Toyota Prius Hybrid (NWH20) prvih 100000 km

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Evo, pa je moj Prius dopolnil prvih 100000 km.
cheer.gif


IMG_0966.jpg


Povprečna poraba avtomobila: 4,80 l/100km
Cena za prevoženih 100 kilometrov: 5,41 €

poraba.png


Kaj je crknilo? Dve žarnici v zadnjih lučeh. Eno častil servis, eno častil sam.
Ostalo redni servisi. Zavore in njih obloge še vedno originalne. Električno zaviranje rules.
grims-1.gif


Na vsaj še na dvakrat toliko km.
nahrung002.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Lepo to, sem ti kar malo fovš, ker ti tako malo kuri. Moja italijanka je za dober liter bolj žejna.
smile-1.gif


ampak zdej se bodo pa usuli....kaj hudiča delaš s 117 na prehitevalnem pasu
smile-1.gif
))))
 

cresh

Fizikalc
2. sep 2007
1.137
6
38
Litija
Je prilagodil hitrost vožnje glede na cestne razmere
wink-1.gif


Sicer pa ne vem, dokler mi dizl žre skoraj v rangu tvoje potrebe zaenkrat še nimam potrebe po hibridu.

Ko bodo hibridi požgal 1-2L/100km pol ga bom pa kupu.
A so drgač kakšne bonitete pri recimo registraciji/zavarovanju če maš hibrida?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To, da plačuješ samo za bencinske kilovate, električne pa ne.
wink-1.gif


Jaz sem avto vzel prvenstveno zaradi avtomatskega menjalnika. Ko sem to iskal leta 2008, je bila bera v Sloveniji slaba, hibrid pa izpadel kot odlična opcija. Ma to je užitek peljat. Daš na tempomat in brezstopenjski avtomatski menjalnik s slednjim je milina.

Manjka mi samo še tale Google predelava:


nahrung002.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.367
159
63
37
Congrats!
cool-1.gif


Moj kolega si je kupil leto starega Priusa s 5000km. Pravi da bolj zadovoljen nebi mogel bit.
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Čestitam!
smile-1.gif


Ampak tega mi pa še zmeraj nočeš odgovorit in nazadnje si postal tečen, ko sem te spraševal - tuli ali ne tuli,ko se voziš AC? Ker prva generacija priusa z 1.5 motorjem je bila za po ac precej neznosna zaradi previsokih obratov (hujše kot clio 1.2)... Sem vajen audija multitronica in v primerjavi s prvim priusom je pač... audi
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
itak da tuli, vsi CVTji tulijo, zato pa se moraš po AC vozit max 110, da ne tuli..pa tudi poraba je na AC blizu 7, kar je daleč od eko in ostalih for. Za po mestu je pa okej,.. ampak kdo od ekotov se sploh vozi po mestu z avtom??? mojih 15€ na to temo in priusa.

edini od hibridov je smiseln V6 ali V8 pa en orng elektro motor poleg, tu so potem razlike, recimo.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Sej zato pa povzroča zastoje s 117 na prehitevalnem
wink-1.gif


Pri audiju je sicer v povezavi s tdi motorjem multritronic čista milina in ni nič glasen.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Čestitam!
smile-1.gif


Ampak tega mi pa še zmeraj nočeš odgovorit in nazadnje si postal tečen, ko sem te spraševal - tuli ali ne tuli,ko se voziš AC? Ker prva generacija priusa z 1.5 motorjem je bila za po ac precej neznosna zaradi previsokih obratov (hujše kot clio 1.2)... Sem vajen audija multitronica in v primerjavi s prvim priusom je pač... audi
smile-1.gif


Meni ne tuli ob navadni vožnji po avtocesti. Redkokdaj mi pride motor čez 4000 vrtljajev, v vrhniški klanec ob tempomatu na 130 km/h se zavrti tam do te cifre.

Če ga nagaziš, pa jasno. Gazi pedal je zanj komanda, daj mi vso moč in gre na maksimalno število obratov. Saj to je poanta brezstopenjskega avtomatskega menjalnika - če udariš pedal do daske, gre moč do daske. Ni tako, kot pri ročnem, kjer če daš gas do daske v peti brzini pri 50 km/h, rabi pol ure da se motor razlaufa in začne tulit. Tu se mašinca razlaufa takoj v sekudni ali dveh.
wink-1.gif


Torej je treba samo razumet, kako reč deluje. Več gasa, več moči iz motorja. Gas do daske, motor do daske. Gas do daske več kot dve sekundi, pa pomeni, daj mi še sok iz baterije in dodatnih 36 kW moči iz elektro pogona, ki komplementira 55 kW iz bencina. To je vsa čudežna matematika.
wink-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
odlično!
če bi ga rad nadgradil v PHEV, zrihtam dodatno baterijo, elektroniko in vezavo
smile-1.gif
potem ga pa daš na eno fazo, folku pa nič jasno:)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
itak da tuli, vsi CVTji tulijo, zato pa se moraš po AC vozit max 110, da ne tuli..pa tudi poraba je na AC blizu 7, kar je daleč od eko in ostalih for. Za po mestu je pa okej,.. ampak kdo od ekotov se sploh vozi po mestu z avtom??? mojih 15€ na to temo in priusa.

edini od hibridov je smiseln V6 ali V8 pa en orng elektro motor poleg, tu so potem razlike, recimo.

