, da je nekje 1/2 navedene cene ...
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Golf V 2.0 tdi 140km turbina šla pri 105000 prevoženih, tako,da je tvoja kar dolgo držala. Cena popravila 1600€.

A tolk drago je to?
frown-1.gif
Jst sm naivno mislil, da je nekje 1/2 navedene cene ...

Na original servisu da. Drugače pa dobiš brez problema že od 600eur naprej enako in te potem z delom in cevmi, tesnili pride tam 900eur. Je pa res, da za 3.0tdi verjetno ne dobiš kjerkoli, ker pač ni nek vsakdanji motor.
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Aha, no dobro, pol ste me malo pomirili (razmišljam, da bi si kupu traktorja čez 1-2 leti, pa me je že malo prestrašlo to 1600 €).
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
tudi v bližini trzina dela mojster, sam ni ta z linka.

Če je zavrh pod šmarno goro blizu Trzina potem sem že dal link .. gre za servis Beja, lastnik je pa legenda Jani Trček!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Loool, pa kje pobirate te ideje, da je treba turbine obnavljat na 120 tisoč km?
confused-1.gif

No, pri nekaterih jih je res treba še prej menjat.
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
a ni Beja ful draga?

To pa ne vem, jasno pa da so "dragi" saj se uvkarjajo izkjucno z dragimi komponentami vozila (turbo, webasto, ...) .. skratka če pelješ avto tja imaš takoj 500 EUR manj pod palcem.

Za obnovit turbino mislim da je cena dokaj ugodna (napram novi), za novo (tovarniško obnovljeno) boš pa še vedno dal 50% cene originala.