Jaz imam porabo nekje 5.5 l/100 pri vožnji 100-120 na AC (občasno tudi 130). Od oka bi rekel, da je slab litr več pri 130. Če se jajcam 100, je poraba 5,3. Veliko je pa odvisno od vremena in gum. Pozimi imam nekje 6.2 pri 100-120 na AC. Nevem, kako imate nekateri tako nizke porabe pri višjih hitrostih. Corolla 2.0, 2.4 bara tlaka v pnevmatikah, 225 45 17 pozimi in 225 40 18 poleti.
Poglej priponko 82168
Pa na tej 80 km poti ni ene pumpe s fejst puncami? Strinjam se, da bi bilo bolj komot imeti v avtu 80-litrski tank (kot smo jih nekoč imeli v velikih limuzinah), ampak mehke cure v Bruslju bi ob tem naredile skupinski harakiri. Če se človek enkrat na teden ustavi na pumpi, naredi tistih 10 korakov in malo pretegne noge - ter prepreči trombozo v nogah, pa gotovo ne bo konec sveta?A to imaš 1.8 ali 2.0 hibrida? Men se corolla zelo dopade, mi je pa žalostno gledat, te majhne rezervarje za gorivo in posledično obiski na črpalkah. Sam delam dnevno dobrih 80km, torej bi bil vsak teden na bencinski
si sedel v enem in drugem?Ko nekdo napise da je korola klaso visje nad Bjem.....
Prius ima zdaj 12 let, baterija še kar dela ... imajo po 10 let garancije na baterijo. je pa baterija zelo smart narejena. v bistvu je predimenzionirana. ima nekaj celic viška. in potem programsko dela - ko se voziš, ene celice odklaplja, in priklaplja nove. in ko se ena celica iztroši, jo odklopi za vedno. ko pride do tega, da je število celic na meji, pa to javi na testu hibridnega sklopa. ampak funfact - avto se bo takrat še vedno peljal, imel dokaj normalno porabo. šele ko bo cca. polovica celic res fouš, se bo poznalo.Pri Hybridih sem pred časom bral, da po 7l uporabe kar crkujejo neke celice v bateriji, ki se jih da zamenjati. Koliko je menjava?
Roko na srce je Corrola noter konkretno boga. Od plastike naprej.si sedel v enem in drugem?
si peljal enega in drugega?
funfact - ko sem imel A 200D 4matic AMG Line, sem bil najbolj presenečen, kako glasen avto je ... in takrat je še moja rekla, da se ji zdi Prius celo tišji po ravnini (ker pač v klanc je Prius res glasen, priznam)
ja. osnovna oprema. ki je povsod boga - razen v Mazdi, to se vsekakor strinjam. da je Corolla boga v boljših opremah, tipa Sol, ali pa celo Sport in Executive, pa vsekakor ne. v nižjih opremah pa. ampak - nižjih oprem v navezi s hibridnim pogonom itak ni (pri nas - v tujini obstaja še business, ki je pa res ajmebože).Roko na srce je Corrola noter konkretno boga. Od plastike naprej.
Recimo res kvalitetna notranjost je v Mazdi 3. Ko daš ti dve eno zraven druge ti je takoj jasno, kam katera sodi.
Pa si tole gledal po števcu? Tele toyote kažejo 150, ko se pelješ 130.- poti 25.7. in 29.7.2019 - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, pa so bili vmes odseki, ko je šlo preko 150, če se že qurčimo
opazam, ja. sicer po menjavi senzorja pritiska pri DPF-ju in ponovnem vezanju kablov, ki vodijo tja, se avto cisto drugace pelje in manj pije …Pa si tole gledal po števcu? Tele toyote kažejo 150, ko se pelješ 130.
Sicer pa 2.0HDI, ki se vrti v tvojem focusu ni znan kot posebno varčen motor. Še hujše je z mazdo 2.2 diesel. Meni je žrla 7.5 litrov ob enaki vožnji, ko je VAG z več moči pil 5.
To s hitrostjo je totalni bulšit. Razlika je minimalna, kot pri vsakem drugem vozilu. Govorimo o rangu 2-3kmh glede na GPS pri 150kmh na števcu.Pa si tole gledal po števcu? Tele toyote kažejo 150, ko se pelješ 130.
Sicer pa 2.0HDI, ki se vrti v tvojem focusu ni znan kot posebno varčen motor. Še hujše je z mazdo 2.2 diesel. Meni je žrla 7.5 litrov ob enaki vožnji, ko je VAG z več moči pil 5.
pr meni nic bolj kot Focus …Potrjujem da stevec v Priusu laže več kot pri ostalih toyotah.