toyota verso ali mitsubishi grandis

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vzemi Verso dizel, zatakni v četrto, zavij v križišču štiripasovnic s 40 na uro in poročaj, kaj se dogaja. Potem probaj še z bencinarjem. No ja, v tretji ni nič bolje, v malo ožjih križiščih.

To so brezvezne primerjave.
Če bi rad naredil kredibilno primerjavo postavi za test skupaj avta s približno enako kubaturo in močjo...tak bojo prestavna razmerja poravnana.

Pa boš videla kaj bosta bencin in dizel naredila pri 40 km/h v IV. prestavi....obadva nič, ker je to malček nad obrati prostega teka.

Zato pa so prestave. In po mojih izkušnjah z dizlom kvečjemu manj prestavljaš.

(kupi kdaj ob priliki v prihodnosti ženki majhega dizla (po kubaturi - torej 1.5 litra ali manj) pa naj ti po dveh mesecih pove kaka se ji zdi vožnja
wink-1.gif
...porabo boš pa takrat hvalil, ko ga bo imela)

Enako kubaturo in močjo? Atmosferski bencinec in turbodizel?
Prestavna razmerja ne bodo nikoli enaka, dizel bo imel pol daljša. Ker se vrti samo do 4, bencinec pa do 6. In če hočeš 200 končne, mora imeti dizel daljše prestavno.
OK, pri toyoti težko enaka kubatura, ker je 150-konjski dizel 2.2 pa vseeno: končna je približno enaka, pospešek tudi. 2.0 dizel in 1,6 bencinec tudi.
Pa vtakni oba pri 40 v 4, pa boš videl ... Bencinar bo takoj malo bolje potegnil dizel se bo tresel in bobnel. In ko bosta priplezala tja proti 2.000, bio dizel sicer potegnil, ampak takrat je to že fajn čez mestno omejitev na uro ...
Kakorkoli obrneš, trenutno poznam le enega dizla v avtu višjega srednjega razreda, ki se dobro znajte že od prostega teka naprej (in bi ga takoj imel), ampak na žalost je cena malo previsoka zame.

Žena je že sprobala recimo 1,5 dCi, pa pravi, da je nadležen za vozit (in glasen) ... Pa recimo 1.6 HDi, 1.4 TDI ... Se ne da lenarit pri prestavljanju po mestu ... Mrtev, potem pa znori ... Skratka, ne mara jih. Kak velik dizel + avtomatik že, drugače pa prisega na bencinarje.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
No če se voziš samo po mestu do 50 na uro, pa še to kratek čas, potem se le drži bencinarja.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Enako kubaturo in močjo? Atmosferski bencinec in turbodizel?

Jap. Saj so tam tak. Ti 1.5 dizli in nekaj manj, so tam tam z bencinarji (po kubaturi in moči). In ti gredo vsi 40 km/h v 4 prestavi brez večjih problemov. Res je, bencinar je bolj prožen ravno tja do 50 km/h (govorim o malčkih) kakor pa rabiš dvignit hitrost (na že nekaj osnove) je pa ena velika žalost.

Ko je pa govora o 2 litrih prostornine (ne glede na vrsto motorja) pa z nobenim nimaš kaj pametnega početi v 4 prestavi pri 40 km/h.

Je pa pri dizlu gromozanska razlika kdaj začne vleči..tisti ko ponori pri 2.000 vrt. s takim kaj uporabnega ne moreš početi.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Vsaj en, ki zna razložiti zakaj bencinca.... Jaz sem že obupal, folk je čisto nor na lastnosti dizlov, jaz pa jih ne prebavljam... Lepše se da peljat bencinca, več uprabnega območja vrtljajev je, ...

pa tisto da moraš stalno v 1. prestavo dajat dizla, se popolnoma strinjam. V dizlu imam precej več dela z menjalnikom.

Se dobro vidi lag ko se malo zalepiš kakemu dizelašu za rit, ko pritisne na gas, se pokadi ko iz hobotnice, efekta ni dokler ne pride čez 2000rpm, takrat butne, ampak jaz sem že zdavnaj čez 4000rpm ko pa tudi benzar vleče in če hočem mam še lufta do 6500...

Za mene je prednost dizla izključno v šparanju, pa še še to se pri mojih vožnjah ne bi poznalo, ker bi ziher mašino fental, če bi pa hotel da se še avto ogreje bi pa itak rabil Webasto.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Uporabno območje bencinca je večje kot dizla. Seveda je karakteristika motorja povsem drugačna. In pri RELATIVNO nizkih vrtljajih vleče bencinec bolje SJTV1 ima tu popolnoma prav, samo nekateri ste zaslepljeni.

