Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Steve

Guru
13. avg 2007
10.064
1.992
113
Ima kdo novo chr hibrid, izkušnje? Je v izboru za nakup, motor 1.8 hibrid s cool opremo. Kje se da izpogajat dobro ceno? Hvala

Imam ta motor v karjoli in za moje pojme mu nič ne manjka.
Na pogajanja pa pozabi. Dvema sem zvijal roke, rezultat 0. So lepo med sabo usklajeni glede popustov. Ker sem že res bil siten, so pristali na koncu na gratis zimske gume (sava šrot), premontažo in podlogo za prtljažnik
 

Torque

Fizikalc
22. jul 2007
848
26
28
Gledamo Karjolo ST l. 2019 s SOL opremo in 196 KM, ampak avto dejansko nima senzorjev bližine ne na sprednjem, ne na zadnjem odbijaču. Je tak avto sploh obstajal, glede na vso možno opremo, ki je take Toyote imajo? Sumim, da je bil avto razbit, pa niso senzorjev nazaj monitral ali pa kaj podobnega.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.321
828
113
EU
Ne vem če je bilo, ampak pri moji letnik 2019, mislim da je bila to oprema sport, ni bilo in sem dal sam naknadno vgraditi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.810
6.091
113
Gledamo Karjolo ST l. 2019 s SOL opremo in 196 KM, ampak avto dejansko nima senzorjev bližine ne na sprednjem, ne na zadnjem odbijaču. Je tak avto sploh obstajal, glede na vso možno opremo, ki je take Toyote imajo? Sumim, da je bil avto razbit, pa niso senzorjev nazaj monitral ali pa kaj podobnega.
Maš kamero zadaj. Kaj ti bo senzor.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.569
10.254
113
Gledamo Karjolo ST l. 2019 s SOL opremo in 196 KM, ampak avto dejansko nima senzorjev bližine ne na sprednjem, ne na zadnjem odbijaču. Je tak avto sploh obstajal, glede na vso možno opremo, ki je take Toyote imajo? Sumim, da je bil avto razbit, pa niso senzorjev nazaj monitral ali pa kaj podobnega.
Pri Toyotah je to standard žal. Imajo le rikverc kamero.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.932
1.642
113
Gledamo Karjolo ST l. 2019 s SOL opremo in 196 KM, ampak avto dejansko nima senzorjev bližine ne na sprednjem, ne na zadnjem odbijaču. Je tak avto sploh obstajal, glede na vso možno opremo, ki je take Toyote imajo? Sumim, da je bil avto razbit, pa niso senzorjev nazaj monitral ali pa kaj podobnega.
Japonci so malo specifični, pri swiftu so se hoteli z mano še kregati, da jih ne rabim, ker imam itak kamero... Nato sem bil malo siten, in so jih zmontirali in se pohvalili, da jih bom dobil gratis - ampak so dali not kitajske za 15 EUR, ne originalnih za 120, čeprav bi jih b.p. plačal.

In še to sem moral sam pogruntati nekaj mesecev po prevzemu avta, seveda niso sami povedali. Prakticirajo dobre poslovne običaje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.337
4.291
113
Ameri so delali raziskavo, da pomembno zniža število nesreč s povoženjem folka pri vožnji rikverc šele piskanje, kamer folk tako ne gleda.
Niti ne, uradna raziskava je pokazala da rikvec kamere bistveno povečajo varnost v prometu. Zato so tam ne vem koliko let (10+) obvezne. Seveda so problem njihova velika in nepregleda vozila ter motorično nefleksibilen folk (debelost). Je pa zahteva obvezna za vse in tako imaš par avtov (eu, japanezi, korejci), ki kamer niso imel serijsko (ni bilo sploh grafičnega zaslona) v modelih, pa so potem da so zadostili zahtevam za USA trg nalepili na armaturke zaslone pa kamere zadaj na odbijače, da zgleda tako ceneno da se še kitajci smejijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.748
424
83
Kras
www.mtl.si
Precej sodobnih vozil ima parkirne senzorje vključene v sistem asistenčnih sistemov in posledično avto sam zavre, če zazna možnost trka v oviro.
Kamera + taki senzorji so optimum.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

tony

Guru
23. jul 2007
9.932
1.642
113
"Niti ne, uradna raziskava je pokazala da rikvec kamere bistveno povečajo varnost v prometu."

