Enako z Vivaldijem na vseh platformah in še ekran lahko ugasnešJaz gledam YouTube na safariju na iPhone ob vklopljene adblock extensionu. Življenje je lepše.
Peuguet Gti 1.6ccm čez 300KMmenda je 900 ccm3 motorček (naj nekdo popravi) bil en prvih 3 cilindrašev na trgu in ni bilo slišat o težavah, vsaj sam nisem...
Verjetno je ok motor, če gledaš, da znajo bemvejovega 1500 ccm navit na 240 KM...
Vanced še zmeraj dela na androidu...Enako z Vivaldijem na vseh platformah in še ekran lahko ugasneš
Jaz sem skeptičen z vsemi temi nizkokubičnimi motorji...
Kje mora biti kaka statistika, tile motorji so sedaj že 8 let v uporabi.
Poglej priponko 65617
Pa vsi grejo na tole. Samo mazda ne jebe ničesar in ima še zmeraj 2.0
Saj si že sam ugotovil da je edina prava alternativa Mazda. Super zanesljivi in varčni motorji nima pa turbo efekta pri pospeševanju.Se pravim... ford ima ecoboost.... VW ima TSI, Kia in pugi, imata tudi nekaj podobnega. Ni več enih normalnih motorjev, za katerega bi lahko rekel, da bo ziher 15 let preživel. Potem se pa že konča, kaj je na izbiro...
Od PSA mlinček je pa itak eden večjih sranj od motorja ki so v zadnjem desetletju na trg prišli.Iz prve roke lahko komentiram 1.2 od PSA. Pri cca 150k km potrebna “generalka” ker je zacela dihtunga glave puscat in je pil olje. Baje serijski problem. Drugace pa turbina in ostalo bp
Pa vsi grejo na tole. Samo mazda ne jebe ničesar in ima še zmeraj 2.0
Cca 1500Kak strošek je bil tesnilo in delo?
3.3 diesel ce sem prav videlCelo 2.5 in kmalu tudi 3.0 …