tovornjaki

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
premalo plačajo....tovornjak oz. kamion kolikokrat že večkrat obremenjuje okolje in cesto?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Kamijoni, ki so samo v tranzitu skozi SLO bi MORALI iti na vlak, ali pa plačati visoko ekološko takso/cestnino. Od teh kamijonimov SLO nima nič, razen gužve, nesreč in uničenih cest. Seveda da železnice nimajo, ko pa cestni lobi pobere ves denar

In slovenskim kamionom, ki vozijo v tujini "tranzit" z blagom za "nas" ali od "nas" seveda tudi nabiti astronomske cestnine.
grims-1.gif


Pa saj ta tema je že prežvekana miljavženkrat - in večjemu delu alter srenje še danes ni jasno, da so kamioni na cesti zaradi želja in potreb potrošnikov (imeti sedaj in za, pardon, pred prvim vogalom). Vsako višanje cestnine in omejevanje prometa pa bo dražilo prevoz in s tem blago. Kar pa bo na koncu plačal končni porabnik.

Pa da ne bo nesporazuma - tudi jaz zagovarjam čistejši prevoz in uporabo železnice - samo tu mora EU (ali celo širše) prvo poenotiti pravila igre in omogočiti normalen železniški promet (beri: onemogočiti preseravanje državnih železnic v vsaki osamezni državi).

By the way: Kaj razumeš pod cestni lobi?
sprasujem se.gif
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
601
12
18
Meni se ne zdi prenizka cestnina, glede na to, da je cestnina za prikoličarje 80 € iz Kopra do Madžarske. To je cena za enkratno prevoženo razdaljo, s tem denarjem lahko kupiš že skoraj letno vinjeto za avto!
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Samo vprašat se moraš, če tovornjakarji plačajo na leto 30 tisočkrat več za cestnine? Vsaj glede na škodo, ki jo naredijo. Pa recimo, da jim damo 66% »subvencije«
grims-1.gif
, ker opravljajo pomembno gospodarsko dejavnost. Plača kdo za tovornjak 80.000 € letne cestnine? Seveda ne.

Zato se mi zdijo povsem bedasti »problemi« avtomobilistov, ker se dajejo o »pravičnosti« plačevanja cestnin. Gre za to, da te kot motociklista in avtomobilista olupijo povsem nesorazmerno (že skoraj nesramno) v primerjavi s škodo, ki jo povzročaš na infrastrukturi.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Ponavadi se tako prehitevajo poljaki ali ukrajinci, od katerih itak vozita po dva iz iste firme skupaj in nacrto j**eta ljudi v glavo.
Naši tovornjakarji niso prav nobena izjema. Prepovedat prehitevanje šleparjev na vseh avtocestah z največ dvema pasovoma v eno smer ob vseh urah, rigorozno kaznovanje kršiteljev, pa bo takoj mnogo bolje. Če to laufa v Italiji in Nemčiji, potem lahko tudi pri nam.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Ponavadi se tako prehitevajo poljaki ali ukrajinci, od katerih itak vozita po dva iz iste firme skupaj in nacrto j**eta ljudi v glavo.
Naši tovornjakarji niso prav nobena izjema. Prepovedat prehitevanje šleparjev na vseh avtocestah z največ dvema pasovoma v eno smer ob vseh urah, rigorozno kaznovanje kršiteljev, pa bo takoj mnogo bolje. Če to laufa v Italiji in Nemčiji, potem lahko tudi pri nam.

No, lahko se nekaj zgodi in bo na desnem pasu slo 70. Seveda je razumljivo, da v takem primeru prehiti.

Ni pa razumljivo da ce gre na desnem 90, potem prehiteva z 91
bonk.gif


Glede cene cestnine: pogruntajo naj nacin, da bodo oskubili tranzitni promet. Ce stane zdaj 80 evrov za cez celo Slovenijo, je to ocitno premalo. Koliko stane denimo bencin za ovinek preko Italije in Avstrije ? Cena bi morala biti enaka ali kvecjemu se malo visja, saj je kljub vsemu prihranek na casu, ce ne gres naokoli. Namesto da javkajo kako je premalo denarja za ceste in da so nas zapufali za desetletja vnaprej, naj raje najdejo nacin kako optimalo zaracunati bolgarom in ostalim za skodo, ki jo povzrocajo.

