Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.673
1.041
113
Kako pa je s sedenjem? Precej pripomb je bilo, da so sedeži kratki.
Android Auto bi bil pač dobrodošel, ampak ok, gre tudi tako, da je na telefonu.
Kako težko nogo pa imaš sicer?

Kako je z nogo? Dozdaj sem ze tolko placal drzavi zaradi hitre voznje, da sem takoj postal najboljsi frend radarskega tempomata :) Zdaj vozim po predpisih (kolikor se da, ceprav sem ravno vceraj solanje na vipavskem delu AC ampak pustmo to) in je vse ok. Malo prej gremo na pot, pa se avto je omejen na max. 180km/h, tako da kar se tega tice, je kastriran. Z lahkoto bi sel vec, samo elektronika ne da :) Odklepat ga ne grem, tako da cisto ok. Mestna voznja vecinoma na baterijo, AC je tko tko, do 130 je poraba se nekak, kar je vec je isto kot kot pijancu zlivat v grlo ampak saj to je nekak normalno za tak avto / motor.

Kar se sedezov tice za soferskega nimam neke pripombe (pa mam 190cm), otroci (6, 12, 15 let) pa pravijo, da je bilo v Scenicu vec prostora.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Avto nemore it vec kot 180, ker elektromotor ne drži teh obratov. Ni to elektronska blokada zaradi lepšega. Ampak fizična omejitev elektromotorja
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Si siguren da ni to omejitev power-split device (eCVT)?
Ker npr lexus gs450h je zival kako leti (omejen na 250km/h).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Nekateri močnejši imajo za PSDjem še klasičen 4 stopenjski avtomatik.

Verjetno je pa tudi še kaj rezerve, ampak izkoristek na elektromotorju začne padat posledično pregrevanje in na neki točki nebi bilo več dovolj moči. Koliko je rezerve pa težko rečt če ne probaš.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.686
5.865
113
V takih rezmerah bi ti hibrid popil liter manj. Sprobano, C-HR in 3008, prvi hobrod, drugi 120 trbo bencinec. Lj-Pula (torej večinoma AC), pa ne glih po omejtivi. 6,5 vs 5,5 ...
Repliciral sem post kjer uporabnik pravi da relacija MB - Tepanje avtocesta 140kmh tempomat, nazaj reginalka in poraba Corole 6.5. Za moje pojme enaki pogoji kot MB - Pag. S tem da moja karjola bistveno bolj naložena in tempomat melenkost višje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Si siguren da ni to omejitev power-split device (eCVT)?
Ker npr lexus gs450h je zival kako leti (omejen na 250km/h).

ja saj elektromotor v eCVT-ju. Lahko gre varno do nekih obratov. Več od tega bi ga poškodovalo. Če pa motor ne gre v višje obrate, pa nemore na izhodu sukat hitreje osi v diferencial.
Kaj ma pa lexus drugače pa nimam pojma.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Repliciral sem post kjer uporabnik pravi da relacija MB - Tepanje avtocesta 140kmh tempomat, nazaj reginalka in poraba Corole 6.5. Za moje pojme enaki pogoji kot MB - Pag. S tem da moja karjola bistveno bolj naložena in tempomat melenkost višje.
Se stirnjam. Če je C-HR imel 5,5, pa je bila večinoma AC, potem bi imela Corolla še manj, če bi bilo pa pol izven AC, pa še manj ...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.505
113
Ne nakladaj.... raje pojasni naslednji posnetek kako je mogoče z elektro motorjem in baterijami voziti hitreje od 200 km/h. elektromotorji nad 180 km/h

Ne skakat kot stekla lisica, ker nihče ni govoril o elektro motorjih na splošno...

Pri toyotinem hibridu je dejansko omejitev hitrost vrtenja elektromotorjev, zaradi čudovite naprave, ki se ji reče Power Split Device, ki opravlja delo menjalnika in povezuje ice in elektro motorje. Hitrost vrtenja katerega koli je odvisna od hitrosti vrtenja ostalih. MG1 ima svoj limit pri okrog 10000 obratih in to je razlog za softversko omejitev najvišje hitrosti.

https://auto.howstuffworks.com/hybrid-car7.htm
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Narobe, omejitev MG1 diktira samo to do katere hitrosti se bencinski motor mora nujno vrteti, pri zadnji generaciji je to tam malo čez 100 kmh. Ko se pa bencinski motor vrti s 4.000+ obrati pa v MG1 ni problem ampak v MG2 ki ima obrate premosorazmerne s hitrostjo vožnje
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.686
5.865
113
Kako lahko hibrida voziš po ac z tempomatom? Ali po regionalki? 140 v tretji prestavi?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.673
1.041
113
Kako lahko hibrida voziš po ac z tempomatom? Ali po regionalki? 140 v tretji prestavi?

Za lahkoto, nastaviš želeno hitrost in gre. Na bencin seveda, od baterije takrat ni nič. Šalta pa (vsaj naš) sam, tako da v kateri vozi, ne vem niti me ne zanima. In ker tudi bremza sam mi je ta način vožnje presenetljivo postal zelo všeč.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Za lahkoto, nastaviš želeno hitrost in gre. Na bencin seveda, od baterije takrat ni nič. Šalta pa (vsaj naš) sam, tako da v kateri vozi, ne vem niti me ne zanima. In ker tudi bremza sam mi je ta način vožnje presenetljivo postal zelo všeč.

tudi na AC baterija oz. elektrika se vedno pomaga, ni pa ta pomoc tako obcutna, pomaga pa se vedno. ;)
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.673
1.041
113
Ja, res je. Nonstop polni / pomaga, ampak samo na baterijo nad 90km/h se nisem opazil, da bi mi preklopil. Sem pa ze vozil samo z baterijo blizu te hitrosti, vendar v dolino.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.363
2.393
113
SV SLO
Še dobro da primerjamo hruške in lešnike in ne lešnike in lešnike.
Moje nerazumevanje hibridnega pogona in električnih motorjev pri hibridnem pogonu Toyote. Ampak zakaj ima potem bencinski motor omejitev na 180km/h?
Mondeo s licenčnim hibridnim pogonom potegne vsaj do 190 km/h. (190 km/h) Sam resno kaj vidite v teh Toyotah? In zakaj Toyota ne predstavi popolnoma elektro avta ampak vztraja pri hibridih? S svojim naprednim znanjem bi lahko zdaj predstavila avto z dosegom vsaj 500-600 km. Zdaj jo že Hyundai prehiteva in to mimogrede. klik