Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.604
113
v članku pravijo od 16 naprej, hibrid pa od 19 naprej

dvomim, da bo tako hudo kot pri focusu :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Samo ta kombinacija digitalnega in analognega števca je res AiwaTM; gledam motorni prostor še vedno niso osvojili pokrova, samo nametali še malo več kablov preko vsega in potem se gredo "golf killerja"; detajli na vratih mi tudi deljejo bolj konkurenca golfu 2 (kakšna plastika za pokrit vsaj vijake nebi škodila na štoperjih vrat) ... skratka razen hibridne tehnike je tole en rižev narastek ki se ga bo večina vsaj v EU otepala.

Od kdaj je pa kateri koli VW (pol)izdelek sinonim za dobre detajle? :sprasujemse:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.604
113
Od kdaj je pa kateri koli VW (pol)izdelek sinonim za dobre detajle? :sprasujemse:

Jaz bi rekel, da dizajnersko vw res ni sinonim (toyota pa je a ne), ampak posluh za detajle imajo pa neskončno boljši.

Nova corolla vs 7 let star golf. Nigga please.

11039a5f4fd4913fcfbd-toyota-corolla.jpeg



20170425_141145.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
... serijsko samo v GTI ali za doplačilo 641€. Zanimivo bi bilo videti koliko Golfov na cesti se vozi z digitalnimi merilniki. Toyota ubere neko funkcionalno poceni pot, ki jo vgradi v vsak model opreme.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.604
113
no saj to je večen problem Japoncev, funkcionalna srednja pot

evropskih kupcev ne bojo nikdar dojeli.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
A kot znamenito digitalno uro?;)

Razni maxi-dot dipleji ki so bili del centralnega pogleda v števcih so bili že v golf 6 na višjem nivoju kot je tale v corolli. Sicer pa golfa tlačim zraven ker se ga smatra za "kralja" razreda in ga tako omenjajo vsi novinarji. Naj bo pač golf referenca.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Nisem rekel da so boljši, samo integracija digitalnega prikaza in analognih števcev (BTW: pa ja niso samo v plavi barvi?! upam no, da je to samo v "eco" mode tak prikaz!?!) je narejena kot poceni glasbeni stolp iz 90h.

Glede vrat sem se obesil na sliko od siola kjer je slika prostora za noge na zadnji klopi in je tam jasno viden štoper od vrat. Verjamem da je tak štoper tudi v golfu 2, pa tudi v stoenki je bil, pa v marsikateremu poceni avtu danes je tak ... ampak boljši imajo vsaj malo "plastike" ali pa gume da ne zgleda kot industrijska omarica za delavnico. Se pa lahko motim, pa ima golf 8 generacije enako rešeno.

Skratka pogledal sem tisti linkan članek (siol) in 5 slik detajlov mi na 4h deluje vsaj nekaj na sliki moteče za naziv "golf killerja".
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Jaz bi rekel, da dizajnersko vw res ni sinonim (toyota pa je a ne), ampak posluh za detajle imajo pa neskončno boljši.

Nova corolla vs 7 let star golf. Nigga please.

11039a5f4fd4913fcfbd-toyota-corolla.jpeg



20170425_141145.jpg
To kar ti primerjaš je meni vseeno v kakšni obliki je. Glavno,da kaže funkcije, ki jih rabim.
Kaj tebi je digitalni display top shit neki neki?
Kaj misliš, da toyota ne more vržti not 50" displaya? To lahko naredi vsak. So pač ocenili, da to ni potrebno. VAG grupa itak samo marketing dela na ta interni display design, ki je pa če gledaš splošno totalno neuporabno (oz. da se izrazim drugače: ne predstavlja neke ful hude prednosti pred klasiko) razen da je grafika malo lepša.
Pa da ne pozabimo, da je japonski panasonic delal (ali še dela?) za veliko avtomobilskih znamk (tudi VW) infotaiment...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Kar je daleč najbolj moteče na tistih Corollinih merilnikih je modra barva, vse ostalo so meni pikolovske opazke. Si raje kupim telefon za 900€, kot pa doplačam 640 € za nekaj pred čemer sedim eno uro na dan, pa še to samo bežno pogledam gor, ker normalen človek pač med vožnjo gleda na cesto.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
kot sem že napisal - kaj je poanta, da narediš praktično analogno shemo merilnikov na digitalnem ekranu. ko pa bi lahko naredil vse skupaj precej bolj domiselno?

