Toyota Prius Plug-In

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Oprosti, ampak men se zdi tale ekologija prekleto draga. Prius je lep primer tega. Njegova cena je taka, da dobiš primerljiv in bolje opremljen avto za dosti manj denarja. Za povrhu ima pa še 1.7 motor. Za tak denar grem raje k VAG grupi, se bom za manj denarja in manj stroškov boljše vozil. Realna cena novega Priusa plugin, ki bi jo bil eventualno pripravljen plačat, je max 20.000€. Pa še v tem primeru mora biti ustrezno opremljen, motor pa največ 1.4. Moč za zavarovalnico pa ne več kot 90kW.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
S katerim modelom iz VAG grupe pa delaš primerjavo? Torej primernih zmogljivosti, opreme in prostornosti.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Jaz vedno delam primerjavo s Seati, ker VW je malce dražji, pa še zmeraj cenejši od hibridov. Recimo, da delam primerjavo z Leonom, pa da bo bolj prostoren pribij gor 1000€, kolikor bo karavan dražji od 5 vratne kombi-limuzine. Glede na moje izkušnje bo tam notri dovolj 1.2 TSI s 77kW. To pride manj kot 20.000€. Pri tem me vsako leto zavarovalnica manj oskubi, kot pri Priusu - manjša moč. Kasko je tudi cenejši - nižja nabavna cena. Cestna taksa, pa je vsaj en, če ne dva razreda nižje. Poraba po papirjih, pa tudi ni toliko večja, da bi ekonomika šla v prid Priusa. Leon je tam do 20 000€, Prius pa vsaj 5000€ nad to ceno.

Saj elektrika je zanimiva, samo ne pa tolk, da bi plačal 5000€ več zanjo, pa še dražje stroške obratovanja za povrhu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Boš pri Leonu doplačal še za DSG? Vsak pozabi da je Prius avtomatik.

Drugače pa vsak avto je kompromis, prostornosti, udobja, zmogljivosti, zanesljivost ...In jasno je da Prius zaradi nabavne cene nikoli ne bo najcenejši na prevoženi km, ampak ponuja pa vsaj zame boljši kompromis kot recimo 1.6 TDI DSG (Auris vs. Golf) za enako ceno.

Obvezno zavarovanje je glede na kW, pri Priusu jih plačaš za 74 kW in ne za 100 kW. Kasko je pa jasno glede na vrednost. Letna dajatev je pa razlike 34 €. O zanesljivosti TSI pa raje ne bova govorila, OK?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Jaz vedno delam primerjavo s Seati, ker VW je malce dražji, pa še zmeraj cenejši od hibridov. Recimo, da delam primerjavo z Leonom, pa da bo bolj prostoren pribij gor 1000€, kolikor bo karavan dražji od 5 vratne kombi-limuzine. Glede na moje izkušnje bo tam notri dovolj 1.2 TSI s 77kW. To pride manj kot 20.000€. Pri tem me vsako leto zavarovalnica manj oskubi, kot pri Priusu - manjša moč. Kasko je tudi cenejši - nižja nabavna cena. Cestna taksa, pa je vsaj en, če ne dva razreda nižje. Poraba po papirjih, pa tudi ni toliko večja, da bi ekonomika šla v prid Priusa. Leon je tam do 20 000€, Prius pa vsaj 5000€ nad to ceno.

Saj elektrika je zanimiva, samo ne pa tolk, da bi plačal 5000€ več zanjo, pa še dražje stroške obratovanja za povrhu.

Pomem lahko kupiš tudi Tata Nano. Za prevoz iz točke A do B je zadosti.

Ustavi konje. Ne moreš primerjati 1.2 TSI s 105 konji in PIP-a s 150 konji in reči, da je 1.2 TSI zadosti. Potem lahko začnemo primerjati PIP-a s Cliom, ker Clio je zadosti.
Edina prava primerjava je avto podobnih zmogljivosti, podobne prostornine potniškega prostora in podobne opremljenosti.

Zato sem že prej napisal da najdi primerljv model avtomobila in ne nekaj cenejšega, saj tisto je čisto zadosti. Npr. Leon-a 2.0 TDI z DSG.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Saj elektrika je zanimiva, samo ne pa tolk, da bi plačal 5000€ več zanjo, pa še dražje stroške obratovanja za povrhu.

Smešen in nerealen komentar.
O kakšnih višjih stroških obratovanja govoriš?
Poleg tega omenjaš 5000eur višjo ceno...si kdaj pomislil,da boš potem tudi za rabljen električen avtro dobil precej več kot za navadnega?
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
...si kdaj pomislil,da boš potem tudi za rabljen električen avtro dobil precej več kot za navadnega?
V to pa močno dvomim.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
EV omejujo le to, da so trenutno baterije še dokaj drage. Pa tudi njim cena pada približno 8-13% letno. Ko bo pa enkrat 1kWh=100€ (ali manj), bo pa druga pesem. Po mojem osebnem mnenju, mora imeti EV vsaj 60kWh baterijo,da se splača. Pa govorim o pure EV in ne hibridih in PiP itd. !
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
...tudi jaz, pa vozim hibrida. Prodal pa sem Pirusa III v manj kot 14 dnevih.

Da se razumemo: to,v kakšnem času prodaš nek avto,pogojuje samo in izključno njegova prodajna cena! Zato je ta podatek,o prodaji avta v 14 dneh,brez vrednosti,če ni znano,kako ugodno ceno si imel.
Če dam svoj avto sedaj na trg in določim 30% realne tržne cene,ga bom prodal v 1 uri....če pa hočem zanj 130% tržne cene,ga lahko prodajam 1 leto (oz.ga sploh ne uspem prodat)...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
...si kdaj pomislil,da boš potem tudi za rabljen električen avtro dobil precej več kot za navadnega?
V to pa močno dvomim.