Ce pa to ni mogoce, naj pa naredijo omejitev obremenitve, pa bodo ceste manj unicene, sleparjev manj, manjsih kamijonov za lokalni vec, zaposlenih vec soferjev (kar ni nujno slaba stvar v drzavi s 100+K brezposelnimi), tranzita pa nobenega. Naj kaksen voznik pojasni kako imajo glede tranzita urejeno Svicarji ...
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Dejstvo je da imamo zastarele nicvredne avtoceste ki so popolnoma neustrezne za danasnji cas.
Take kolovoze je imel razviti zahod v 60 letih.
Niso problem tovornjaki ,problem je sct in podobna nesnaga skupaj z skorumpiranimi politiki ki so pokradli 7 miliard za zgraditev kozjega kriza ki ni vreden niti polovice od tega.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
Problem je tudi v tem da politika noce zeleznice ker bi s tem se povecala brezposelnost(manj proizvodnje kamionov, manj servisov, manj soferjev) hkrati pa bi tudi drzava pobrala manj trosarin in davkov in ostalih stvari ki jih nosijo kamiondzije in jih vlak ne nosi. Ali pa se zeleznicarjem ne ljubi delat, pa samo dobre place vlecejo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
Pac cel svet strmi k vecanju BDP in porabe. In to ne mores narediti tako da en strojevodja prepelje toliko tovora kot 100 kamionarjev, ker potem 100 ljudi brez sluzbe. Zacaran krog
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ja, najbolje da vse stroje uničimo in se vrnemo na manufakture. To bo BDP poletel, boste vidli!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Meni se ne zdi prenizka cestnina, glede na to, da je cestnina za prikoličarje 80 € iz Kopra do Madžarske. To je cena za enkratno prevoženo razdaljo, s tem denarjem lahko kupiš že skoraj letno vinjeto za avto!










































aha pol 80 eur zate ni veliko cestnine. Veš ti koliko je voznina na relaciji lendava-Koper?
Pa da nekdo nekaj pelje z Lendave v KP in nazaj pa to stane 160 eur na dan, pa da se vozi vsakodnevno na tej relaciji pa plača letno 42T eur cestnine,..aha škode pa seveda naredi...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
glede na to da se kamioni vozijo na pol prazni, je očitno cestnina ugodna
smirk-1.gif
in plačajo absolutno premalo glede na to koliko stane popravilo ac, sploh pri nas, koliko izpustov spuščajo v ozračje, koliko hrupa povzročajo, koliko prometnih nesreč neposredno in posredno zaradi njih, koliko zastojev povzročajo, koliko večja je gostota prometa zaradi njih, koliko je zaradi vsega tega zamud v službo, koliko požrtih živcev ker se ti lahko zmeša na prevoženih 100km na naših ac,....., skratka daleč premalo plačajo
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ošitno si iz tega področja ker veš da vozijo napol prazni, ti jaz povem da prej vozijo ponavadi več kot lahko,.
...navajaš neke zadeve "napamet",pozabljaš pa dejstvo zakaj je kamion na cesti, zaradi mene se jim lahko dvigne cestnina za 10x pa bo pač toliko dražja voznina pa si spet na istem...
 

ErrikDJ

Pripravnik
6. nov 2008
738
5
18
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Normalno, saj je njegov posel.
Pri nam naj tovornjakom prepovejo prehitevanje na avtocestah, pa bo prec mnogo bolje. Ne pa da mi tovornjak s hitrostjo 4 cm/h prehiteva drugega. Pa to bi še zastopil, da je prehitevalec Bolgar ali pa Romun. Da je pa to nekdo (privatnik za lokalne prevoze pač), ki gre potem 10 km kasneje z avtoceste, take bi pa morali udarit po žepu.

Sem se mislil zadržat ampak žal ti more en povedat da si [censored]!!!
bonk.gif

Za take kot si ti bi res enkrat rad videl da vsi prevozniki ze teden-dva ne opravljajo dejavnosti...me zanima kako boš potem ves srečen na avtocesti...aja sej res-ne boš! ker tud bencin tovornjaki vozjo da ga maš na pumpi ane?!
No bi se pa z biciklom pelju ane? Aja tud ne? ker ne boš kruha mel v trgovinah ane,pa kej druzga tud ne!

Mislim z omejenci tvoje sorte se je o takih temah pogovarjat nesmiselno! preseli se na luno pa bod tam blažen brez tovornjakov!
stupid-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
Mene lokalno (kruh iz grospulja v lj da ne bos lacen ko ze ravno kruh omenjas)kamioni "ne motijo", motijo me fure 500(0) km dolge s kamioni.
Zakaj je treba avte iz slovaske, poljske v koper ali pa se kam dlje voziti s tovornjaki? Ne bi bil cenejsi vlak?
Se glede zelezniske infrastrukture: pred 50 leti je imela vsaka "delavnica" industrijski tir, danes te tire zapiramo( btc, vevce, crnuce...) v nove industriske cone pa samo "AC" vlecemo, tira pa nobenega. Nekomu pac to ni v interesu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
Res je, bencin tudi tovornjaki vozijo, samo najbrz ne bi imeli tovornjakarji nic proti, ce bi kar iz saudske arabije s kamioni vozil nafto v skandinavijo. Ce bi po poti pol prevozene nafte pozrl kamion nic zato,saj bi placal koncni kupec nafto in furo. Ce pa iz zaloga v radij 50 km razvozi s kamionom pa je precej manj transposrta.