Ideja pravzaprav sploh ni slabaCitat:
Uporabnik teapot pravi:
Saj ne rečem, z veseljem bi si lastil Teslo, ampak problem polnjenja v bloku še vedno ostaja. Naj razdrem ulično svetilko in se priključim na javno razsvetljavo?
najbrz to ne bo noben poseben projekt za javno razvestljavo. V vsak kandelaber prikljucek in avtomat za placilo. Samo plocnike bo treba prestavit ali pa svetilke.Citat:
Uporabnik teapot pravi:
Saj ne rečem, z veseljem bi si lastil Teslo, ampak problem polnjenja v bloku še vedno ostaja. Naj razdrem ulično svetilko in se priključim na javno razsvetljavo?
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
A te Plug-in Toyote se pri nas že dobi?
Citat:
Exactly!
Although speculation, I think US got the 62mph EV Toyota only to satisfy the US driving cycle, so it wouldn't get the 5 miles (or even less) EV driving only. Instead they got 11 miles EV driving only.
Looking at this picture of EPA driving cycle:
With 51mph (80km/h) pure EV limit, the pure EV range for the US sticker would only be about 210 seconds into the test. 2-3 miles pure EV only?
I bet, that US version gets 62mph pure EV PiP for that reason only.
Look at the European driving cycle (NEDC):
80km/h (50mph) is reached at the end of the test cycle.
Good job Toyota. Tweaking the same car to the regions' driving cycles to get the best test results.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Moja zadnja informacija je september.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Hja, v bistvu smo ga že, leta 2010 (http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/toyota-prius-plug-in-hybrid/), ampak tisti je bil seveda predporodukcijski (verjetno demo, ki ga omenjaš) in je šel do 100 km/h na štrom. Kdaj po pa produkcijski, pa ne vem, ugibam da jeseni, po predstavitvi.