Malo več z moje strani okoli Corrole in prvih vtisih (z obrazložitvijo
).
V glavnem..imam jo cca 1.500 km, najbolj osnovni model (ok..s to ta drugo opremo, ko ma že servo volan
) z 1.6 motorjem, 2019 letnik, kupil staro 6 mesecev s 13.000 km prevoženih za 15 jurjev, sedan izvedenka. Zakaj tako... v nadaljevanju.
Torej zgodovina...do zdaj imel Uno.ta pred drugim tisočletjem (dizel 1.4 td.. pojerban od starih), ekstrakt kvarljivosti , nato 10 let pasija 1.9 TDI (130), nato dve leti Sportsvana 2.0 TDI 150 (na 180), nato 2 leti Tourana 2.0 TDI150 (solidno naloženega z opremo). In ta slednji me je letos 3 krat pripeljal na (izredni servis)..prodal 2.5 leti starega s 50 jurji kilometrov. Najprej mi je februarja šla vodna pumpa (na poti na Hrvaško)..prišel do Vrhniškega klanca. OK..serijska napaka (nepriznana naglas), garancija, avtovleka..bla bla bla. Porihtali. Poleti gremo na morje (na Hrvaško se ve...), ko sem obračal na parkingu za domov, mi preseka gumo..seveda na boku, zverina brez rezervne gume..-> avtovleka domov (ou je
). En mesec miru, avto parkiran en teden doma (vozil matkinega, ki ga spljoh ne vozi + ni je bilo), se vsedem vanj..tud do konca ulice ne pridem...lučka ena, luča druga...sem se spet vlekel na servis. Zverce pregrizle vakuum cevko in avto praktično mrtev. 3 x v enem letu? Meni dopizdilo, dal oglas in prodal zadevo.
...in..si rekel da nočem več imet v lasti avta, ki ima tehnike in pomagal za izvoz, tisoč in en senzor, miljavžnt fitrov...ampak hočem zgolj kolikor je nujno potrebno, da se premikaš iz točke A do točke B, skratka da 'nima' nič. Ker roko na srce...na šiht in nazaj, do ženske in 2 x letno na dopust..je cca moj domet vožnje, s tem da 'moram' vmes še koristit matkin avto, da ga trava na zarase.
...v glavnem...(kot bi šel s prstom po zemljevidu na blef in rekel..semle grem) sem jaz izbral naslednji avto
..najprej mi je padel v oko Auris (želja do 50 jurjev km, 1.6 motor), a kakor držijo ceno, sem na koncu prišel do zaključka, da je vseeno, če dam še par jurejv zraven (prvotno sem bil na 9ih jurjih) in kupim cca novega.
In sem ga.
Zdaj pa o Toyoti Corroli 2019 (s povdarkom na letnici..avto je prišel letos na tržišče).
Moj 'play' mobil.
Toyota kot največji proizvajalec vozil na svetu (mogoče zdaj na drugem mestu..tam tam verjetno) s Corrolo - najbolj prodajanim modelom avta vseh časov...predstavila novo izvedenko za 2019 razreda 'Golf'.
Ko se prvič vsedeš vanj si oddahneš, da je izginila grda armatura iz Aurisa, a jo je žal nadomestilo nekaj drugega, k sreči malo manj bizarnega, s čudno sredinsko kopalniško ploščico (večjega formata) na sredini.
Ob pogledu na tipke volana te preveje močan občutek, da si ogleduješ Logitechovo miško za 14.99 EUR. K sreči je volan v usnju in zelo lepo sede v roko.
Sedenje v sedežu je presenetljivo dobro (povsem osnovna izvedenka sedeža..če slučjano obstoja še kaj boljšega) kljub dejstvu, da so ga dizajnirali mali poševnookci, sedi v njem tudi bolj zalit in podaljšan tip presenetljivo v redu.
Prestavljanje je sila igračkasto (klasičen japonec) in avto se mučos lepo pelje v ovinke..natančen volan, avto nikamor ne sili. Aj lajk it.
Motor 1.6 s 132 konji je povsem anemičen do 3 jurjev. Tule presedlanje iz dizelice zahteva celega moža. A naenkrat nimaš več problemov z vožnjo po omejitvah, in 50 km/h v peti prestavi je izika bizika. Ko dodaš gas...malo počakaš, še malo..pa še malo....nato odvzameš gas in pelješ enako naprej ker se enostavno ni nič zgodilo. In če pelješ tako kot imaš moči na razpolago (cca 37,6 konj) je zadeva tudi varčna (za poje pojme je). Moj prvi tank je bil (z računskim povprečjem) 6.5 litra. Sveda...teh 132 konj se najde gor više... precej više, ob koncu skale obratomera, kjer vse skupaj postane živahno nad 4 jurji vrtljajev. Tako da..za kako prehitevanje si je treba vcepit v avtomatizem, da daš 2 do 3 prestave navzdol in eno 'zapoješ' (a to delaš sila redko..vsaj ne več tako pogosto kot prej..še ne vem zakaj
).
Da pomislim kaj mi je še všeč...ammm..grem rajši na cvetke (ki ni jih malo), morda se vmes spomnim še na kaj všečnega:
- sredinska konzola je po izgledu skladna s tipkami na volanu (rubrika: saj ni res, pa je).
- všeč mi je elektronska zavora, ki se zategne vsakič ko avto parkiraš. Če nočeš 'zategovanja' seveda lahko tehnikalijo izklopiš a kasiraš rumeno lučko na sredi armature, ki postane tvoj frend.