Dva problema sta pri samo kameri zadaj:
-človek ima pri rikvercanju nekaj dela že z vožnjo in je hitro lahko nepozoren na sliko
-dogajanje zadaj je dinamično, in piskanje hitreje opozori človeka kot neko gibanje zadaj, vidno na kameri

Zato so tudi izumili najprej opozarjanje na bočni promet zadaj, nato pa še samodejno zaviranje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.337
4.291
113
Tisto piskanje je tudi en k...., ker velikokrat piska po nepotrebnem (trava, rikverc v klanec ipd.) v drugih primerih pa ne (stebriček, ograja, ..). Pri amerih na pickupih so senzorji kje misliš? Na taki višine da ne zaznajo manjšega otroka, psa, mačko ki je direkt za vozilom. Zato so uvedli obvezne kamere.

Najboljše je imet seveda oboje, ampak pomojem če je samo ena stvar je kamera boljša od senzorjev.

Spredaj pa sploh, takoj menjam kamero za senzorje. Subaru ima recimo to dobro rešeno, tudi pozicija zaslona (čeprav premajhnega) je dobro zastavljena.

Glede asistenčnih sistemov za vzvratno vožnjo, cool je opozarjanje na bočni promet zadaj ko lezeš iz kakšnega parkinga, tisto ustavljanje na oviro pa deluje spet en k. ker uporablja iste senzorje kot za parking. Stestirano na korejcu, ki mi je zabremzal ko sem rikverc hotel parkirat v klanec (jebiga, nimamo vsi parkingov na ravnem).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.337
4.291
113
Verjetno tudi odvisno kje se voziš. V mesto kjer so ovire več ali manj monolitne ni problemov, na offroad vožnji je pa malo drugače.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.932
1.642
113
Bravo... Dejansko imajo neko svojo filozofijo, ki je evropejcu čudna, vse od velikosti števcev do barv pleha, ki jih kar ne morejo narediti po našem okusu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.748
424
83
Kras
www.mtl.si
Verjetno tudi odvisno kje se voziš. V mesto kjer so ovire več ali manj monolitne ni problemov, na offroad vožnji je pa malo drugače.
Tvoji primeri so zelo redki. Za tvoje primere obstaja lep gumbek na armaturki, kjer senzorje izključiš. Pri VAGu imaš tudi v nastavitvah možnost izključitve samo samodejnega zaviranja.
Tako da, če je sistem ustrezno vgrajen, kalibriran, programiran, potem dejansko slabosti nima.
Sem imel že ogromno strank, ki jih je ta sistem rešil praske ali še česa več. Res pa se nobena ne podi po offroadu.
Dejansko pa nastane realna težava pri naknadni vgradnji vlečne kljuke s poceni elektroniko, ko se avtomobil ne zaveda prikolice in posledično pri vsaki vzvratni vožnji z njo zavira. Dokler tega ne izključiš v nastavitvah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in NekdoK

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.602
9.984
113
EU
K sosedu vikendašu je prišel eden Lovec s Suzukijem, nekakšni SX4 ali podobno. Ima zadaj senzorje,
plus razbit odbijač, zadaj levo. Vprašam ga, kako je udaril odbijač, če so mo senzorji piskali.
So piskali, ampak je mislil, da piskajo zaradi električnega droga mimo katerega je "po špeglu" vzvratno vozil. Pol metra od droga, je stala debela češnja, katero je spregledal. Senzor je piskal zaradi češnje, in ne zaradi droga.
 
  • Haha
Reactions: tony

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.764
223
63
Imam ta motor v karjoli in za moje pojme mu nič ne manjka.
Na pogajanja pa pozabi. Dvema sem zvijal roke, rezultat 0. So lepo med sabo usklajeni glede popustov. Ker sem že res bil siten, so pristali na koncu na gratis zimske gume (sava šrot), premontažo in podlogo za prtljažnik
Jaz sem pri prejšnji C-HR izposloval ene 500-600 € popusta, gratis prva dva redna servisa in tisto Toyota zaščito laka.
Pa v Ljubljano so mi jo na prikolici dostavili na željeno lokacijo.