npr, ko smo ravno pri digitalnih merilnikih. Peugeot ima zadevo dobro rešeno. zakaj? ker enostavno uporabi digitalni prikaz in iz tega naredi nekaj - ne imitira nekih analognih merilnikov, temveč izkoristi digitalni prikaz. Volvo ima tudi zelo lep sistem, kjer gre za hibrid analognega in digitalnega in je super pregleden, dobiš točno tiste informacije, ki jih potrebuješ. podobnega ima tudi Honda v Civicu.

in še to - kdaj je nazadnje kak "japanezer" skušal pod preprogo pospraviti neko afero? se mi je zdelo ... ;)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.604
113
Smo na alterju seveda.

Človek pokritizira vw, ker še nikdar ni imel dobrih detajlov.
Pokažeš mu primer, ko ima ostarel vw pač določen detajl bolje narejen kot kot nova toyota.
Dobiš kup izgovorov zakaj je nekaj popolnoma brezveze in pri toyoti že vejo kako je prav. Drugi nimajo pojma.
Mojster ti potem razloži kako japanezerji še nikdar niso skušali pod preprogo pospraviti kake afere. Sicer ne vem na koga so ciljali, ampak vw je namerno goljufal ne pa pometal pod preprogo. Ko so jih dobili se niso delali Francoze.

Sicer pa prvo kar mi je padlo na pamet:

In what was referred to as "one of the largest corporate scandals in Japanese history",Mitsubishi was twice forced to admit to systematically covering up defect problems in its vehicles. Four defects were first publicised in 2000, but in 2004 it confessed to 26 more going back as far as 1977, including failing brakes, fuel leaks and malfunctioning clutches.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Daj ne bluzi, ko je diesel afera prišla ven, smo lahko s kokicami opazovali še vsaj eno leto čistega sprenevedanja, da ne rečem da so jih zašili že eno leto prej kot je to izvedela javnost pa so tiščali glavo v pesek do zadnjega.

Mitsubishi v štartu ni namerno želel narediti defektne avte zato da bi si zagotovil konkurenčno prednost, VW je storil točno to.

Nekateri imate pa problem z dojemanjem kaj ima nekdo kot opcijo oz. kaj vse znajo in tem kaj potem dobiš v produktu za 20k €. Tipičen prikaz nemške avtoindustrije je elektrifikacija, kaj mi vse znamo pravijo, kaj bi mi vse lahko naredili, mi smo najboljši v tehniki. Ko je pa to potrebno zapakirati v produkt, ki bi ga kupci dejansko masovno kupovali pa pogrnejo na celi črti. E-Tron nam kažejo že vsaj desetletje, sedaj je končno prišel, pa beremo, da doseg ni na nivoju konkurence, jao, jao.

Hibridno Jetto so skupaj spacali tudi že pred 10 leti, pa je v EU sploh niso upali prodajat, v US pa ni nikoli dosegla nekih številk, sedaj so kao odkrili PHEV kjer se švercajo na elektriko in prikrivajo slabosti svojega hibridnega pogonskega sklopa. Da ne omenjam 48V sistemov, kjer avto lepo ugasne motor ko se kotali za traktorjem, ampak hudič je ko želiš pri takem jadranju traktor prehiteti, ker se 1 sekundo od pritiska na gas ne zgodi popolnoma nič, nada, zerro...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Blackjack

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.604
113
Na koncu volijo kupci z denarnicami.

VW-ju niso prav hudo zamerili. Niti še izkazali kakega norega navdušenja nad elektriko in hibridi. Meni in proizvajalcem je jasno, da bodo dizli šli še leta.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Bodo šli še leta, ampak vsako leto se jih bo prodalo manj, temu primerno bo treba prilagoditi tudi pričakovanja in finančne rezultate.

Srce avta je še vedno pogonski sklop, Nemci se pa grejo lepotno operacijo, da bi pretentali kupca v to kaj v resnici kupujejo. Kupci niso neumni, resno me skrbi kam gre vse tole, ker smo gospodarsko čisto preveč odvisni od nemške avtoindustrije.