Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.820
613
113
EU
Notri je bila Panasonic, ampak jaz sem kar Duracell, skratka ta prvo, ki sem jo lahko najbližje meni kupil. Zaenkrat dela :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Podobno je s Suzukijevim keylessom... Na servisu menda s testerjem vidijo, da je baterija v ključu po 2eh letih že izpraznjena (sam nisem opazil nič posebnega, avto tudi ni nič javil) in jo zamenjajo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: ksi

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Ni bilo neke panike... Računali so samo material, mislim da dobra 2 EUR... Če bi šel sam v Spar po baterijo bi bilo gotovo ceneje, ampak kaj čmo... Avto stane.
 

j4nm4n

Pripravnik
22. jan 2021
49
14
8
Zdravo, vozil sem Corrolo TS 1.8 Terra, super, če bi kupil bi kupil vsaj SOL + assist pack. Še kaj bi priporočali?

Par vprašanj za lastnike/uporabnike:
Kakšno porabo lahko pričakujem? Uporabljal bi jo dnevno za Škofja Loka - LJ (gužva) in malo AC Šentvid - Vič. Plus službena kilometrina - predvsem avtocesta na vse konce Slovenije. Kako je s porabo po AC?

Kako je z obrati in glasnostjo če se peljem recimo na Soriško planino, Šmarjetno goro (samo primer, sem se peljal 3x gor, mi ni bilo ravno fajn šaltanje švohnega atmosferca s 75 konji, oz vožnja z več obratih).

Kakšni so vozni programi - predvidevam da bi imel v normal - verjetno sport večja odzivnost, eco manjša. EV gumb je za okras? Vsaj pri tem modelu s Terra ni delal.

Vlečna kljuka - info sem dobil da je 700 eur doplačila. Bi mel naknadno z vgradnjo težave oz je treba samo kasneje dokupiti kljuko in je konstrukcijsko pripravljeno že vse za kljuko?

A hibridi so kaj cenej pri registraciji/cestnini?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.820
613
113
EU
Poraba, če jo ne šparaš, je pa potem 6L.

Če greš po klancu navzdol, je kar velika glasnost, ki jo lahko delno uravnavaš s stopalko za plin (dodaš malo gasa in avto prestavi v drugo prestavo in potem ponoviš vajo). Na gor nisem imel težav ( z 1.8. motorjem), itak je avtomatik in samo pritisneš na gas pa gre.

EV načina še nikoli nisem zares uporabil (1x sem probal), pa tudi če bi, bi potem moral voziti izjemno počasi in z reakcijskim zamikom (da se mi ne bi vklopil klasični del motorja vmes), potem mislim da imaš za ene 3 km baterije v teoriji.

Morda rabiš za vleko prikolic rajši 2.0 motor? Ne vem zares:sprasujemse:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
EV način je cool, če moraš avto samo prestavit na parkirišču ali če ga daš v in iz garaže da ga npr. opereš ali kaj podobnega.

Normal, Eco, Sport se samo spremeni mapiranje gas pedala, pri Eco moraš malo bolj zahodit za isti učinkek kot pri Sport. Če zahodiš gas do konca je pri vseh načinih isto.

Kljuko valda lahko montiraš naknadno, ene 500€ so snemljive + montaža.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
?

Kako je z obrati in glasnostjo če se peljem recimo na Soriško planino, Šmarjetno goro (samo primer, sem se peljal 3x gor, mi ni bilo ravno fajn šaltanje švohnega atmosferca s 75 konji, oz vožnja z več obratih).
?
Ko boš gas stisno bo zapel, ko ga bos spustil bo vtihno. Tih pa ziher ne bo v breg. Razen če boš počasn
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.061
122
63
Poraba, če jo ne šparaš, je pa potem 6L.

Če greš po klancu navzdol, je kar velika glasnost, ki jo lahko delno uravnavaš s stopalko za plin (dodaš malo gasa in avto prestavi v drugo prestavo in potem ponoviš vajo). Na gor nisem imel težav ( z 1.8. motorjem), itak je avtomatik in samo pritisneš na gas pa gre.
Po mojih izkušnjah (vozil kot nadomestno vozilo cca 10 dni) je povprečje regionalk z normalno tekočo vožnjo (malo po dolenjski, zasavje ipd.) proti 6. Če se bi cijazil, bi šlo morda pod 5. Pri tiščanju pa kar lepo nad 6. Tudi AC pri 130 je tudi nad 6.

Po klancu navzdol je sprejemljivo tiho, dokler ne napolni baterije. Ko je baterija polna, pa nabije obrate, da tako pomaga zavirati z motorjem.

Je drugače pa čisto prijeten in OK avto. Nad CVT sem bil pozitivno presenečen, se precej manj dere kot pri prejšnjih generacijah.

Ne pa pričakovati, da boš ful prišparal na račun hibridizacije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113


Upam, da jim ne bo vsak golf Tdi pobegnil.
Zakaj bi jim vsak tdi pobegnil?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
No, saj praktično vsaka jajca gredo čez 180kmh, tudi Clio 5 1.0 TCe na primer.
Niso dobili za na avtocesto neke hude bmwje? 550
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Saj ti avti niso mišljeni za po ac lovit. To je to kaj so bli včasih clioti, astre in te jajce. Za okoli po mestu od placa do placa.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
To zato, da so stealth pri 30 kmh, kolikor vem Toyotini hibridi še nimajo umetnega zvoka za opozorilo pešcev.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Kakšen "stealth" pri 30kmh?
Če misliš tisto famozno tipko "EV mode" je itak brezveze. Na elektriko se pelješ komot tudi 100kmh brez bencinskega motorja, če imaš vsaj malo občutka kako se tak avto vozi. V naselju oz. mestu pa sploh noben problem.

Aja , pa nisem vedel, da se temu reče "stealth mode" :valjamse: