Tresenje volana

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Jaz sem jih kupil pred kratkim (diske), vgradim in po cca. 7000 Km že nekaj časa trese. Ni mi preostalo drugega, kot da kupim nove diske. To sem storil, jih montiral in ne trese več.
Diski so bili v prvem primeru očitno slabi že novi. Verjetno, če bi od prodajalca zahteval karkoli, bi bilo to le izguba časa in energije.
 

impre

Pripravnik
19. apr 2008
332
7
18
Meni so pa tudi začeli malce tresti po 10k km in to tako slavno opevani ATE, nabavljeni pri znanem prodajalcu, vendar čisto možno da niso original, samo kako sedaj to dokazovati... Prodajalec, ki mi jih je prodal pravi, da naj jim jih vrnem in oni jih bodo poslali na ATE kjer odobrijo ali so dovolj poškodovani za reklamacijo. Čakalna doba ziher 2 meseca... In kako naj sploh vem ali oni to pošljejo na firmo ali letijo kar v smeti in meni odgovorijo da ni šlo čez. Seveda vmes bi moral vzeti nove diske in so oni na dobičku v vsakem primeru... Tako da sedaj čakam in vozim dokler se bo pač dalo in potem jim pošljem pa da vidimo odgovor.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Nestrokovna montaža, če se samo dol da ploščice, diske in gor nove diske, ploščice brez predhodnega čiščenja, mazanja se zadeva pregreje in diski so za v smeti.
Zato pa bit poleg, ko se menjuje, saj je ura servisa 30 evrov, tule pa se uporablja samo en-dva zvijača, kakšna gidora z nastavki in malo masti, brusnega papirja, praktično nobene tehnične drage opreme.
So pa eni servisi taki, da ne dovolj vstop nezaposlenim, takih bi se jaz osebno izogibal.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
@sparkyboy , @impre
ja sej to, ko si pol lahko 1 mesec brez avta, pa na konc je itak 99.999% možnosti, da boš takratko potegnil:(

@alpine
malo bolj detaljno opiši postopek menjave.
kaj in s čim se maže...
kje so tisti mali triki?
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Fusion, če ne boš spucal pa namazal bo začel štekat in se bodo diski pregreval ter lahko zvil.
Če ne veš kje namazat potem naj to stori avtomehanik, ampak po menjavi pa vseeno preveri, če je kaj mazal/zdrgnil, da ni delal po načelu hitro pa mastno računat.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:Če ne veš kje namazat potem naj to stori avtomehanik, ampak po menjavi pa vseeno preveri, če je kaj mazal/zdrgnil, da ni delal po načelu hitro pa mastno računat.
Kak super nasvet. Če ne veš, potem daj mehaniku in potem preveri, če je namazal tam, kjer ti ne veš, da bi bilo treba.
hysterical-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:Preber še enkrat s tem preveriš, če je predhodno zbrusil in namazal tam kjer je treba.
Citat:
Uporabnik alpine pravi:Če ne veš kje namazat potem naj to stori avtomehanik, ampak po menjavi pa vseeno preveri, če je kaj mazal/zdrgnil, da ni delal po načelu hitro pa mastno računat.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Preveri se vizualno brez demontaže ploščic, diskov, danes te v avtomehanično delavnico ne pustijo več in ne veš a je blo narejeno hitro in mastno računano ali dobro
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.442
2.393
113
Pomurje
Standardna napaka teh Toyot. Tam do letnika 2005 so imeli te probleme. Meni so jih 2x v garanciji menjali. Zadnje tik pred iztekom, da so pol držali še 70kkm.

Menjat diske pa bo ok.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

kako jebeno brusenje in mazanje? nove diske in ploscice bi ti brusil? al ti govoris o starih, zjebanih, samo za odpad zadevah?
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Nimate pojma, to je treba narest, nove ploščice in diske se nič ne brusi, disk se razmasti je pa problem v gumicah in pesti, ki drži ploščice pa še kaj, da se vse skupaj uleže, kot mora, to mi je povedal mojster na zavornem servisu, če sem si prov zapomnil.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne bom in nisem bral vsega, ampak glede na napisano - Hondi je predlagal možno rešitev (sam zanjo še nisem slišal), sem pa zaradi škart gum že zapravil precej denarja - treslo med vožnjo, pa smo centrirali, pa je vsakič drugače pokazalo. Pa je treslo pri zaviranju, pa smo vse žlajfe zrihtali pa isto. Dokler nisem naletel na "srečno" luknjo na cesti , presekal pnevmatike in nataknil druge gume - vse bp.
Zadnji primer je bil pa zaradi zvite feltne - centriranje ok, avto pa trese.

Aja, če med vožnjo skoraj nič ne trese po centriranju, med zaviranjem pa, je vzrok v eni izmed gum, ki jih imaš sedaj zadaj (ali feltni). Dam za pivo če se motim, le do mene moraš prit; k tebi ga ne bom nosil
smile-1.gif
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Evo se bom pridružil temu tresenju.

Lani so bile dane gor nove gume na stara platišča, je bilo vse OK.

Letos sem nabavil še nova platišča, kombinacija je torej eno leto stara guma + nova platišča. Centriranje ni rešilo težave. Tresenje se prične pri cc 70 km/h.

Centriral je moj majster, in še en neodvisni. Kaj naj še preverim, da bo tresenje eliminirano.
 

TurboD

Pripravnik
19. dec 2012
112
3
18
Enkrat sem imel skoraj iste probleme na Toyota Carina. Letal okoli mehanikov, slišal vse mogoče teorije. Na koncu je Lovše dvignil avto, prijel za polosovino (če se prou spomnim) in pokazal, kako je imela nekaj lufta. Ji je z nekaj švasa podaljšal rok uporabe in od takrat mi ni več treslo.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Vijaki so pravi, tudi novi.

Platišča so dimenzijsko enaka kot original. V vseh parametrih.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
si menjal platišča med seboj?
kar imaš sedaj spredaj daš zadaj, pa še recimo levo daš na desno... ?

sicer naj bi vijaki opravili "centriranje" platišča na osi, ampak vseeno za preverti, da srednja luknja ni prevelika. brez vijakov daš platišče gor in ne bi smelo imeti lufta.