Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Se strinjam v celoti.
Sem se 1 uro igral z multimedijo v Hiace Pro ali kaj že je in to za umreti. Moraš čakat po par sekund, da se ti meni premakne. Vsak se pa sam odloči, koliko mu je to (ne)pomembno.

Seveda je v Pro Ace vgrajen evropski polizdelek. Mislim da od pižoja. Zato tudi ima Aygo car play in Android, ker ni japonska "kvaliteta"
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Meni je v Priusu + (JBL in DAB+ signal) zvok zelo dober. Luki51 ga tudi ima pa mu ni všeč. Mogoče je v opremi razlika(zvočnikih) jaz imam Executive, on ima eno nižje če se ne motim.

Direktna primerjava Audi (her..kardon), BMW niti ne vem kaj ima ( je bilo 1300€ doplačila) in Lexus MarkLevi... ni baš neke razlike. Vse je za moja ušesa super, vključno z JBL iz Priusa.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat iz avto manije:
"V tem sgmentu gre v glavnem za boj treh proti dvem, PSA-jev trojček proti duetu Renault-Opel in Trafic – Vivaro. V takih skupnih projektih je seveda logično, da je osnova in večina mehanike identična, potem pa si vsaka znamka videz prilagodi po svoje – v tem primeru so maska, luči, motorni pokrov in sprednji odbijač narejeni po Toyotinih oblikovalskih vzgibih, nekaj prostih rok pa je tudi v finesah – Proace ima na voljo Toyotin sistem za aktivno varnost Toyota Safety Sense, ki pa je integriran v PSA-jev infotainment. "
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
To ne vem če gre, bom pa v tvojem slogu: si neumen ali se neumnega delaš.

Napisal si, da je toyotin sistem v Pro Ace za umret.
Odgovirm ti, da to ni toyotin sistem in ti to tudi c/p.
Zdaj pa mene jahaš zakaj ne gre povezat i z CP. Ne vem in toyota nima nič s tem.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Od koga rabiš potrditev? Od samega gospoda Toyode.

Bi ti pa krona z glave padla, če bi priznal, da si se zmotil?
Saj te ne bi na križ pribil!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.681
113
Sem si sedaj ogledal video vmesnika na Peugeotu. Grafično je praktično identičen kolikor se spomnim, je pa delal na videu hitreje.
Očitno sem se res zmotil, se opravičujem. So se pa izgleda isti dobili skupaj :).
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
In vsa ta debata samo zato ker sem napisal da je JBL zvok soliden, sploh si ne predstavljam kaj bi bilo če bi napisal da je vrhunski :D
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Malo več z moje strani okoli Corrole in prvih vtisih (z obrazložitvijo :p).

V glavnem..imam jo cca 1.500 km, najbolj osnovni model (ok..s to ta drugo opremo, ko ma že servo volan :p) z 1.6 motorjem, 2019 letnik, kupil staro 6 mesecev s 13.000 km prevoženih za 15 jurjev, sedan izvedenka. Zakaj tako... v nadaljevanju.

Torej zgodovina...do zdaj imel Uno.ta pred drugim tisočletjem (dizel 1.4 td.. pojerban od starih), ekstrakt kvarljivosti , nato 10 let pasija 1.9 TDI (130), nato dve leti Sportsvana 2.0 TDI 150 (na 180), nato 2 leti Tourana 2.0 TDI150 (solidno naloženega z opremo). In ta slednji me je letos 3 krat pripeljal na (izredni servis)..prodal 2.5 leti starega s 50 jurji kilometrov. Najprej mi je februarja šla vodna pumpa (na poti na Hrvaško)..prišel do Vrhniškega klanca. OK..serijska napaka (nepriznana naglas), garancija, avtovleka..bla bla bla. Porihtali. Poleti gremo na morje (na Hrvaško se ve...), ko sem obračal na parkingu za domov, mi preseka gumo..seveda na boku, zverina brez rezervne gume..-> avtovleka domov (ou je :(). En mesec miru, avto parkiran en teden doma (vozil matkinega, ki ga spljoh ne vozi + ni je bilo), se vsedem vanj..tud do konca ulice ne pridem...lučka ena, luča druga...sem se spet vlekel na servis. Zverce pregrizle vakuum cevko in avto praktično mrtev. 3 x v enem letu? Meni dopizdilo, dal oglas in prodal zadevo.
...in..si rekel da nočem več imet v lasti avta, ki ima tehnike in pomagal za izvoz, tisoč in en senzor, miljavžnt fitrov...ampak hočem zgolj kolikor je nujno potrebno, da se premikaš iz točke A do točke B, skratka da 'nima' nič. Ker roko na srce...na šiht in nazaj, do ženske in 2 x letno na dopust..je cca moj domet vožnje, s tem da 'moram' vmes še koristit matkin avto, da ga trava na zarase.
...v glavnem...(kot bi šel s prstom po zemljevidu na blef in rekel..semle grem) sem jaz izbral naslednji avto :cool:..najprej mi je padel v oko Auris (želja do 50 jurjev km, 1.6 motor), a kakor držijo ceno, sem na koncu prišel do zaključka, da je vseeno, če dam še par jurejv zraven (prvotno sem bil na 9ih jurjih) in kupim cca novega.