Tuli dokler pospešuješ, ko pa tempomat nastaviš na 150 ali 170, pa se pelje kot vsak drugi avto. Do naslednjega hriba, kjer pač obrate zabije do daske, da pride čez hrib.

Vozim III generacijo Priusa, kmalu bo imel 50kkm. Menjan je bil volanski drog, ki je imel lufta in je ropotal (hiba vseh novih toyot).
Pozimi pije dobrih 5, poleti dobrih 4.
Na avtocesti pri tempomatu na 105, kar je dalo povp. hitrost 99 je bila poraba 3,9litra.
Na lokalni cesti je lahko tudi dobre 3, kar zmore tudi kak 1.4 dizel.

V nedeljo sem od 80-150 pofcal Leona FR, da tipu ni bilo nič jasno. Vse zasluge grejo menjalniku in PWR načinu.

Armatura je za ku.rac, ker je plastik fantastik in precej škripa. Bo spet treba malo silikon spreja.

Drugače je super avto.

Lp
 

bendeho

Pripravnik
16. jan 2008
44
0
6
Kako veš da je bil FR? je bil 2.0 TDI ali 2.0TFSI? lahko je bil 1.6 bencinar in je imel samo nitro paket odbijačev in fr nalepko gor ali pa je bil FR in je v 6. prestavi pospeševal od 80-150.


Zanima me kako se obnese Prius pri vožnji v kakšen klanec? Je čisto brez navora v nižjih obratih? Recimo vožnja čez kakšen prelaz ipd.

Ter kako se pelje navzdol s hriba? Ali laufa na elektriko? Je treba veliko bolj bremzati, kot pri navadnem avtu in ročnem menjalniku?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Navora ne manjka, ker je tu štrom. Pri vožnji v klanec se del bencinske motorne moči avtomatsko preusmeri na generator/elektro motor zvezan direktno na bencinski motor, energija iz tega generatorja, pa potem napaja elektromotor/generator zvezan na pogonska kolesa. Slednji ima na voljo 400 Nm navora že pri 0 vrtljajih.
smile-1.gif


Pri vožnji po hribu navzdol zaviraš predvsem regenerativno električno in polniš baterije, oz. jadraš na gravitaciji z avtomobilom, bencinski motor se povsem izklopi in ustavi pri vožnji pod 65 km/h, nad to hitrostjo se pač vrti v prazno brez vbrizga goriva.
Ko so baterije napolnjene do maksimalne dovoljene vrednosti, začne avto sam zavirati z motorjem namesto električno regenerativno. Vse to je avtomatsko.


Bremzati pa je treba manj, ker električno zaviranje prime takoj. Se pa človek navadi na slednje in se mora spomnit, da po zavorah pritisne ko konj, ko gre nazaj na navadne avtomobile.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik bendeho pravi:
Kako veš da je bil FR? je bil 2.0 TDI ali 2.0TFSI? lahko je bil 1.6 bencinar in je imel samo nitro paket odbijačev in fr nalepko gor ali pa je bil FR in je v 6. prestavi pospeševal od 80-150.

Bil je FR, vsaj značka je zadaj taka. Pa xenon ima, rumene barve, če to kaj pove?

Point je bolj v menjalniku, preden se je on odločil dat 2 ali 3 brzine dol, sem jaz že mel precej fora.

Vožnja v hrib ni ravno prijetna za ušesa, ker je v visokih obratih.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:


Meni ne tuli ob navadni vožnji po avtocesti. Redkokdaj mi pride motor čez 4000 vrtljajev, v vrhniški klanec ob tempomatu na 130 km/h se zavrti tam do te cifre.

kje vidiš obrate?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:


Meni ne tuli ob navadni vožnji po avtocesti. Redkokdaj mi pride motor čez 4000 vrtljajev, v vrhniški klanec ob tempomatu na 130 km/h se zavrti tam do te cifre.

kje vidiš obrate?

Z igračo za velike fante.
grims-1.gif


IMG_1015.jpg


http://www.scangauge.com/products/

Nastavljeno trenutno imam:
Vrtljaje bencinskega motorja (RPM), temperatura hladilne tekočine motorja (cWT), čas vbrizga goriva (inj), električni tok v/iz visokonapetostne baterije (AMP).
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

V nedeljo sem od 80-150 pofcal Leona FR, da tipu ni bilo nič jasno. Vse zasluge grejo menjalniku in PWR načinu.

no ker si lastim leona fr 2.0 bencinarja, ti lahko zagotovim da kaj takega ti pri meni nebi uspelo...
evil.gif