Trg rabljenih avtomobilov po novem letu

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
"Najbolj sem pogresal zaviranje z motorjem."

Zanimiva reč. (Šaltanje v nižjo prestavo ni pomagalo?)
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Tudi dizla se dol salta ...
Razlika v kompresiji pač naredi razliko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Ampak vsaj Fordov 130 ps dizel za en drek zavira z motorjem. Ga v drugi spravim v rdece polje..l c prvi pa res se nisem probal ( sicer omejitev 90kmh ) Ce imas to v kakšnem AD, moras res pazit na bremze po kakšnih "Dolomitih".
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Hja, počakajmo kaj bo v EU. In to v klasi družinske limuzine/karavana/siv. Recimo Golf vs. M3 vs. Megane etech vs. Corolla hibrid vs.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Vem za toyoto corollo, da so se svinjsko podražile v zadnjem letu. 6-7k eur cene gor. Me res zanima koliko bodo spustili pri toyoti ceno, če bodo, ker zdaj prihaja facelift corolle v prodajo. Za spodobno opremljeno corollo dati na mizo čez 40k eur je... milo rečeno absurd. Ker avto je še vedno v nižje-srednjem razredu..

Pišuka, se spomnim 25-30 let nazaj, ko sem bil še mulo, da si je načeloma vsaka normalna družina lahko privoščila avto v rangu velikosti golfa, corolle.. ali pa celo srednji razred. Danes je to že precej vprašljivo pri povprečnih plačah?? Ali se to samo meni zdi... saj ne vem.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.249
113
Vem za toyoto corollo, da so se svinjsko podražile v zadnjem letu. 6-7k eur cene gor. Me res zanima koliko bodo spustili pri toyoti ceno, če bodo, ker zdaj prihaja facelift corolle v prodajo. Za spodobno opremljeno corollo dati na mizo čez 40k eur je... milo rečeno absurd. Ker avto je še vedno v nižje-srednjem razredu..

Pišuka, se spomnim 25-30 let nazaj, ko sem bil še mulo, da si je načeloma vsaka normalna družina lahko privoščila avto v rangu velikosti golfa, corolle.. ali pa celo srednji razred. Danes je to že precej vprašljivo pri povprečnih plačah?? Ali se to samo meni zdi... saj ne vem.
No ja odvisno kjer so delali.
Tisti ki so bili v proizvodnji, trgovini so se gnili do Renault 5 je, katrce yugo 45...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.901
11.039
113

Očitno se nekaj dogaja...
uf ja, recimo iz 150 na 120k€, neke razlike zame ni :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sole in Samo Svoj

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.427
2.428
113
uf ja, recimo iz 150 na 120k€, neke razlike zame ni :evil:

Pa ni v tem poanta, poanta je v tem da očitno glede te elektrike le ni vse tako zelo rožnato in le ni vse tako zelo fejst brez omejitev naprej zakupljeno. Pač jebatga, to sranje od elektrike je predrago. Smetano so pobrali, zdaj pa se bo verjetno do neke mere začela normalizacija. Ali pa tudi ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe, sad in sajkek

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Vem za toyoto corollo, da so se svinjsko podražile v zadnjem letu. 6-7k eur cene gor. Me res zanima koliko bodo spustili pri toyoti ceno, če bodo, ker zdaj prihaja facelift corolle v prodajo. Za spodobno opremljeno corollo dati na mizo čez 40k eur je... milo rečeno absurd. Ker avto je še vedno v nižje-srednjem razredu..