In sem ga.

Zdaj pa o Toyoti Corroli 2019 (s povdarkom na letnici..avto je prišel letos na tržišče).
Moj 'play' mobil.
Toyota kot največji proizvajalec vozil na svetu (mogoče zdaj na drugem mestu..tam tam verjetno) s Corrolo - najbolj prodajanim modelom avta vseh časov...predstavila novo izvedenko za 2019 razreda 'Golf'.

Ko se prvič vsedeš vanj si oddahneš, da je izginila grda armatura iz Aurisa, a jo je žal nadomestilo nekaj drugega, k sreči malo manj bizarnega, s čudno sredinsko kopalniško ploščico (večjega formata) na sredini.
Ob pogledu na tipke volana te preveje močan občutek, da si ogleduješ Logitechovo miško za 14.99 EUR. K sreči je volan v usnju in zelo lepo sede v roko.
Sedenje v sedežu je presenetljivo dobro (povsem osnovna izvedenka sedeža..če slučjano obstoja še kaj boljšega) kljub dejstvu, da so ga dizajnirali mali poševnookci, sedi v njem tudi bolj zalit in podaljšan tip presenetljivo v redu.
Prestavljanje je sila igračkasto (klasičen japonec) in avto se mučos lepo pelje v ovinke..natančen volan, avto nikamor ne sili. Aj lajk it.
Motor 1.6 s 132 konji je povsem anemičen do 3 jurjev. Tule presedlanje iz dizelice zahteva celega moža. A naenkrat nimaš več problemov z vožnjo po omejitvah, in 50 km/h v peti prestavi je izika bizika. Ko dodaš gas...malo počakaš, še malo..pa še malo....nato odvzameš gas in pelješ enako naprej ker se enostavno ni nič zgodilo. In če pelješ tako kot imaš moči na razpolago (cca 37,6 konj) je zadeva tudi varčna (za poje pojme je). Moj prvi tank je bil (z računskim povprečjem) 6.5 litra. Sveda...teh 132 konj se najde gor više... precej više, ob koncu skale obratomera, kjer vse skupaj postane živahno nad 4 jurji vrtljajev. Tako da..za kako prehitevanje si je treba vcepit v avtomatizem, da daš 2 do 3 prestave navzdol in eno 'zapoješ' (a to delaš sila redko..vsaj ne več tako pogosto kot prej..še ne vem zakaj ;) ).

