Trg rabljenih avtomobilov po novem letu

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
To pa drži kot pribito že od nekdaj, dobri avtomobili so v Nemčiji dražji kot pri nas že od nekdaj...

Davidoff Kje ga servisiraš? KMAG?
 
5. apr 2015
1.417
728
113
Ampak raje dam več za avto v Nem kot pa kupim super ceno na čudežnih 130kkm pri nas.

Za mojo laično mnenje je statistično več možnosti biti manj nategnjen v Nem, Avt kot v Slo npr., več izbire, boljša oprema,.. Pa tudi ti dodatni stroški uvoza odtehtajo to.. Pa še malo spogajaš ceno..
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Jasno, zagotovo je enak avto z enako kilometri (v povprečju) bolje pripeljati iz Nemčiji kot pa ga kupiti tukaj. Možnost da je gori zbit je verjetno 1:100, primerjaj ceste pri nas in gori, pri nas luknjačina na luknjačini ter stotine teh kratkih relacij. Prav tako so gori avti neprimerno bolje servisirane, pri nas pa bi vsak nekaj čaral s temi servisi. Pa lahko se smejite ampak npr. nemec narejen za Nemški trg ali za balkan nista enaka. Jebatga tako pač je.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: sad in BornSkeptic

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Jasno, zagotovo je enak avto z enako kilometri (v povprečju) bolje pripeljati iz Nemčiji kot pa ga kupiti tukaj. Možnost da je gori zbit je verjetno 1:100, primerjaj ceste pri nas in gori, pri nas luknjačina na luknjačini ter stotine teh kratkih relacij. Prav tako so gori avti neprimerno bolje servisirane, pri nas pa bi vsak nekaj čaral s temi servisi. Pa lahko se smejite ampak npr. nemec narejen za Nemški trg ali za balkan nista enaka. Jebatga tako pač je.
A to pomeni, da avto v Njemačkoj, ki je naredil 50.000 km v štirih letih, je vse to naredil po nebeško ravnih avtocestah, isti avto v Sloveniji pa z istimi kilometi in pri istih letih pa samo z jajcanjem po luknjačinah v mestu? Dobro ti to razmišljaš, kapo dol. Ali sedaj primerjaš slovenski avto s 50.000km z nemškim s 150.000km.
Še to: ne vem sicer kakšne imaš ti izkušnje, ampak kolikor vem prvi lastniki pri nas kar lepo vozijo na pooblaščenca, tako da se servisira isto kot v Njemačkoj. Če ne zaradi drugega zato, da jim različna jamstva veljajo. Po poteku le teh, se pa začne druga zgodba ja. Tudi za zlate, lepo negovane nebeške avte iz Njemačke, ki pridejo k nam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Sicer pa realno, tudi avto ki hodi na pooblaščenca ni super vzdrževan.

To pomeni da na 30000 km in na 2 leti zamenja olje, na 60000 naftni filter, če je dizel.
Na 120000 pa svečke če ga prej ne proda.
Pa mogoče vsako leto kabinski filter.

To je to.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Celovec. Posebna zgodba, ne, ker ne bi želel v Slo. Družinske vezi.

Kmag pa nisem prepričan. Bi rabil se kaksno priporočilo.
Na Kia servisu od KMAGa so mi pozabili zatisnit kleme na akumulatorju. Ko je pri cca 80 km/h v relativno ostrem ovinku to kleme skocilo dol z akumulatorja in se je avto ugasnil je bilo kar pestro (milo receno). Tko da so moje zaupanje žal izgubili.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.496
2.236
113
Sicer pa realno, tudi avto ki hodi na pooblaščenca ni super vzdrževan.

To pomeni da na 30000 km in na 2 leti zamenja olje, na 60000 naftni filter, če je dizel.
Na 120000 pa svečke če ga prej ne proda.
Pa mogoče vsako leto kabinski filter.

To je to.
Kaj drugega pa naj bi še naredil?

Avto se servisira po tovarniških navodilih, menda na pooblaščenih servisih vedo kaj je potrebno narediti.

Ali se je treba še pogovarjati z avtom pa ga božat vsakič ko tankaš ali kaj podobnega?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Celovec. Posebna zgodba, ne, ker ne bi želel v Slo. Družinske vezi.

Kmag pa nisem prepričan. Bi rabil se kaksno priporočilo.

Edini servis pri nas kamor bi jaz peljal Volvota je Tomaž Zupan, Blagovica. Ravno to je mene odvrnilo pri nakupu zadnjega avta. Sem bil skoraj že 90% da kupim S90, pa sem se potem malo zamislil, kdo mi ga na mojem območju sploh lahko "rihta" v primeru težav, sploh če bi "naletel". Mora pa bit S90tka Inscription ja.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
A to pomeni, da avto v Njemačkoj, ki je naredil 50.000 km v štirih letih, je vse to naredil po nebeško ravnih avtocestah, isti avto v Sloveniji pa z istimi kilometi in pri istih letih pa samo z jajcanjem po luknjačinah v mestu? Dobro ti to razmišljaš, kapo dol. Ali sedaj primerjaš slovenski avto s 50.000km z nemškim s 150.000km.
Še to: ne vem sicer kakšne imaš ti izkušnje, ampak kolikor vem prvi lastniki pri nas kar lepo vozijo na pooblaščenca, tako da se servisira isto kot v Njemačkoj. Če ne zaradi drugega zato, da jim različna jamstva veljajo. Po poteku le teh, se pa začne druga zgodba ja. Tudi za zlate, lepo negovane nebeške avte iz Njemačke, ki pridejo k nam.