Pišuka, se spomnim 25-30 let nazaj, ko sem bil še mulo, da si je načeloma vsaka normalna družina lahko privoščila avto v rangu velikosti golfa, corolle.. ali pa celo srednji razred. Danes je to že precej vprašljivo pri povprečnih plačah?? Ali se to samo meni zdi... saj ne vem.
Odvisno kaj ti smatraš pod solidno opremljeno. Recimo oprema luna ima vse kar rabiš za 30K. Je pa cena še vseeno pretirana se strinjam. Če pogledam Hondo HRV. SUV, ki je po navadi veliko dražji od normalne različice, je 30K, Corola cross pa 35K. Kvaliteta izdelave in materialov na strani Honde. Se je za vprašat, kaj vzeti. Toyota je šla nekako po stopinjah VW. Ko se je prijela na tržišču, cene v nebo, nič več ljudsko
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Odvisno kaj ti smatraš pod solidno opremljeno. Recimo oprema luna ima vse kar rabiš za 30K. Je pa cena še vseeno pretirana se strinjam. Če pogledam Hondo HRV. SUV, ki je po navadi veliko dražji od normalne različice, je 30K, Corola cross pa 35K. Kvaliteta izdelave in materialov na strani Honde. Se je za vprašat, kaj vzeti. Toyota je šla nekako po stopinjah VW. Ko se je prijela na tržišču, cene v nebo, nič več ljudsko
Solidno opremljeno je zame vse kar je možno imeti v tem avtu,
Head up display
prilagodljivo vzmetenje
matrične led
panorama + šibedah
kamera,
vsi senzorji,
samodejno parkiranje
gretje volana
gretje sedežev
samodejno zaviranje rikverc če kdo prihaja pa ne vidiš
samodejno držanje avtomobila na sredini voznega pasu + razdalje

imel bi še električni pomik sedežev, el. pomik volana in ventilacijo sedežev, vendar to žal ni mogoče imeti.
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
356
97
43

Za koliko so se tesle pocenile v Sloveniji​

Najcenejša tesla model 3 s 491 kilometri dosega po odbitku subvencije sedaj stane 41.500 evrov.

20.01.2023 06:16
Čas branja: 2 min
Dopolnjeno: 20.01.2023 06:16

Tesla je znižal cene modelov v ZDA in Evropi. Cene so po Reutersevih preračunih nižje za od šest do 20 odstotkov v Ameriki ter med odstotkom in 17 odstotki v Nemčiji. Koliko sedaj stanejo tesle v Sloveniji?

V Sloveniji so se cene tesel model 3 in Y znižale do deset tisoč evrov. Tako model 3 SR z 208 kilovati moči, zadnjim pogonom in manjšo 60 kWh baterijo sedaj stane 45 tisoč evrov in še 980 evrov obveznega doplačila za prevoz in dokumentacijo. Osnovna tesla s 491-kilometrskim dosegom vas bo torej stala 46 tisočakov, zanjo pa lahko zasebni kupci pridobite subvencijo Eko sklada, ki bo strošek znižala na 41.500 evrov. Podjetja pa si lahko poračunate DDV, ki v tem primeru znese 9.130 evrov.

Za model Y SR z zadnjim pogonom, 220 kilovati moči, 60 kWh baterijo in dosegom 455 kilometrov, boste odšteli dva tisočaka več. Torej 48 tisočakov oziroma 43.500 evrov z odbito subvencijo.

Za različici LR dual motor boste pri modelu 3 (75 kWh baterija, 602 kom dosega, 258 kilovatov moči) 54 tisoč evrov oziroma 50,500 z odšteto subvencijo. Nekaj bolj zmogljiva tesla model Y LR dual motor (270 kilovatov, 533 km dosega) je tisočaka dražja.

Prihranki so najmanjši pri najbolj zmogljivih teslah 3 in Y performance, ta modela staneta 61 oziroma 65 tisoč evrov s stroški prevoza in dokumentacije. Tesla model 3 performance ponuja 340 kilovatov moči in 547 kilometrov doseg, do stotice skoči v 3,3 sekunde. Model Y performance ima enako moč, 513 kilometrov dosega in 3,7 sekundni pospešek do stotice.

Model S in X pa sta ohranila stare cene.

Z znižanjem cen želijo pri Tesli povečati prodajo, ta je namreč v zadnjem lanskem četrtletju zaostala za pričakovanji analitikov ter tudi za načrti šefa Tesla Elona Muska. Tesla je lani dosegla 40-odstotno rast števila prodanih vozil, Musk je napovedal 50-odstotno rast.

Tesla je že prejšnji teden znižala cene avtomobilov na Kitajskem in na drugih azijskih trgih. Teslin Model 3 je v Nemčiji sicer najbolje prodajani električni avto.