Trg rabljenih avtomobilov po novem letu

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Tole zna narediti fajn pretres trga novih EV vozil. Dejansko so Tesle sedaj relativno gledano izredno ugodne.
Po drugi strani se pa znajo kupci spraševati, kaj bo čez pol leta, če Tesla spusti cene še z 10.000 EUR. Verjamem, da se obstoječi kupci sedaj ne počutijo ravno najbolje, ko se jim je cena vozila v enem dnevu znižala za petino.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.809
113
davorinm.wordpress.com
  • Haha
Reactions: BornSkeptic

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Po drugi strani se pa znajo kupci spraševati, kaj bo čez pol leta, če Tesla spusti cene še z 10.000 EUR.

Verjetno nimajo takih dobičkov, da bi lahko 1/3 spustili cene. Možno, da pa samo mutijo z subvencijami v Ameriki, kjer je glaven trg ($7500). Pa so potem povsod spustil.

Kitajska je pa itak v kurcu. Tko, da samo evropa je brez razloga dobila znižanje. No ne bi blo dobro, če bi imeli najdražje tesle na svetu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Meni se ne zdi cena električarja pretirana glede na cene ICE avtov, 1.2 mlinček golf je danes 27k eur, to je bolano
Ja, sploh ker 1.2 mlinčka v Golfu danes ni.
Se pa strinjam: ICE so postali reativno izjemno dragi.
Verjetno nimajo takih dobičkov, da bi lahko 1/3 spustili cene. Možno, da pa samo mutijo z subvencijami v Ameriki, kjer je glaven trg ($7500). Pa so potem povsod spustil.

Kitajska je pa itak v kurcu. Tko, da samo evropa je brez razloga dobila znižanje. No ne bi blo dobro, če bi imeli najdražje tesle na svetu.
Brez razloga? Tesla NIČ ne dela brez razloga.
Jaz vidim dva potencialna razloga:
- kreš v bližnji prihodnosti in Tesla je pri reagiranju izjemno fleksibilna: recimo spreminja cene tudi na tedenskem nivoju. Tradicionalni proizvajalci pa rabijo še in še, da se “obrnejo”. Torej bodo tudi ostali sledili z zamudo, pri tem jim bo Tesla odžrla konkreten del trga.
- čisti brezplačni marketing: Tesla je vedno delala na novostih, laganju o tem kaj bo čez 1 leto. Sedaj nimajo nič za pokazat, konkretno spustijo cene in evo, cel svet (ne avtomobilski) se pogovarja o njih

Še tretji: Tesla je zgrešila prodajne cilje za 2022 in s tem želijo dvignit količino prodanih vozil, da pomirijo vlagatelje.

Mesec ali dva in bomo videli, kje smo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Z ekonomijo obsega pride tudi nižja cena, to je logično. Tesla res masovno proizvaja samo dva modela 3 in Y. Eno fabriko oni naredijo za kapaciteto 500k enot letno, to sta v 2022 dosegla Fremont in Shangai. Morda letos končno pričakujejo da bo nekaj ratalo iz Berlina, ki je močno v zaostanku in pa seveda Texas.

