Toyota Prius Hybrid (NWH20) prvih 100000 km

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
V nedeljo sem od 80-150 pofcal Leona FR, da tipu ni bilo nič jasno.
To je že mal podobno tistim, ki z 1.6 Hondo na semaforju prehitijo kak M3, AMG... Samo model v M3 (vstavi poljuben stroj...) ne ve, da je na sporedu dirka...
hysterical-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
Citat:
Uporabnik cresh pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
odlično!
če bi ga rad nadgradil v PHEV, zrihtam dodatno baterijo, elektroniko in vezavo
smile-1.gif
potem ga pa daš na eno fazo, folku pa nič jasno:)

kaj pa je to?

ne razumem, drugače me vprašaj
vtipkaj PHEV v google???

za ceno je treba malo skup potegnit:)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Mnjah. Bi se mi zdelo zanimivo, dokler nisem prebral tega:
Citat:
" We change the brakes on a Toyota Corolla every seven to eight weeks , but on a Prius we change the brakes every 18 months or so," Sahota said.
Ahm, menjava zavor na 30 jurčkov. Bullshit... Razen, če je ultra lolek za volanom.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Verjetno je mislil menjavo zavornih ploščic. Gre pa za taxi, kar pomeni, da je čisto možno, recimo pri dosti dinamične mestne vožnje, ko se moraš nonstop ustavljat.
Sem mel prijatelja, ki je na BMWju zavorne ploščice menjaval ravno na taki kilometraži, diske na približno dvakrat toliko, mestne vožnje pa ni imel pretirano, samo težko nogo.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
A si delal mogoce kaksno kalkulacijo s primerljivimi Toyotinim avtomobilom, ki ni hibrid, koliksni bi bili stroski po teh 100k km?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Ogo, super je slišati, da hibridi dejansko "delujejo". V smislu zanesljivosti.
smile-1.gif

Me pa zanima ali je Prius v celoti narejen na Japonskem? In še eno vprašanje imam - ali morda opaziš kakšno izgubo kapacitete baterij(e) v tem času? Predpostavljam, da nič ne more držati večno, tudi polnilne baterije denimo pri prenosnikih, mobilnih telefonih po določenem času izgubijo del svoje kapacitete, zato me zanima kako je s tem pri avtomobilih.

Hvala vsem za odgovore!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
A si delal mogoce kaksno kalkulacijo s primerljivimi Toyotinim avtomobilom, ki ni hibrid, koliksni bi bili stroski po teh 100k km?

Imel Yarisa dizelco 165 k km, tako, da ne morem primerjat ravno z istim razredom. Do 100 k kilometrov je bilo servisiranje na Yarisu dražje, ker je bilo treba zavorne diske menjat pri 90 k km. Za naprej bomo pa še videli.
wink-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Ogo, super je slišati, da hibridi dejansko "delujejo". V smislu zanesljivosti.
smile-1.gif

Me pa zanima ali je Prius v celoti narejen na Japonskem? In še eno vprašanje imam - ali morda opaziš kakšno izgubo kapacitete baterij(e) v tem času? Predpostavljam, da nič ne more držati večno, tudi polnilne baterije denimo pri prenosnikih, mobilnih telefonih po določenem času izgubijo del svoje kapacitete, zato me zanima kako je s tem pri avtomobilih.

Hvala vsem za odgovore!

Priusa izdelujejo na Japonskem. Da je ravno vsak šrauf in čip v njem narejen tam, seveda dvomim, ker to v današnjem času ni več možno.
smile-1.gif


Seveda da tudi Priusova baterija izgublja kapaciteto. Vendar glede na praktične izkušnje v svetu, slednje v povprečju zdržijo krepko čez 300.000 km, oz 8-9 let. V principu se pri prvi generaciji Priusa (sedaj so stari že 10 let) kaže, da je večji sovražnik baterije samo staranje in ne toliko uporaba. Tovarniških zajebov in infantilnih smrti (ko reč crkne pri le letu ali dveh starih avtih) pri baterijah do sedaj ni bilo opaziti.

Štos je pa v tem, da Prius izkorišča maksimalno 50% celotne kapacitete visokonapetostne baterije. Računalnik ne pusti baterije izprazniti pod 40% kapacitete in ne napolniti nad 90% kapacitete ter preferira, da je baterija napolnjena 60%, torej nekje vmes.
To je nekje njegova ciljna točka, k kateri računalnik stremi.

Večina ciklov polnjenj/praznjenj je seveda v rangu do 5%. In takšnih ciklov baterija zmore tudi do nekaj milijonov.

Seveda lahko povem, da ne opažam nobene izgube kapacitete visokonapetostne baterije. Je pa tako, da jo verjetno opazi sam računalnik baterije in seveda ustrezno skrbi zanjo.
wink-1.gif


Največ praktičnih informacij o Priusu se pa dobi na sledečem forumu:
http://priuschat.com/

Ogo
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zna biti, da Priusa C v EU sploh ne bo, ravno zato, ker se za evropske rovte že kuha Yaris Hybrid, ki se bo zelo verjetno štancal v Franciji.
wink-1.gif