Načeloma vtičnice ne polnijo, ko je avto ugasnjen. Pri nekaterih sicer izključijo napajanje po nekem času, ampak skrbi ne bi smelo biti. Boš itak prvič videl
ne ravno, ker ni tipicen kabel, ampak podaljsekUSB kabel lahko v bistvu daš poljuben iz zbirke vseh kablov, ki jih imaš najbrž doma
in adapter ni enak adapterju. zal lahko potrdim, da se kako dobro vem, kaj mislis. kupil set treh kablov, USB-C, vsi pac ista znamka. en ne dela isto. enako USB na USB-C adapter, trije, en ne da isto ven …Kabel ni enak kablu...
Niso vsi isti. Usb na USB C kabel pri Oplu original dela s Car play, drugi neoriginal kupljen v bigbang ne dela. na prvi pogled sta oba ista, oni drugi celo zgleda boljši, ker je za hitrejše poljenje, ampak s carplay ne delaJst mam doma miljavžnt kablov in lahko naredim x variacij na temo USB-A, ki ga ima adapter, in sem skor prepričan, da vas ima večina tu enako (od vse te tehnične krame, ki leži doma). In če slučajno res ne bi imel USB podaljška, bi ga pa lahko šel kupit. Kar sem hotel reči je, da ni problem vzeti nek drug daljši kabel, ker ne gre za nek specialen ala Apple kabel in se da zadevo dokaj enostavno rešiti. Po mojem še v Mullerju dobiš, niti ne rabiš iti v neko specializirano trgovino.
jup - smo našli neko aplikacijo, za pošiljat fotke s terena - dela samo z enim, točno določenim Anker kablom in z nobenim drugim ...s kabli je cela znanost. eni so polnilni eni data in podobno. variacij na tone.
Focus je bil 2.0TDCI ... petarda od motorja, karting od avta ... poraba po sprit monitorju je bila 6,05l/100km ... podobna vožnja ... edina razlika je, da če me je kdaj pičilo in sem ga pohodil, je poraba šla minimalno gor, max 6.5, pri Corolli ni čisto tako ...Kakšno porabo si imel na Focusu? Je bil 1.6TDCI?