Point S gume? A to resno? Saj ne rečem čisto mogoče da so dobre, ampak da bi na vrat na nos šel kupit kar eno znamko za katero prvič slišim pa ziher ne.Ko je že ravno jesen, katere zimske gume boste počl na vaše Corolle? Ali vzamete kar zimski paket na Toyoti? Ali so te Point S gume ok? Dobr slednje vprašanje je morda že bolj za v tole temo Test zimskih gum 19/20.
Naj bi šlo za stare modele (novih) gum sicer priznanih proizvajalcev le pod drugo blagovno znamko.Point S gume? A to resno? Saj ne rečem čisto mogoče da so dobre, ampak da bi na vrat na nos šel kupit kar eno znamko za katero prvič slišim pa ziher ne.
ok pri tem Toyota paketu te najbrž na to vsaj opozorijo?!?V glavnem, če želiš svoj komplet platišč za zimske je potrebno dokupit TPMS senzorje, ti so pa nekaj čez 100€ vsi štirje, imaš AliExpress ampak ne me vprašat kako se obnesejo.
Dejansko moram iti pogledat mislim da so 225/45 R17 ker imam 1.8Corolla pride s tremi različnimi dimenzijami gum, katero imaš ti?
Za Bridgestone sploh ne dvomim, da so dobre, ampak en špar paket pa razmišljam, da bo vseeno treba usekatNa Priusu imam 15" in imam naročene Bridgestone LM005, prej sem imel LM001 in so bile res super v mokrem, po AutoBild testu so te LM005 najboljše v mokrem in med boljšimi v snegu.
Naj bi šlo za stare modele (novih) gum sicer priznanih proizvajalcev le pod drugo blagovno znamko.
Mislim, da je ravno guma ena redkih stvari pri avtu, kjer je lahko samo najboljše dovolj dobro. Avtocesta se mi zdi še najmanjši problem. Gume se danes praviloma več ne razletijo pri 150 km / h. Asfalt na avtocesti je povečini boljši kot na ostalih cestah, v vseh razmerah so bolje vzdrževane, nesreča pa te bo bolj "bolela", če boš skoraj pred vrati svojega doma zadel svojega otroka pri 30 km / h, ker gume niso od sebe dale tistega kar bi lahko, kot če boš eden od večih v ne prehudem verižnem trčenju na avtocesti.Premija je tudi tako, če si vsak dan na cesti, AC hitrosti nad 130, potem nimaš kaj,tu ni kaj šparat in potrebno kupit dobro gumo. brez nekih kompromisov.
Če pa so hitrosti nižje,delaš manj kmjev, pa pa se lahko kamot delajo kompromisi z vidika "slabše" gume.
In kaj točno ti pove? Ker sicer je bil ves tvoj 5 sekundni trud zaman5 sekund googlanja pa pove nekaj čisto drugega
Mislim, da je ravno guma ena redkih stvari pri avtu, kjer je lahko samo najboljše dovolj dobro. Avtocesta se mi zdi še najmanjši problem. Gume se danes praviloma več ne razletijo pri 150 km / h. Asfalt na avtocesti je povečini boljši kot na ostalih cestah, v vseh razmerah so bolje vzdrževane, nesreča pa te bo bolj "bolela", če boš skoraj pred vrati svojega doma zadel svojega otroka pri 30 km / h, ker gume niso od sebe dale tistega kar bi lahko, kot če boš eden od večih v ne prehudem verižnem trčenju na avtocesti.
Veliko filozofije, verjamem pa, da tudi statistično skoraj ni razlike v verjetnosti, da se ti zgodi nesreča, kjer bodo gume odločale, če delaš 5.000 ali 50.000 km na leto. Verjetnost je nizka, lahko pa se zgodi. Če mora človek pri gumi gledati za mnogo € in je to problem, potem si je preprosto kupil napačen avto. V najbolj prodajanih razredih gum, je razlike med najbolje in najslabše ocenjenimi za manj kot 100 € za vse štiri črne gume.
In kaj točno ti pove? Ker sicer je bil ves tvoj 5 sekundni trud zaman
10 x majhna cifra je še zmeraj silno majhno število. Zamisli si, koliko profitiraš, če vplačaš 10 loto kombinacij ali 1. To 10-kratno povečanje v praksi ne pomeni nič.ni res se ne strinjam. ce delaš 50000 ali pa 5000 je 10xvečja verjetnost da se kaj zgodi, ker si v štartu 10x več na cesti.
V najbolj prodajanih razredih gum, je razlike med najbolje in najslabše ocenjenimi za manj kot 100 € za vse štiri črne gume.
Sliši se dobropove predvsem to, da nima veliko zveze s starimi modeli od priznanih proizvajalcev, ampak je očitno originalen dizajn
https://www.avto-magazin.si/novice/...kljub-salbo-znanemu-imenu-ne-gre-spregledati/