Da pomislim kaj mi je še všeč...ammm..grem rajši na cvetke (ki ni jih malo), morda se vmes spomnim še na kaj všečnega:
- sredinska konzola je po izgledu skladna s tipkami na volanu (rubrika: saj ni res, pa je).
- všeč mi je elektronska zavora, ki se zategne vsakič ko avto parkiraš. Če nočeš 'zategovanja' seveda lahko tehnikalijo izklopiš a kasiraš rumeno lučko na sredi armature, ki postane tvoj frend.
- všeč mi je računanje porabe..elektronika zna zračunat povprečno porabo ('trenutna'..was ist das?), če jo seveda vsakič resetiraš, da bi mu bilo jasno, da bi npr rad videl porabo zadnje vožnje, od tankanja goriva oz dolgoročno...tega pak ne boš imel. Ob koncu vožnje, ti pokaže porabo vožnje za par sekund v kolikor imaš vklopljen prikaz merjenja razdalje (na ekranu) in seveda ne pozabiš pogledat ali, bog ne daj, potegneš prehitro ven ključa iz ključavnice, kar takoj izbriše prikaz.
- ko se spoprimeš z že omenjano veliko kopalniško ploščico imenomano (kwa že?) Infotainment, tam pa doživljaš šok za šokom v letu gospodovem 2019. Resolucija ploščice je na nivoju katodnih TV.jev. Tak je tudi prikaz (ČB slika ga rula!). Gledaš, se čudiš. Čudo čuda ne sna slovensko. OK..Toyotini kupci smo svetovljani, angleščina 'no big deal'. Akcija. Najprej na povezovanje telefona..prostoročno klicanje. Kula. Povežeš..dela. Pokukaš kaj dela..demat..kje so imena, kje so stiki?? Eno so, eni niso. Šment..zverina ne čita stikov iz SIM kartice!? WTF. Vem..jaz sem zahojen. Kdo pa ma še stike v SIM.ki. Hitro prevekslam (pozabil prekontrolirat če zdaj kaže ;) ). Upravljanje simpatično nerodno. Če stojiš na mestu..ajde..morda ti uspe še koga poklicat/poiskat (saj bi šlo iz zadnjih klicev, če bi vedel komu številk apripada). K sreči, lahko na 'Home' ekranu nastaviš 4 fonske kot hitro klicanje (a ne na SIM.ki! ;)) kar te reši vseh muk (case closed).
OK greš dalje..FM radio..akcija, deva, špila (o tem kako špiva, malčk kasneje). Lahko si celo shraniš postaje.(ne sicer z gif logotom - pač ČB časi), a možnost imaš po hranjenu neverjetnih 6 postaj (jap..6 !...nisem se zatipkal..množina je!).
V redu...kdo pa še posluša radio? Same reklame. Zadeva ima USB vhod (spominske kartice ne al nima veze)...mam jaz USB ključek. Nasnamem, uštulim..opa...samo ne v predal sredinske konzole, kjer bi bil skrit! Tam ne dela. Pri sovoznikovih nogah pa ja! Lepo štrli ključek ven kot odvečni falusek, a nima veze.
Dela! To šteje. Lahk gledaš po geners, songs ni da ni..še celo zna ti pokazat kaj maš dejansko na ključku..in logiš jaz to rabim. Izberem 'folder' in....in....mi pokne ven 250 zaporednih številk in natrosene mape za njimi. samo NE..jaz bi rad tako kot sem nasnel: SLO v eni mapi, noter izvajalce, v izjalcih albumi...potem TUJA, not izvajalce...pa od njih noter albumi. Samo ne..on tega ne zna! Drevesni pogled je fuj. Vse v vrsto in to je to. OK. Požrem...izvlečem USB ključek in grem podirat drevesni pogled...pobrišem 2/3 muzike (ker je res rabil da je vse porazporedil v svojo kolinico zaporednih številk) in naumim cca. 100 mapic, na katerih piše izvajalec in album. Notre..notre pa muzika moja. Vtaknem ključek, žverca bere, čita in odčita: zadnjih (cca pet) map po abecedi, mi vrže na začezek (ajde..začne z Z-jem) in nato nadaljuje z A in naprej :sprasujemse:. Pa zakaaaaj kolega poševnooki!?
OK, v redu, ne moreš imeti vsega! Bomo tudi to prešli (tud kaj težjega smo dali čez v življenju kot eno he.beno abecedo). Zato vse skupaj vklopiš.
Uau ! Uauuuu! Kaj to prihaja v ušesa!? Od kje je to, komu je to podobno!? Na volanu hitro povečas glasnost (če zadaneš, ker takoj zraven je tipka za zvočno upravljanje (česa?), ki, če jo pritisneš, se je nikakor ne znebiš..pa recimo da si falil tipko za glasovno upravljanje..povečaš glasnot..sekunda, dve, tri..pet..glasnost že skoraj nekaj povečana (tu niso ČB časi, tule se povečuje s konjsko vprego)...pojačaš..zvok iz obupno slabega in razštelanega, preide v drugo zvočno sliko, še nečesa slabšega in manj dojemljivega (k sreči imam iz šihta zgolj dvajset minut in če si slučanjno zaželim glasbe jo skoraj odnesem brez glavobola..a ne vedno (prekleti zastoji na obvoznici!). Sem čez 3 tedne zmenjen pri Radio V..., da mi zamenja sistem in olajša ušesa (in denarnico). Če bo koga še mučil glavobol, migrene, ne bo mogel spati ker mu bojo možgani poskušali uiti skozi ušesa med spanjem, ko bojo poskušali dojeti kaj so slišali v avtu...je potrebno (žal) menjati vse štiri zvočnike ter vgraditi ojačevalec kar pri osnovni izvednki opreme stane okoli 600 evrov (v želji po čem boljšem si nekje na jurja), če želiš še sub (ravno danes enega dajal pod sedež ...delal Corrolo) še ododatno okoli 300 evrov.
- navigacije jaz nimam (zlobni jeziki bi rekli..na srečo!...rrr).
Kaj je še takega?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Ajaaa! Ventilacija! Boga mi...jaz mam zjutraj do šihta zarošene šipe (avto pod nadstreškom, v službi v garaži). Zakaj..pojma nimam!? Priznam, da sploh več nisem vedel, da je možno imeti te probleme (ok..v Uno.tu sem jih imel leta '97). V čem je fora? To mi res ni znano..če mam pihanje na Auto, mam več kot pol sprednje šipe zgoraj zarošene..zato mam ročno nastavljeno na pihanje gor in dol, ter ventilator na 3 (ni OK a je bolje). Zdaj razmišljam, da bi pihanje na noge zamašil 70-80%, da bi pihalo več na prednjo šipo. Kwa pa vem...bo še za raziskat ...ker... to je 'play' mobil ;).