Npr. 1. prestave so pri obeh načeloma približno enake, medtem ko je 6. pri dizlih okvirno 40 % daljša. Le zakaj ? Zato ker so razvojniki butci ali zato, ker je dizel pri nizkih vrtljajih slabši ?

Pa 2000 vrtljajev pri bencinarju je pri dizlu koliko ?
Pa da nadaljujem 1500 vrtljajev pri bencincu je pri dizlu koliko ??
Če komu še ni vklopilo, 6500 vrtljajev pri bencinarju je pri dizlu koliko ??
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Uporabno območje bencinca je večje kot dizla. Seveda je karakteristika motorja povsem drugačna. In pri RELATIVNO nizkih vrtljajih vleče bencinec bolje SJTV1 ima tu popolnoma prav, samo nekateri ste zaslepljeni.

Kaj so zate relativno nizki vrtljaji? Katerega dizla sipeljal, da veš kako dober/slab je pri teh vrtljajih?

Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Npr. 1. prestave so pri obeh načeloma približno enake, medtem ko je 6. pri dizlih okvirno 40 % daljša. Le zakaj ? Zato ker so razvojniki butci ali zato, ker je dizel pri nizkih vrtljajih slabši ?

Ha ha ha...zato ker so pri nizkih vrtljajih slabši! Bingo. Simogoče razmišljala da ima dizel maks. moč pri npr. 4.200 vrtljajih (recimo 130 konj) primerljiv bencinar pa pri 5.500 obratih...torej je treba z menjalnikom uskladiti to moč, na različnem številu vrtljajev.

Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Pa 2000 vrtljajev pri bencinarju je pri dizlu koliko ?
Pa da nadaljujem 1500 vrtljajev pri bencincu je pri dizlu koliko ??
Če komu še ni vklopilo, 6500 vrtljajev pri bencinarju je pri dizlu koliko ??

Tule mi pa res ni jasno kaj bi rad povedal. 1.500 vrtljajev je 1.500 vrtljajev..je važno kater motor je?
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Če bi dizel imel širok razpon uporabnih vrtljajev ne bi potreboval kratke prve prestave.

Upam, da ti bo počasi kapnilo, da bencinarja lahko voziš med 1500 pa do recimo 6500 vrtljajev. To je veliko večji procent uporabnih vrtljajev kot pri dizlu. Če pretvorimo v dizla to pomeni od 1000 pa do 4300. Kako vleče dizel med 1000 pa do recimo 1600 ??

Tebi karakteristike motorja res ne gredo v glavo. Če bi bil dizel tako superioren v nizkih vrtljajih ( ne v srednjih) bi bili menjalniki povsem drugače stopnjevani, sploh v 1. in 2. prestavi.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Ja logično da je večje področje če se bencinar više vrti! Dizel ima mejo pri 5.000 vrtljajih - fizika več ne dovoli.

Samo ne primerjaj dizla pri 1.000 bencinarja pa pri 1.500.

Kaj pa naredi bencinar pri 1.000 vrtljajjih?

Ne vem no..najbolje da se dobiva (pridi z bencinarjem) pa mi pokažeš kje je bencinar nadvse uporaben in kje dizel ni (predvsem tam nad 1.000 vrtlajih v različnih prestavah).

Potem bova pa še skočila v kak klanec in šoder pod gumami, kjer moraš plaziti (dobesedno s štant gasom)pa bova videla kako bo bencinar vlekel tam čez...vem za no dobro 'potko' - do našega vikenda.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.863
113
pri taščici
uff vincent, sicer nisem veliko vozil dizlov (razen svojega) , ampak se bojim da bo tule res imel bolj SJTV prav. Turboluknja je ubitačna, in če si globoko v njej ti pomaga samo šaltanje, pa še to najbolj s polnim gasom vmes.....ensotavno gas držiš ko šaltaš... da se motor zbudi ta čas ko prestaviš.....
SJTV je imel v misli isti avto s podobnim motorjem: se pravi D4D 2.0 in primerljiv bencinc v istem avtu....

bo treba enkrat pola peljat
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
D4D 2.0
bo treba enkrat pola peljat
wink-1.gif

Za te sem slišal da pozno primejo, pa dokler primejo da je polom. Samo ni za posploševat potem na vse.