Avta ki je nardil 50000km v njemačkoj in to v 4ih letih sicer skoraj ne boš našel ampak ja, imaš popolnoma prav. Se opravičujem, krepko sem se zmotil :D Ti si verjetno zelo izobražen? Mislim... kako si vse te točke povezal, to ni kar tako! Vsa čast :zmaga:
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.891
11.027
113
Edini servis pri nas kamor bi jaz peljal Volvota je Tomaž Zupan, Blagovica. Ravno to je mene odvrnilo pri nakupu zadnjega avta. Sem bil skoraj že 90% da kupim S90, pa sem se potem malo zamislil, kdo mi ga na mojem območju sploh lahko "rihta" v primeru težav, sploh če bi "naletel". Mora pa bit S90tka Inscription ja.
kaj pa bauman v pesnici?
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Kaj drugega pa naj bi še naredil?

Avto se servisira po tovarniških navodilih, menda na pooblaščenih servisih vedo kaj je potrebno narediti.

Ali se je treba še pogovarjati z avtom pa ga božat vsakič ko tankaš ali kaj podobnega?
Aja? pooblaščenec?
tovarniška navodila praviš?
od kdaj pa se po tovarniških navodilih menja spredaj samo ena leva in ena desna zavorna ploščica( da odtane en komplet za fuš po šihtu doma ).
da se iz kartera spusti en liter olja manj, da se lahko 1 liter potem domov nese je tudi po tovarniških navodilih?
 
  • Žalosti me
  • Wow
Reactions: Mr_Wolf in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.952
6.846
113
pri taščici
Aja? pooblaščenec?
tovarniška navodila praviš?
od kdaj pa se po tovarniških navodilih menja spredaj samo ena leva in ena desna zavorna ploščica( da odtane en komplet za fuš po šihtu doma ).
da se iz kartera spusti en liter olja manj, da se lahko 1 liter potem domov nese je tudi po tovarniških navodilih?
Pa ce jenoljni filter z ohišjem se tudi samo "prah iz njega pobriše", kartuse pa tudi ne bo nihce.preverjal.
Nekoc so novinarji vozili avte z olvarami na servis da so videli koliko okvar bodo nasli in odpravili. Sedaj pa samo se pr clanke kopirajo in se vozijo okrog.
Al se upa kdo kaj cez servis/prodajalce napisat
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.012
1.455
113
Edini servis pri nas kamor bi jaz peljal Volvota je Tomaž Zupan, Blagovica. Ravno to je mene odvrnilo pri nakupu zadnjega avta. Sem bil skoraj že 90% da kupim S90, pa sem se potem malo zamislil, kdo mi ga na mojem območju sploh lahko "rihta" v primeru težav, sploh če bi "naletel". Mora pa bit S90tka Inscription ja.

Nisem šel preverjati, ampak zaradi garancije in podaljšanega jamstva rabim pooblaščeneca. Seveda pa razumem, da obstajajo določeni strokovnjaki, ki obvladajo vozila v nulo. Zaenkrat moram potrkati, da je to ze tretje vozilo iz Nemčije in vse bp. Je pa res, da iscem mlada vozila leto ali dve max še v tovarniški garanciji plus podaljšanje garancije/jamstva.

Jaz iščem V90 cross country, ampak so takšni, ki bi ga imel še vedno zelo dragi. Imam neke pogoje za opremo brez katere me avto pač ne zanima. Posledično je bazen kandidatov manjši. Potem sem v času korone naletel na tega S60 s polno opremo. Avto ima res vse. Matrix LED, serijsko električno kljuko, panoramo, 360 kamere, bowers and Wilkinson ozvočenje, vse možne asistence, heads up, webasto itd. Edini minus je, da S60 ne omogoča prilagodljivega vzmetenja /podvozja. Avto je trd, zame pretrd, tako da, čakam na pravega V90 CC, potem bo šel od hiše.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Nisem šel preverjati, ampak zaradi garancije in podaljšanega jamstva rabim pooblaščeneca. Seveda pa razumem, da obstajajo določeni strokovnjaki, ki obvladajo vozila v nulo. Zaenkrat moram potrkati, da je to ze tretje vozilo iz Nemčije in vse bp. Je pa res, da iscem mlada vozila leto ali dve max še v tovarniški garanciji plus podaljšanje garancije/jamstva.

Jaz iščem V90 cross country, ampak so takšni, ki bi ga imel še vedno zelo dragi. Imam neke pogoje za opremo brez katere me avto pač ne zanima. Posledično je bazen kandidatov manjši. Potem sem v času korone naletel na tega S60 s polno opremo. Avto ima res vse. Matrix LED, serijsko električno kljuko, panoramo, 360 kamere, bowers and Wilkinson ozvočenje, vse možne asistence, heads up, webasto itd. Edini minus je, da S60 ne omogoča prilagodljivega vzmetenja /podvozja. Avto je trd, zame pretrd, tako da, čakam na pravega V90 CC, potem bo šel od hiše.

A zaradi prostora ali ker ti je enostavno pač všeč in hud V90cc? S90 je meni sicer bistveno lepši...