Tuning motorja 1.8T

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ni čisto tako. Fizika...kaj se naredi z maso ( avtomobilom ), ko zaviramo? Kje je več teže/težišča? Zato pa so zadaj manjši diski, ker ni potrebe po taki velikosti; beri zmogljivosti.

So pa prav tako pomembne kot prve, tako iz stališča zavornega učinka, kot po varnosti.

Eh.

Veš kje je razlika. Da pri 250 ko bremzaš res na polno zaradi teh hlajenih (serijsko niso) je avto malce bolj stabilen. To je to. Zavornega očinka če govorimo o razliki meter, dva pa ni. In ja vem direktno za ta avto, ker sem kupil njegove prednje LCR 4 batne ko je šel na tele zavore..

Drgač pa spredaj R32 IV disk 345mm in 6batna čeljust. Nič kaj tako pretresljivega (dovolj pa za to težo in konje), beri dragega.
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik skorpy pravi:
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Kolk konjev približno pa ima zdaj?

izmerjenih 282, pa trenutno bo pri tem ostalo. nekoč v daljni prihodnosti.... se pa zna še kaj spremenit na več
wink-1.gif

In koliko tega se lahko spravi na cesto!
evil.gif


250+ konjev na FWD ti nobena elektronika več ne brza efektivno, brez mehanske zapore diffa se tako moč lahko vozi samo naravnost.

Ja v Golfu IV in leta 2002, sedaj GTi 5 in 6 pr caa 300ps pa samo zehaš
smirk-1.gif
Meja je šla cca 100ps višje, bp..
 

unknown_user

Pripravnik
3. sep 2007
236
1
16
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:

Drgač pa spredaj R32 IV disk 345mm in 6batna čeljust. Nič kaj tako pretresljivega (dovolj pa za to težo in konje), beri dragega.

334x32mm ima spredaj + 6 batne celjusti od cayenna
smirk-1.gif


samo diski so cca 600€
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
...če se ti da prebrat, kaj je bilo predelanga... Samo ne vrjamm, da he UpToDate... Bo mogu Blue sam mal povedat...
smile-1.gif

Citat:
Znamka: VW
Model: Golf R32
Letnik: 1999
Barva: modra - jazz blue
Moč motorja: +200kW
Oznaka motorja iz prometne: AGU
Menjalnik: 5 stopenjski - ECW
Podvozje: KW nastavljivo podvozje
Pnevmatike: Goodyear F1 225/40-18
Najvišja hitrost: +250km/h
Pospešek 0-100km/h: pod 6,0s
Prevoženi kilometri: 260.000km
Prostornina motorja: 1781ccm
Serijska oprema: Vsega boga
Dodatna oprema: Climatronic, zimski paket, tehnik paket, 4 vrata, metalna barva
Predelave motorja: Optimirana elektronika, predelana K04-0023 turbina od Audi TT quattro sport, izpušni kolektor od Audi TT quattro sport, ostrejši odmični gredi od 1.8 NA motorja, konični športni filter Green XL, narejen hladen dotok zraka (CAI) z uporabo kosov od Golf R32 DSG, Aquamist 2D sistem vbrizgavanja vode in metanola v motor, sprednji večji intercooler 540x200x68 (FMIC), N75-H race valve od Audi S6, diverter valve Forge 007P, Samco silikonsko koleno za turbino, večje fi70mm ohišje senzorja pretoka zraka LMM od Golf V6, injektorji (440ccm@4bar) od Audi RS2, 4bar Bosch tlačni regulator bencina od Audi RS6+, visoko zmogljiva črpalka za gorivo Tyrolsport 255 l/h, dodatna električna črpalka za vodo od Audi TT quattro sport, termostat od Audi TT quattro sport, dirkalne svečke Bosch F2CS, športni izpuh fi76mm 2 skoznja lonca, downpipe fi76mm povit z izolacijskim trakom Thermo Tec, Powerflex ojačani nosilci motorja, volanske letve ter roke podvozja spredaj, povezava kolotekov od Audi S3, močnejši stabilizator 23mm od Golf R32 s pritrditvijo na nogi amortizerja, H&R distančniki spredaj 5mm ter zadaj 12mm, zmogljivejše sprednje zavore štiribatne Porsche na 312mm naluknjanih diskih od Audi S3, zmogljivejše zadnje zavore 256mm od Audi S3, podaljšana 5. prestava menjalnika za 8.3% (300km/h pri 7000/min), Spec stage III šest peresna karbonska sklopka od VR6 motorja s povečanim premerom iz 220mm na 228mm, enomasni olajšan vstrajnik 228mm, odprt sistem oljnih in bencinskih par, senzor za temperaturo izpušnih plinov, senzor za lambdo Innovate motorsport (širokopasovna lambda sonda), vse homologirano !!
Predelave zunanjosti: R32 sprednji odbijač, R32 zadnji odbijač, R32 pragovi, R32 strešni spojler, R32 feltne, spredaj H&R distančniki 5mm, zadaj H&R distančniki 12mm, dvojni izpuh zadaj, temne šipe spredaj in zadaj, Aero-twin Bosch brisalci spredaj in zadaj, xenon luči, spoliran in namazan z Liquid Glass
Predelave notranjosti: R32 volan, R32 zračniki, R32 števec, števec za lambdo, števec za nadtlak, števec za temperaturo izpušnih plinov, kontrolni modul z ledicami za aquamist sistem, stropna lučka od Passata W8, sredinsko naslonjalo za roko, Touareg prenosna led lučka, Votex gumi tepihi
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
BLUJEVČEVgti?moja politura na sliki
smile-1.gif

napiši še kaj o Bon Jovi G3 z 0,216 šobami:)
467716-post_slo.gif
 

skorpy

organizatorka
18. jul 2007
7.801
0
36
41
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
BLUJEVČEVgti?moja politura na sliki
smile-1.gif

napiši še kaj o Bon Jovi G3 z 0,216 šobami:)
467716-post_slo.gif

pohvaljen glede politure
priden.gif


Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
A tega ima zdaj Skorpy?
smile-1.gif

trojkica je sedaj moja že skor eno leto in pol
cheer.gif


služi odlično, zarad teh šob sicer mal bolj kadi, ampak potegne pa k šus
evil.gif