V kaj močno dvomiš?
Dvomiš da bi bil rabljen električen avto vreden več kot bencinar/dizel (ki je nov vreden 5.000 eur manj) ??
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
...si kdaj pomislil,da boš potem tudi za rabljen električen avtro dobil precej več kot za navadnega?
V to pa močno dvomim.

V kaj močno dvomiš?
Dvomiš da bi bil rabljen električen avto vreden več kot bencinar/dizel (ki je nov vreden 5.000 eur manj) ??
Mislim, da procentualno boš po nekaj letni prodaji izgubil več pri EV, kot pri bencinarju. Sedanje cene EV so
izredno visoke, ki pa bodo z znižanjem cene baterij in z večjo konkurenco dokaj hitro padale. S tega razloga, bodo hitreje padale
tudi cene rabljenim EV.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
...tudi jaz, pa vozim hibrida. Prodal pa sem Pirusa III v manj kot 14 dnevih.

Da se razumemo: to,v kakšnem času prodaš nek avto,pogojuje samo in izključno njegova prodajna cena! Zato je ta podatek,o prodaji avta v 14 dneh,brez vrednosti,če ni znano,kako ugodno ceno si imel.
Če dam svoj avto sedaj na trg in določim 30% realne tržne cene,ga bom prodal v 1 uri....če pa hočem zanj 130% tržne cene,ga lahko prodajam 1 leto (oz.ga sploh ne uspem prodat)...

15k€ executive oprema, letnik 2009, 95kkm. Pri staro za novo so mi ponujali: eurotax odkupna 12k€, eurotax prodajna ga je cenil na 13,5k€.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
No pa poglejmo. Uradni podatki za Leona 1.2 TSI pravijo, da ima končno hitrost 191km/h, kombinirano porabo pa 4,9 litra na 100 km, pospešek od 0 do 100 je 10,0s. Pri DSG-ju je poraba še za 1dl manjša. Plug in Prius pa ima končno hitrost 180km/h, kombinirano porabo 2,1 l/100km, pospešek 11,4s od 0 do 100km/h.
Malce približen izračun pokaže, da za razliko v ceni cca 15 000€ dobim razliko v gorivu za cca 300 000 km, če kupim Leona namesto Priusa.
Zaključek, turbina je še zmeraj najbolj optimalna izbira. Navaden prius se pri taki primerjavi obnese še slabše.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kupi že tega Leona in daj nam ostalim z najedanjem mir.
smirk-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Razlike ni 15.000 EUR. Leon 1.2 TSI z DSG-jem je 18.700 EUR, PiP pa 33.800 - 4000 EUR je 29.800 EUR. Razlike je 11.100 EUR.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če bi štel, da Leon 1.2 TSI res porabi 4.9l/100km, verjetno, ampak številke govorijo drugače:

http://www.spritmonitor.de/en/...amp;powerunit=2

Povprečna poraba je 7.89l/100km. Če je razlike 11.100 EUR je to nekje 7400l bencina. Pri porabi 7.89l/100km je to za slabih 94.000km bencina.

Pri Amperi, ki stane 38.000 EUR - 4000 EUR = 34.000 EUR je to za 130.000km bencina. Če delaš nekje cca. 25.000km/leto, se to povrne čez cca. 5 let, če vzamemo, da cena bencina ne bo več rastla.
Avtomobile pa imam za vsaj 10 let. Clia sem imel 11 let.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pri Priusu plug-in (PiP) je problem ker je težko dosegat in izračunat koliko bo porabil, kar vzeti podatek 2,1 l/100 km je prav tako napačen kot je napačen 4,9 pri Leonu.

Kje je problem? Pri prevoženih kilometrih letno in št. dnevnih polnjen. Prius brez zunanje elektrike pokuri okrog 5 l (meni zadnje leto 4,6 l), eno polnjenje ti da realno ca. 16-20 km. Torej če polniš 1x na dan je to 5.700 do 7.000 km na elektriko. Poraba vsega bencina pri prevoženih 20k km letno je torej podobna kot pri klasičnem Priusu, ki prevozi 13k km - 14k km (650 l - 700 l). To pa pomeni od 3,25 - 3,5 l. Seveda če imaš možnost polnjenja v službi se, da to še malo znižati recimo na max 2,3 l/100 km, če si zelo discipliniran. Ampak če bi delal 30k km letno pa ni šans da prideš pod 3 l/100 km.

Jaz bi Leona brez problema držal na 6 l/100 km.

Če vključim kaksko in vse ostale stroške za prvih 5 let lastništva in enako % izgubo vrednoti, pri prevoženih 20k km letno PiP stane ca. 28 €/100 km Leon pa 25 €/100 km. Pri 30k km letno in polnjenju 2x na dan pa PiP stane 21 €/100 km Leon pa 20 €/100 km.

Ampak podobni izračuni so bili za klasičnega Priusa pred nekaj leti, vsi jokali kako se ne splača. Poglejte danes, Aurisa karavan HSD doiš za 21k €, zaradi nižje porabe od Leona 1.2 TSI bo Auris v prednosti že pri 20k km letno. Dizelski Leon z DSG pa ima praktično enako ceno kot Auris HSD.
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če bi štel, da Leon 1.2 TSI res porabi 4.9l/100km, verjetno, ampak številke govorijo drugače:

http://www.spritmonitor.de/en/...amp;powerunit=2

Povprečna poraba je 7.89l/100km. Če je razlike 11.100 EUR je to nekje 7400l bencina. Pri porabi 7.89l/100km je to za slabih 94.000km bencina.
Tukaj si pomanjkljivo nastavil filtre in si zraven zajel še leone z 1.6 motorjem (105KM)...