Ma povsod, kjer se je vmešala tehnologija, gre postopek po enakem kopitu. Brez tehnologije bi stopicali na mestu, računalniki in računalniško vodene mašine omogočajo marsikaj. ali sploh možnost nekaj narediti ali pa samo to, da smo bolj učinkoviti. Kdor danes v svojem fohu ne pozna dela s sodobno tehnologijo, ki kraljuje v njegovi panogi, je funkcionalno nepismen za svoj poklic! In ne more biti šole, ki tega ne bi naučila, ker potem ne nauči dovolj, da bi lahko rekli, da so izšolali nekoga, ki lahko v svojem poklicu samostojno dela. Problem pa lahko postane to, da kjer ima zdaj računalnik pamet, se človek lahko včasih prešverca, da je nima - je potuha, da ni potrebno znati, kar je bilo včasih absolutno potrebno vedeti, ko se je peš delalo, da je vzdržalo. Postopki izdelave niso več jasni vsakomur, potek dela tudi ne, ker vse računalnik naredi - to pa je problem. Pač tehnologija je nadgradnja znanja, ne pa nadomestek.
Če se vrnemo nazaj na arhitekturni "problem" - jaz sem se naučila google sketchupa, pa osnove renderinga, da kako lepo slikico naše nove hiške naredim. Niti slučajno pa si ne domišljam, da sem zato, ker sem "prerisala" 2d načrte projektanta v 3d, da sem arhitekt, jaz znam samo program uporabljati, o arhitekturi pa vem toliko kot prej. Žal je takih švercarjev vedno več. Prej ga je vsaj praksa prisilila, da se je nečesa nučil, če ga že šola ni, danes se pa folk sprehaja in je profi za nekaj, kar sploh ne razume.