- všeč mi je računanje porabe..elektronika zna zračunat povprečno porabo ('trenutna'..was ist das?), če jo seveda vsakič resetiraš, da bi mu bilo jasno, da bi npr rad videl porabo zadnje vožnje, od tankanja goriva oz dolgoročno...tega pak ne boš imel. Ob koncu vožnje, ti pokaže porabo vožnje za par sekund v kolikor imaš vklopljen prikaz merjenja razdalje (na ekranu) in seveda ne pozabiš pogledat ali, bog ne daj, potegneš prehitro ven ključa iz ključavnice, kar takoj izbriše prikaz.
- ko se spoprimeš z že omenjano veliko kopalniško ploščico imenomano (kwa že?) Infotainment, tam pa doživljaš šok za šokom v letu gospodovem 2019. Resolucija ploščice je na nivoju katodnih TV.jev. Tak je tudi prikaz (ČB slika ga rula!). Gledaš, se čudiš. Čudo čuda ne sna slovensko. OK..Toyotini kupci smo svetovljani, angleščina 'no big deal'. Akcija. Najprej na povezovanje telefona..prostoročno klicanje. Kula. Povežeš..dela. Pokukaš kaj dela..demat..kje so imena, kje so stiki?? Eno so, eni niso. Šment..zverina ne čita stikov iz SIM kartice!? WTF. Vem..jaz sem zahojen. Kdo pa ma še stike v SIM.ki. Hitro prevekslam (pozabil prekontrolirat če zdaj kaže
). Upravljanje simpatično nerodno. Če stojiš na mestu..ajde..morda ti uspe še koga poklicat/poiskat (saj bi šlo iz zadnjih klicev, če bi vedel komu številk apripada). K sreči, lahko na 'Home' ekranu nastaviš 4 fonske kot hitro klicanje (a ne na SIM.ki!
) kar te reši vseh muk (case closed).
OK greš dalje..FM radio..akcija, deva, špila (o tem kako špiva, malčk kasneje). Lahko si celo shraniš postaje.(ne sicer z gif logotom - pač ČB časi), a možnost imaš po hranjenu neverjetnih 6 postaj (jap..6 !...nisem se zatipkal..množina je!).
V redu...kdo pa še posluša radio? Same reklame. Zadeva ima USB vhod (spominske kartice ne al nima veze)...mam jaz USB ključek. Nasnamem, uštulim..opa...samo ne v predal sredinske konzole, kjer bi bil skrit! Tam ne dela. Pri sovoznikovih nogah pa ja! Lepo štrli ključek ven kot odvečni falusek, a nima veze.
Dela! To šteje. Lahk gledaš po geners, songs ni da ni..še celo zna ti pokazat kaj maš dejansko na ključku..in logiš jaz to rabim. Izberem 'folder' in....in....mi pokne ven 250 zaporednih številk in natrosene mape za njimi. samo NE..jaz bi rad tako kot sem nasnel: SLO v eni mapi, noter izvajalce, v izjalcih albumi...potem TUJA, not izvajalce...pa od njih noter albumi. Samo ne..on tega ne zna! Drevesni pogled je fuj. Vse v vrsto in to je to. OK. Požrem...izvlečem USB ključek in grem podirat drevesni pogled...pobrišem 2/3 muzike (ker je res rabil da je vse porazporedil v svojo kolinico zaporednih številk) in naumim cca. 100 mapic, na katerih piše izvajalec in album. Notre..notre pa muzika moja. Vtaknem ključek, žverca bere, čita in odčita: zadnjih (cca pet) map po abecedi, mi vrže na začezek (ajde..začne z Z-jem) in nato nadaljuje z A in naprej
. Pa zakaaaaj kolega poševnooki!?
OK, v redu, ne moreš imeti vsega! Bomo tudi to prešli (tud kaj težjega smo dali čez v življenju kot eno he.beno abecedo). Zato vse skupaj vklopiš.
Uau ! Uauuuu! Kaj to prihaja v ušesa!? Od kje je to, komu je to podobno!? Na volanu hitro povečas glasnost (če zadaneš, ker takoj zraven je tipka za zvočno upravljanje (česa?), ki, če jo pritisneš, se je nikakor ne znebiš..pa recimo da si falil tipko za glasovno upravljanje..povečaš glasnot..sekunda, dve, tri..pet..glasnost že skoraj nekaj povečana (tu niso ČB časi, tule se povečuje s konjsko vprego)...pojačaš..zvok iz obupno slabega in razštelanega, preide v drugo zvočno sliko, še nečesa slabšega in manj dojemljivega (k sreči imam iz šihta zgolj dvajset minut in če si slučanjno zaželim glasbe jo skoraj odnesem brez glavobola..a ne vedno (prekleti zastoji na obvoznici!). Sem čez 3 tedne zmenjen pri Radio V..., da mi zamenja sistem in olajša ušesa (in denarnico). Če bo koga še mučil glavobol, migrene, ne bo mogel spati ker mu bojo možgani poskušali uiti skozi ušesa med spanjem, ko bojo poskušali dojeti kaj so slišali v avtu...je potrebno (žal) menjati vse štiri zvočnike ter vgraditi ojačevalec kar pri osnovni izvednki opreme stane okoli 600 evrov (v želji po čem boljšem si nekje na jurja), če želiš še sub (ravno danes enega dajal pod sedež ...delal Corrolo) še ododatno okoli 300 evrov.
- navigacije jaz nimam (zlobni jeziki bi rekli..na srečo!...rrr).
Kaj je še takega?