Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.326
1.074
113
no no... proti 1000 rpm pri 130 lahko padejo samo če ga vrže v ler....
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.570
3.604
113
Štajerski avtodom par slik.

Kot kaže je welcome Rabat 2500 eur. IMG_20190305_174033.jpgIMG_20190305_174038.jpg
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.366
467
83
Tole z menjalnikom mi ni jasno. A lexus uporablja isti avtomatski menjalnik? In če ga ne, zakaj ga ne dajo v toyote? Glede na to, da so se trudili izboljšati/utišati menjalnik v novejšem modelu?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.683
796
113
Bistvene razlike me Lexususom in Toyoto v hibridnem pogonu ni, razlika je predvsem v zvočni zatesnjenosti, tako da se motor v Lexusus ponavadi manj sliši. Pa seveda treba je primerjat enake motorje:

200h = 1.8 hibrid (CT 200h, Prius, Auris)
250h = 2.0 hibrid (UX 250h, Corolla)
300h = 2.5 hibrid (RAV4, Camry, ES 300h)

no no... proti 1000 rpm pri 130 lahko padejo samo če ga vrže v ler....

Obrati motorja so čista funkcija potrebne moči za potiskanje avta naprej, če imaš na AC rahel klanec navzdol tako, da bi v leru avto izgubljal hitrost, lahko dejansko poganja avto z 10 konji pri dobrih 1000 obratih. To je sicer res nek robni pogoj ampak sam pogon to omogoča in dejansko na tak način varčuje tudi na AC. Če potrebuješ pa 40 kW pa gre motor na 3600 obratov (prejšnja generacija Priusa 1.8). Torej sama hitrost, če bi odstranil zračni upor na prestavno razmerje ne igra bistvene vloge, obrati so vedno pogojeni z zahtevano močjo, ki jo želiš preko pedala za gas.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.683
796
113
Toyotin hibrid v resnici ne pozna lera, ker ni sklopke, bencinski motor se ugasne tako, da se generator (MG1) prosto vrti z visoko hitrostjo, MG2 se pa vrti proporcioanlno z vrtenjem koles.

Tole je lepa simulacija pogona 1.generacije Priusa s katero se lahko igraš:
http://eahart.com/prius/psd/
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.136
5.280
113
kar se tice porabe, pri Priusu je nekako tako - odsek med Brezovico in Vrhniko, tempomat na 130 km/h, se giblje poraba med 5 in 5.5, odsek od Sempetra do Celja sem ravno ta vikend peljal, pa sem malo bolj spremljal, ker spremljam tudi zaradi zimskih pnevmatik, koliko so bolj neugodne, pa tempomat na 140 km/h, pa se je poraba gibala nekje od 5.5 do 6. meni cisto sprejemljivo.

recimo, daljse fure, ki sem jih naredil lani poleti:

Ljubljana - Budimpesta > 5,66
3x Budimpesta - Hungaroring, in potem Budimpesta - Ljubljana > 5,39
Ljubljana - Monza > 5,37

pa se ne cisto ac, ampak tudi zanimiva relacija (oktober 2017):
Ljubljana - Soelden - 3x ledenik Rettenbach - Ljubljana (cez Nemcijo, ne cez Brenner) > 5,95

Moja bencinska karjola. Maribor-Pag-Maribor 6.8l/100km, preračunano (BC kaže 6,4) Hitrost med 140 in 150 dva odralsla, dva mulca in vedno poln karavanski kuferam, čakanje na meji in cestninah. Tako da na avtocestah itak ni od hibrida pričakovat čudežev. Je pa res da po mestu se lahko številka hitro približa 8mici. Tukaj pa hibrid zmaga.
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.570
3.604
113
Se pravi celo leto si na boljšem kot z dizlom en krat ali pa 2x na leto pa isto oziroma malo več.


Moram iti probat to čudo peljat.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.860
1.252
113
V soboto jo dobim za par ur, da si ustvarim dokončno mnenje pred morebitnim nakupom.

Kar se tiče infotainmenta pa sem malo raziskoval in ugotovil, da se da tudi v modele brez navigacije le to vgraditi naknadno: https://www.toyota-tech.eu/aimuploa...olla_Navigation_PW650_00044_AIM_004_314_1.pdf

To mi daje upanje, da se bo dalo nekoč vgraditi modul, ki bo podpiral carplay in aa...

DizzyReed se mogoče spomneš koliko je obratov motorja pri 130km/h na ravni avtocesti? tnx

2.0 180hp? S tem močnejšim motorjem je baje čisto druga pesem kot s 1.8 hibridom.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.860
1.252
113
okoli 2500-2800 se mi zdi. Al je blo pa še majn. Enkrat sem gledal in se ne spomnim več. V glavnem blo je 2000 in še nekaj
Če je pa res neobremenjen motor pa lahko padejo tudi proti 1000

tu maš eno konstantno na 130

Vprašajte me drugi teden, bom priusa vozil par dni - zadnji model, pa bom dal not bt obd2 ter gledal obrate na telefonu. Samo ne smem pozabiti...
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.011
5.308
113
Evo sem zdaj gledal.
Pri 130kmh tempomat na ravnini 2500-2600. Rahel breg dol 1700-1800. Najnižje po bregu dol je blo 1060. 1.8 3 generacije
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.011
5.308
113
Odv od klanca. Če poznaš ac slov bistrica - maribor je okoli 3500-3700. Po tistih bregih.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.295
921
113
Dobri ste. Sam mam decemberski Rav4 (2018, nov) - 2.5 motor - avtomatik, hibrid, 197 konjev, 4x4 in je poraba na AC okoli 7-8 pri 130, v mestu pa zaradi baterije dosti nizja. Trenutno je skupna povprecna 6.2 l / 100km. Sem zadovoljen, ceprav iz dizla na to tole sem mel kar mal drame od zacetka :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.860
1.252
113
Dobri ste. Sam mam decemberski Rav4 (2018, nov) - 2.5 motor - avtomatik, hibrid, 197 konjev, 4x4 in je poraba na AC okoli 7-8 pri 130, v mestu pa zaradi baterije dosti nizja. Trenutno je skupna povprecna 6.2 l / 100km. Sem zadovoljen, ceprav iz dizla na to tole sem mel kar mal drame od zacetka :)

Ti je avto sicer kot celota OK?
Škoda ker nisi počakal na novega RAV4 ..nisi vedel ali nisi želel počakati oz ti je vseeno?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.295
921
113
Vzel na firmo, se malo ugodnosti pa je blo hitr jasno. In dejansko mi je vseeno, nov model mi je celo grsi, ne vem. Drugace mi je avto ok, vsak dan bolj - zdaj ko sem se navadil na avtomatika, acu in vse elektronske bomboncke, ki jih premore. Napram prej (Scenic 1.5dCi, 106 Ps) je kar konkretna sprememba. Sprva se mi je pa mesalo, cudno saltanje, full skoz v obratih in podobne. Moral sem spremenit nacin voznje in je ok. Ni pa to avto za bplj sportne driverje. Saj gre in potegne pa vse, samo kaj pa vem, druzinska zadeva je tole :)

Ti je avto sicer kot celota OK?
Škoda ker nisi počakal na novega RAV4 ..nisi vedel ali nisi želel počakati oz ti je vseeno?
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Generik