Polo ni nek biser na tem področju
smile-1.gif
- razen pri porabi.

Je pa logično da pri turbincu prime turbina okoli 2 jurjev (enim prej drugim kasneje) in je razlika glede na prej tako očitna, da imaš občutek da se prej nisi niti premaknil oz. na drugi strani imaš zveznost pri bencinarju, ki je marsikomu bolj po godu.

Saj osebno se tudi sam rad vozim s službenimi bencinskimi mlinčki, samo se enostavno neha veselje pri 50 km/h (zgolj občutek živahnosti imaš) ko se je res treba premaknit (pospeševanje na obvoznico, prehitevanje pa...
crazy1.gif
).

(drugače jaz vsakega povabim, da mi na mojem Passatu pokaže kje je to, ko ne gre nikamor
wink-1.gif
)
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Zelo enostavno. Bencinec pri 1500 vrtljajih pelje v 6. 50 km/h recimo. Kako je z dizlom ??? Torej 6. in 50km/h. Koliko je vrtljajev in kako je uporaben ?? O tem je SJZV mislil. Pod določenimi vrtljaji je dizel relativno slab.

Recimo ,da se bencinarja da vozitimed 1500 in 6500 vrtlaji. Kolikšen je to % vseh vrtljajev ??
Kako je pri tem pri dizlu?? Pač dizel(turbo) ima območje kjer zelo potegne, pod tem območjem je slab, nad tem se pa sorazmerno hitro končajo vrtljaji. Bencinar ima precej bolj linearno in širšo karakteristiko. Turbo bencinar pa
cool-1.gif
Seveda tak brez turbo luknje, torej kakšen kompresor

Sicer pa mora vsak zase vedeti, kaj mu paše, da ne bomo filozofirali do onemoglosti.
smile-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.916
2.321
113
za šankom
ksz...

ne vem kake traktorske škatle nekateri vozite tukaj gor ampak moj dizel vleče od 1500obr/min pa vse do rdečega polja kot da bi bil bencinar.zgleda da nekateri motorji le niso tako famozno odlični kot se rado bere na forumih
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
Vincent: 90% vseh dizlov (tamalih, torej tja do 2,5 litra) je na žalost takih, da imajo grdo turbo luknjo (da ne bo pomotoe: tudi turbo bencinarji jo majo, samo manj izrazito). Se ravno trudim spomnit enega dvolitrskega dizla, ki ne bi imel te težave, pa mi ne gre od rok ...
Še pri večjih prostorninah mi samo en pade na pamet (in potem so tu seveda še razni 4,2 V8 in podobni, kjer še avtomatika dodatno zamaskira luknjo) ....
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Nazadnje, ko sem preverjal, so avti imeli menjalnike... avtomatske ali ročne... ne vem pa kakšne vozite vi, da je sedaj tako pomembno, katerume nese v levo pri 1000 vrtljajih...
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vincent: 90% vseh dizlov (tamalih, torej tja do 2,5 litra) je na žalost takih, da imajo grdo turbo luknjo (da ne bo pomotoe: tudi turbo bencinarji jo majo, samo manj izrazito). Se ravno trudim spomnit enega dvolitrskega dizla, ki ne bi imel te težave, pa mi ne gre od rok ...

Daj se probaj peljat z 2.0 TDI common rail, pa tam išči turbo luknjo. Ko noč pa dan v primerjavi s starim pumpe dize TDI.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
2.0 TDI CR sem po moje vozil v vseh avtih, v katerih je na voljo. In ima turbo luknjo. Ne majhno.
@XXXL: jaz ga že znam uporabljat, ampak večina voznikov pa je tu zelo lena - in zato je ta kriterij pomemben. Ne sodit večine vozniške populacije po vozniških sposobnostih povprečja Alterja, ki je le malo pod nivojem F1 ali WRC.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zelo enostavno. Bencinec pri 1500 vrtljajih pelje v 6. 50 km/h recimo. Kako je z dizlom ??? Torej 6. in 50km/h. Koliko je vrtljajev in kako je uporaben ?? O tem je SJZV mislil. Pod določenimi vrtljaji je dizel relativno slab

pa zakaj za boga bi vozil 50 v 6. brzini?! jo imam pa ja za 200km/h na avtocesti

a ti pričakuješ od prestave, da ti deluje od 50-200 pa vedno isto potegne al kaj?