Pri Priusu plug-in (PiP) je problem ker je težko dosegat in izračunat koliko bo porabil, kar vzeti podatek 2,1 l/100 km je prav tako napačen kot je napačen 4,9 pri Leonu.
Kje je problem? Pri prevoženih kilometrih letno in št. dnevnih polnjen. Prius brez zunanje elektrike pokuri okrog 5 l (meni zadnje leto 4,6 l), eno polnjenje ti da realno ca. 16-20 km. Torej če polniš 1x na dan je to 5.700 do 7.000 km na elektriko. Poraba vsega bencina pri prevoženih 20k km letno je torej podobna kot pri klasičnem Priusu, ki prevozi 13k km - 14k km (650 l - 700 l). To pa pomeni od 3,25 - 3,5 l. Seveda če imaš možnost polnjenja v službi se, da to še malo znižati recimo na max 2,3 l/100 km, če si zelo discipliniran. Ampak če bi delal 30k km letno pa ni šans da prideš pod 3 l/100 km.
Jaz bi Leona brez problema držal na 6 l/100 km.
Če vključim kaksko in vse ostale stroške za prvih 5 let lastništva in enako % izgubo vrednoti, pri prevoženih 20k km letno PiP stane ca. 28 €/100 km Leon pa 25 €/100 km. Pri 30k km letno in polnjenju 2x na dan pa PiP stane 21 €/100 km Leon pa 20 €/100 km.
Ampak podobni izračuni so bili za klasičnega Priusa pred nekaj leti, vsi jokali kako se ne splača. Poglejte danes, Aurisa karavan HSD doiš za 21k €, zaradi nižje porabe od Leona 1.2 TSI bo Auris v prednosti že pri 20k km letno. Dizelski Leon z DSG pa ima praktično enako ceno kot Auris HSD.