Več narediš nižja je cena na enoto, več kot prodaš težje to trgu prodat za visoko ceno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.663
113
A ni Musk že pred časom povedal, da prodaja avte po "visoki" ceni, ker jih pač lahko, ko bo treba, pa bo spustil cene?
Ja ekonomija obsega.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Saj to pravim, da so izjemno fleksibilni pri tem in vse delajo z razlogom. Cene so višali, ker ni bilo dovolj proizvodnje, sedaj so naleteli na plafon in še trg se je obrnil. Bomo videli v roku dveh mesecev. Če bodo naročila zabookirala proizvodnjo, bodo cene takoj korigirali nazaj gor.
Socpa s tem res podkurili vsem ostalim proizvajalcem. Me zanima, če bodo ti sledili s popusti ali mirno gledali, kako jim Tesla odžira kupce.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Ne se smejat. Zame kot 3 avto pri hiši, katerega jest vozim je idealen. Vse mam v pasu 4 kilometrov, od šihta, staršev, do pivice in šopinga. Vozim se sam, največji tovor v avtu je plinska bomba vsake 3 mesece. Ampak 22 al kolk je ne dam za to zadevo tam 16, 17 kilo buksov pa. pa če realno pogledamo več tudi ni vreden.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Ko bi le to prineslo da twinga spustijo na 16k. Bo takoj moj.
Žal po moje upaš zamanj, ker je Tesla cenovno bistveno višje pozicionirana in posledično ne bo vplivala na Twinga.
Bolj bo vpliv, če se vse sesuje, potem bo verjetno prišlo do popustov, da vsaj prodajo kaj. Čeprav spet vprašanje koliko je sploh lufta pri teh poceni jajčkih.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Glede na velikost, velikost baterije, odsotnost toplotne, število proizvedenih enot je lufta dost. Ampak če jim ni treba ga cenej ne bodo dajal, če se pa ekonomija obrne potem pa. Ampak. Tolko poslušamo o neki trajni mobilnosti, samooskrbi z elektriko in ostalih štosih da je že čas da nekdo nekaj naredi za to. Država skupaj z proizvajalci so dobra popotnica da nek kompromis naredijo. Tist naš soforumaš je neki grande šef na VW pri področju tega vprašanja, pa se vsi neki menijo o avtih, ki so 90 posto slovencem nedosegljivi, ne danes, ne v 2035. Đabe taka trajnost. Mlatenje prazne slame za veliki denar nekaterih. Kle se začne pri malih in ceovno sprejemljivih za večino, ne pa za top finančno preskrbljene.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Glede na velikost, velikost baterije, odsotnost toplotne, število proizvedenih enot je lufta dost. Ampak če jim ni treba ga cenej ne bodo dajal, če se pa ekonomija obrne potem pa. Ampak. Tolko poslušamo o neki trajni mobilnosti, samooskrbi z elektriko in ostalih štosih da je že čas da nekdo nekaj naredi za to. Država skupaj z proizvajalci so dobra popotnica da nek kompromis naredijo. Tist naš soforumaš je neki grande šef na VW pri področju tega vprašanja, pa se vsi neki menijo o avtih, ki so 90 posto slovencem nedosegljivi, ne danes, ne v 2035. Đabe taka trajnost. Mlatenje prazne slame za veliki denar nekaterih. Kle se začne pri malih in ceovno sprejemljivih za večino, ne pa za top finančno preskrbljene.
Proizvajalcem dol visi za trajnost, važen je le dobiček, kar se je videlo v 2022, kjer so lepo nategnili cene. No, mene res zanima, kaj se bo sedaj zgodilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Nekaj se bo moralo, ker če za isti denar dobiš M3 in e-megane, nekaj ne štima (ali pač?).
Pa recimo nekdo, ki ima denar in je navajen gledat SUV premije, mu sedaj postane Y zelo zanimiv, sploh če je (bo?) uveljavljena ugodnost za podjetja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in sad

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Mali rang so čisto pozabli. Praktično drugega ko twingo ni, pogojno še ZOE in kona , je pa že cena tam 40+. VW je na te tamale pozabil, korejci z kakim i 10 se tudi ne zganejo. Ampak v tem rangu se začne, ne pa v premijum, če hočejo neko vsesplošno e mobilnost. Gledaš reklame na TV, samo neki grande e avdiji, vsak dan večji.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Mali rang so čisto pozabli. Praktično drugega ko twingo ni, pogojno še ZOE in kona , je pa že cena tam 40+. VW je na te tamale pozabil, korejci z kakim i 10 se tudi ne zganejo. Ampak v tem rangu se začne, ne pa v premijum, če hočejo neko vsesplošno e mobilnost. Gledaš reklame na TV, samo neki grande e avdiji, vsak dan večji.
Še enkrat: briga njih za mobilnost, važni so le cekini. In če imaš omejene surovine boš itak jih usmeril v avto za 100.000 in ne v avto za 15.000, ki dela PREMALO dobička. Kar poglej, tudi ICE malčkov kmalu ne bo več. Ker so PREMALO DOBIČKONOSNI.
Poleg tega je bilo lani preveč denarja in premalo avtov in so VSE prodali po navitih cenah. No, situacija se je že obrnila in popusti so že tu, Tesla jim je pa s to pocenitvijo zabila nož direkt v hrbet in to ne samo pri EV, temveč jim zna tudi kakšnega ICE kupca pobratiy Da vidimo sedaj, kako bodo odreagirali.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ne se smejat. Zame kot 3 avto pri hiši, katerega jest vozim je idealen. Vse mam v pasu 4 kilometrov, od šihta, staršev, do pivice in šopinga. Vozim se sam, največji tovor v avtu je plinska bomba vsake 3 mesece. Ampak 22 al kolk je ne dam za to zadevo tam 16, 17 kilo buksov pa. pa če realno pogledamo več tudi ni vreden.
Za ženo sem ga gledal predlani avgusta. S subvencijo bi me prišel okoli 15.500. En testen se je prodajal celo za 14.500 z odbito subvencijo. Pa je gospa rekla, da ne rabi menjavat, ker ji trenutni Twingo lepo služi. No, zdaj pa so cene, tam kjer so.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in map

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Verjetno nimajo takih dobičkov, da bi lahko 1/3 spustili cene. Možno, da pa samo mutijo z subvencijami v Ameriki, kjer je glaven trg ($7500). Pa so potem povsod spustil.

Kitajska je pa itak v kurcu. Tko, da samo evropa je brez razloga dobila znižanje. No ne bi blo dobro, če bi imeli najdražje tesle na svetu.

med drugim pove da ima tesla net profit margin okoli 14,5 %
kitajski byd pa 1,45 %

špekulira tudi o tem, da bi tesla lahko v prihodnosti ponudila cenejši model in ga prodajala z nulo, služila pa s prodajo FSD.