No eto...neki je še kar mi je všeč...kljub temu, da mam navadne žaromete (spet na rumeni svetlobi..kar mi je kul oz sem hotel imet) ima zadeva avtomastko preklapljanje med dolgo in kratko lučjo..to je res uporabno!

Je pa to kulski avto za kaj šarit po njemu, ker so res šparali in zmetali vanj res minimalno, pa še to pritrdili na hojladri in polej ni problema to trgat stran :p.
Za štart sem zamenjal notranjo razsvetljavo na LED žarničke (niti ne preveč polomil). Zadaj sem odstranil notranje obloge in dodal zvočno izolacijo - antivibracijsko (za zdaj), čakam še na dostavo pene za dušenje zvoka da bom naredil iz njega Lexusa :p (pri menjavi zvočnikov sem zmenjen da mi tudi dobro zvočno izolira vrata).
Namen ga imam sam servisirat (filtre, olje)...že kupil klančino za menjat olje in filtre (se ve..itak je filter na nedostopnem mestu), nabavil ključ 64 mm za oljni filter (olje 5 l Toyota...46 EUR, oljni filter 4 EUR...zračna dva ne vem..zgolj za vtis, za račun, ki bo od uradnega servisa, zaradi garancije).

Še to...kdor si bo omislil rezervni komplet felten z gumami..naj nikar ne kupuje (famozne) senzorske ventičke drugje kot na uradnem servisu, ker ne bojo delali !! (sitnica 200 EUR komplet). Potem naj da zmontirat ventilčke in gume (..lahk seveda tudi servis to naredi), ter zapelje avto na servis, da vnesejo še ta sekundarni komplet senzorjev v računalnik (do dva lahko ima avto)..še 15 EUR, seveda meni tega (še) niso uspeli, ker mi je ob vnosu pobrisal senzorje na letnih gumah in vnesel zimske..moram reklamirat, ko ga peljem na redni servis.
Feltne pa...lajk južvali...treba dokupit ključ, ker 17 al pa 19 mm pri njih ne gre... oni majo 21 (se mi zdi). :fredi: (matice..ne šravfov).

V glavnem moja Karjolca: Želja je, da bi delal. Glede na to da ničesar nima, pa da je to Toyota (ki pa ima to odliko, da je zanesljiva !..upam da še vedno) mi je želja, da bi dolgo časa predel brez trepljanja serviserjev po ramenih. Pri moji kilometrini z veslejem požrem 20 evrov mesečno več za bencin (za zdaj tudi polovico tega ne dosegam).
Če bo to to...so one sitnice nedonošenčka od infotinamenta in ostalih cvetk nepomembne.

Je pa nekaj...glede na to da spada v rang 'Golf' razreda...žal, ko se usedeš za 'ponk' =delovno mizo, pa začneš obračat gumbke, ki jih najdeš v bližini...nikakor ni dorasel Golfu...ne po izgledu notranjosti, ne po kakovosti izdelave, kje je šele upravljanje tega kar je na voljo. Za moje pojme si delajo pri Toyoti z angleškim jezikom upravljanja, infotianmentom ter reprodukcijo zvoka veliko veliko medvedjo uslugo. In ne, da bi sam zahteval ne vem kaj samo tole v letu 2019 res ni sprejemljivo v novem modelu avtomobila.


........................

F.a.k...pa sem res naložil :bonk:
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in sad

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Dobro ajde kluč 21 za felne in matica to ni nič neobičajnega. Ma marsikateri avto.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ne vem, če je pametno iz vidika zanesljivosti kupovat takoj svež model avta, pa naj bo še tako preprosto zasnovan.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
vincent
Kaksne probleme mas ti to. Avto zapelji v graben. Jaz nimam tezav ne s prikazom trenutne ali druge porabe (je vse nastavljivo), ne z rosenjem sip, zvocniki so ok (jbl ki jih imam not spilajo mnogo bolje kot zvocniko v golfu7, ce ze vleces vzporednico z vag grupo), avto se pelje bolje kot golf7...
Infotainment pa itak polom. To se niso jemali kako narediti da zgleda 'lepo'. Vendar dela. Za razliko od se slabsih pezojevih na primer. :) pa pri VW rabi celo vecnost da se navigacija naloada. Vmes prevozis ze 3km poti...itd
Aja se osvetlitev - prtljaznik je se posebej dobro osvetljen pri karavanu. To mi je zelo ok.
Sedezi so tudi super. Ritni pa ramenski oprijem sta odlicna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis