Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Ogo, super je slišati, da hibridi dejansko "delujejo". V smislu zanesljivosti.
Me pa zanima ali je Prius v celoti narejen na Japonskem? In še eno vprašanje imam - ali morda opaziš kakšno izgubo kapacitete baterij(e) v tem času? Predpostavljam, da nič ne more držati večno, tudi polnilne baterije denimo pri prenosnikih, mobilnih telefonih po določenem času izgubijo del svoje kapacitete, zato me zanima kako je s tem pri avtomobilih.
Hvala vsem za odgovore!
Priusa izdelujejo na Japonskem. Da je ravno vsak šrauf in čip v njem narejen tam, seveda dvomim, ker to v današnjem času ni več možno.
Seveda da tudi Priusova baterija izgublja kapaciteto. Vendar glede na praktične izkušnje v svetu, slednje v povprečju zdržijo krepko čez 300.000 km, oz 8-9 let. V principu se pri prvi generaciji Priusa (sedaj so stari že 10 let) kaže, da je večji sovražnik baterije samo staranje in ne toliko uporaba. Tovarniških zajebov in infantilnih smrti (ko reč crkne pri le letu ali dveh starih avtih) pri baterijah do sedaj ni bilo opaziti.
Štos je pa v tem, da Prius izkorišča maksimalno 50% celotne kapacitete visokonapetostne baterije. Računalnik ne pusti baterije izprazniti pod 40% kapacitete in ne napolniti nad 90% kapacitete ter preferira, da je baterija napolnjena 60%, torej nekje vmes.
To je nekje njegova ciljna točka, k kateri računalnik stremi.
Večina ciklov polnjenj/praznjenj je seveda v rangu do 5%. In takšnih ciklov baterija zmore tudi do nekaj milijonov.
Seveda lahko povem, da ne opažam nobene izgube kapacitete visokonapetostne baterije. Je pa tako, da jo verjetno opazi sam računalnik baterije in seveda ustrezno skrbi zanjo.
Največ praktičnih informacij o Priusu se pa dobi na sledečem forumu:
http://priuschat.com/
Ogo