Itak. V bistvu ti še znižajo porabo.Ali pa ni, ker so te zadeve precej aerodinamične oz. hidrodinamične. Kajaki vem da se skoraj ne poznajo, koeficient upora oz. dejanski upor na površino je recimo za kajak 2x manjši kot najboljša thule truga na trgu.
Vsekakor , ko bi jih le še večina bila po recimo 150kkm, tehnično izpravna(vključno z vsemi original vgrajenimi eko sistemi).Je čisto ok tudi primerjava vsega z dizli, ki so daleč najbolj učinkoviti za naporne dolge proge, da vemo kje smo realno danes z alternativo.
Meni nič ne pomaga recimo še tok fajn bencinar, al hibrid, al pa EV, če ne zmore opraviti transportnega dela tako dobro kot dizel. Kot mi je vseeno za kateri pogon gre, zanima me samo učinkovitost (doseg) in cena.
Tudi 200000 km + ima lahko izpuh dizla samo 300 delcev na m3 kar je čistejše kot okoliški zrak.Vsekakor , ko bi jih le še večina bila po recimo 150kkm, tehnično izpravna(vključno z vsemi original vgrajenimi eko sistemi).
Lahko, ampak takih je med vsemi verjetno za vzorec.Tudi 200000 km + ima lahko izpuh dizla samo 300 delcev na m3 kar je čistejše kot okoliški zrak.
Ampak ta avto gre 2x na teden relacije 400 km v enem kosu.
Če se voziš dnevno in 90% po avtocesti, Potem jaz ne vidim smisla v hibridu. Diesel vsekakor zmaga. Vendar, če pogledamo pa samo Slovenijo, pa tudi za avtoceste pride hibrid v poštev, saj so nonstop zastoji in tudi povprečna hitrost precej manjša zaradi tega. Hibrid pri 130Km/h pač ni več učinkovit, mislim predvsem za Toyote. Medtem ko je lokalna vožnja, mestna ali avtocesta v zastojih daleč najbolj učinkovit.
Poraba niti ni tako pomembna. Cena na km se hitro spremeni ob menjavi sklopke, vztrajnika, turbine, šob, adblue, črpalke,...Je čisto ok tudi primerjava vsega z dizli, ki so daleč najbolj učinkoviti za naporne dolge proge, da vemo kje smo realno danes z alternativo.
Meni nič ne pomaga recimo še tok fajn bencinar, al hibrid, al pa EV, če ne zmore opraviti transportnega dela tako dobro kot dizel. Kot mi je vseeno za kateri pogon gre, zanima me samo učinkovitost (doseg) in cena.
Jaz vidim problem v podhranjenosti pri hitrosti 120km/h ali več. Poleg tega, če še gre cesta navzgor, se karjoli precej pozna, proti novodobnemu dieselu. Tudi nekdo, ki živi v hribih, temu tudi ne priporočam hibrida. Jaz ga sam vozim, pa sem ga vzel prav zaradi tega, ker v mestu in zastojih se pelje kot električni avto.90% mojih kilometrov s karjolo, mogoče še malo več, je narejenih na ac. Poraba okrog 5 dolgoročno. V čem ti vidiš tu problem?
Ker to se vse menja letno, ne? Dejansko vse našteto ponavadi zdrži ravno ene 200kkm, takrat pa je itak vecina avtov stara 10 let.....in počasi za v prešo.Poraba niti ni tako pomembna. Cena na km se hitro spremeni ob menjavi sklopke, vztrajnika, turbine, šob, adblue, črpalke,...