Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Načeloma vtičnice ne polnijo, ko je avto ugasnjen. Pri nekaterih sicer izključijo napajanje po nekem času, ampak skrbi ne bi smelo biti. Boš itak prvič videl
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ja, to sem tudi sam opazil, res je ... ok, riskiram, pa bom videl, danes probam zinštalirat zadevo fiksno ... edini problem je, da je kabel malce krajši in ne bom mogel rešiti, kot Steve, ki je zadevo lepo rešil in zalimal nad predalček za telefon ...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.149
746
113
EU
Jst mam doma miljavžnt kablov in lahko naredim x variacij na temo USB-A, ki ga ima adapter, in sem skor prepričan, da vas ima večina tu enako (od vse te tehnične krame, ki leži doma). In če slučajno res ne bi imel USB podaljška, bi ga pa lahko šel kupit. Kar sem hotel reči je, da ni problem vzeti nek drug daljši kabel, ker ne gre za nek specialen ala Apple kabel in se da zadevo dokaj enostavno rešiti. Po mojem še v Mullerju dobiš, niti ne rabiš iti v neko specializirano trgovino.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.399
113
Jst mam doma miljavžnt kablov in lahko naredim x variacij na temo USB-A, ki ga ima adapter, in sem skor prepričan, da vas ima večina tu enako (od vse te tehnične krame, ki leži doma). In če slučajno res ne bi imel USB podaljška, bi ga pa lahko šel kupit. Kar sem hotel reči je, da ni problem vzeti nek drug daljši kabel, ker ne gre za nek specialen ala Apple kabel in se da zadevo dokaj enostavno rešiti. Po mojem še v Mullerju dobiš, niti ne rabiš iti v neko specializirano trgovino.
Niso vsi isti. Usb na USB C kabel pri Oplu original dela s Car play, drugi neoriginal kupljen v bigbang ne dela. na prvi pogled sta oba ista, oni drugi celo zgleda boljši, ker je za hitrejše poljenje, ampak s carplay ne dela :(
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.149
746
113
EU
Sem sicer napisal podaljšek. Kakorkoli tukaj pri mojem adapterju vsaj po mojem skromnem mnenju ni nekih naprednih standardov, ampak le USB-A. Po mojem ne bi smelo biti težav s katerimkoli USB podaljškom že imate doma. Bom za hec sprobal moje, ki se valjajo naokoli, da ne bom samo pametoval :geek:
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
torej, po skoraj enem mesecu in skoraj 4000km so prvi vtisti takšni ...

avto je pozitivno presenečenje. bal sem se, da bo 122hp motor bolj anemičen. in glasnejši. na AC je avto na nivoju Focusa, ki sem ga imel prej, pa že Focus ni bil glasen, tako, da mi je ok. na AC pospešuje zelo ok, vsaj tja do cca. 130, potem ga začne malce zmanjkovati, ampak načeloma vozim nekje 135 po tempomatu. na kakem vključevanju v klanec, npr. iz razcepa Nanos v klanec proti Obali, tam se pozna, da je konjenice manj, drugače niti ne. zdi se mi, da je celoten avto, s sedenjem vred, nižji od Focusa, ali pa daje tak vtis, ker je pač avto težji - skratka na AC deluje zelo samozavestno. radarski tempomat sem mislil uporabljati zgolj v kolonah in zastojih, ampak - ko sem 2019 delal test nove Corolle, radarski tempomat ni bil tako dober, a se mi zdi, da so preko updateov veliko stvari poštimali in radar dela res dobro, tako da v bistvu uporabljam 90% časa na AC ... navadne led luči (tiste, ki zgledajo, kot da so halogenke) so dejansko zelo solidne. na nivoju ksenona iz Focusa. no, ko pride do dolgih luči, pa so definitivo boljše, saj svetijo konkretno daleč in dlje od ksenonk na Focusu ...
napram Priusu je hibridni pogon nenormalno nadgrajen - ker je toliko vožnje na elektriko, ko si enkrat v mestu in mi res ni jasno, kako tako hitro polne baterijo ... ampak to mi je bilo nekako jasno že 2016 in 2019, ko sem testiral novo generacijo Prius in potem Corolle. ampak ja ... res hitro regenerira in po Lj se mi res malokrat zgodi, da bi motor laufal, ker bi bila baterija prazna.

minusi - 43l tank za gorivo. prejšnji teden sem šel na Dunaj, zaradi spleta okoliščin zjutraj gor, popoldne nazaj, sem moral tankati 2x vmes ... se kar pozna. konec meseca imam dve daljši poti v Italijo (oz. Francijo), pa me kar malo skrbi, kako bo.
električna ročna zavora - pač, ne maram ...
kljuke na vratih - obup, vsakič, ko jo malce bolj primem, se ustrašim, da sem jo utrgal :norec:
trip information - prikazuje porabo na minutne intervale, pogrešam možnost 5-minutnih intervalov
trip a/trip b/odo - c'mon, resno, z uno palčko mormo operirat, ob vseh knofih na volanu?
16" feltne - to je sicer zelo osebna preferenca, ampak se mi zdijo 16 col kolesa čisto premala za ta avto ... :oops: ampak - so pa pnevmatike zelo ugodne ...

in, seveda, še poraba - glede na aplikacijo Toyota - 5.6. glede na spritmonitor - 5,85. in je cca. 85% vožnje na AC (relacija LJ - Ajdovščina - LJ) ...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.708
1.059
113
Lepo razlozeno. In drzi, stoparca ne laze, subjektivni obcutek posameznika pa. Se pa tud vid zakaj ICE nima za burek proti stromu. Nepotrebne konstrukcijske zgube, kompleksnost, umazanija... Treba it naprej, ni druge.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.657
6.519
113
zanimivo, da 500 in več kil ekstra pri štrom avtih pa ni konstrukcijska izguba, ki v povezavi s prijetnim navorom štrom avtov sploh nima precej ignoriranih ekoloških posledic

ampak klasični hibridi itak niso to
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.708
1.059
113
Zanimivo, da ekstra kile, dimenzije novejsih ICE avtov napram starejsim 'malckom' tud niso noben problem ampak se vec, vecinoma se smatra kot koristen napredek. Pa ceprav eni razbijajo garaze, ker jim novejsa 'mrcina' ne gre not. Daj no.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.657
6.519
113
ti zaradi mene racionaliziraj ekstra težo električarjev po svoje kakor hočeš...

3x ali še večkrat krajša življenska doba gum tudi ni problem, to tudi kar izpuhti z rožicam
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in tony

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.708
1.059
113
3x? Dej ne pretiravej. K da prej pa nism ze v eni sezoni zlizal gume. Potenza je sla k puter v pol leta, samo je pa res, da je drzala k klop in da sm vozu k blesav. Normalno voz pa ekscesnih tezav ne bos imel.