Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
To je zelo podobno kot v letalstvu desetletja nazaj, ko je prisel fly by wire. Zavedanje, da ukazujes racunalniku, ki premika komande, ter razumevanje delovanja npr. avtopilota.
Sicer je tukaj pri avtomobilu se vedno mehanska povezava volana in koles,sej je, ne?. vendar vektor thrustinh pocne nekaj po svoji predprogramirani pameti. In Hammond je vozil kot vsak normalen avto, popravil z volanom, ni pa imel blage veze, kaj bo, kako se bo odzval sistem na inpute volana in plina. Rimacu je vse to logicno, ker zastopi in pozna sistem. Vozniku, ki pa je navajen klasike in klasicnih odzivov, pa te to totalno preseneti.
To bi moral spoznavati na dirkaliscu.
Tole ne bo ravno najboljša primerjava. piloti so šolani za VSAK POSAMEZEN tip letala in se tam popolnoma in točno seznanijo v celoti z vsem (no, vsaj upam
, ne poznam teh zadev najbolj).
Tukaj pa govorimo o avtomobilu, ki ga pač voziš, spoznavaš, potem te pa v neki kritični situaciji VRŽE v prekrmarjenje. In to NAMERNO, saj je tako sprogramiran. Tole je po mojem mišljenju enostavno nedopustno. Edino dopustno bi bilo, če pač Rimac prevzame vse posledice takšnega ravnanja, dokler je pa za to odgovoren voznik, pa ne more avtomobil sam odločat in reagirat pri takšnih zadevah.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kontrolo nad idealno linijo je izgubil že mnogo prej v desnem ovinku s tem prekrmarjenjem, ki ga omenja, ali je bil že tu enostavno prehiter (verjetno ker je avto rahlo zdrsnil) ali pa je samo falil idealno linijo.
Se strinjam, ampak: tisto prekrmarjenje je bilo minimalno in normalen ESP (kaj šele tale state of the art elektronika) bi tole pohendlal kot nič. Tukaj pa je kao ''pohendlal' (če sploh je), potem pa avto vrgel direkt v nasprotno prekrmarjenje, a si nor?
Vem iz lastnih izkušenj na dirkališču: šikana mi je popolnoma nepričakovano zagrabila zadek in sem bil že postavljen čez 45 stopinj na vozni pas, ko sem poizkušal reagirat, sem bil že poravnan na voznem pasu, brez kakršnegakoli nasprotnega sunka, ker je ESP zadevo pohendlal in ta ESP je bil tehnologija iz 2008, avto pa krača z normalnim podvozjem in ne ravno športno nastrojena.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Z vsakim avtom je treba odpeljat malo več km, da lahko sodiš o tem ali se avto obnaša predvidljivo ali ne, konec koncev so z enakim sistemom torque vectoringa lani odplejali Pikes Peak in v tistem prispevku se spomnim, da so veliko časa vložili v to, da so dirkaču ustrezale nastavitve in bilo je tudi omenjeno da so se morali kar prilagajati da so ustregli tem željam, ki so bile drugačne od tistega kar si je Rimac predstavljal kot idealno.
In ravno tukaj je problem: Hamster ni ravno laik, vozil je avto že nekaj dni, od tega so se še izživljali in testirali na dirkališču in je jasno povedal, da avta ni mogel spravit v prekrmarjenje, pa če je delal karkoli. Tukaj pa Rimac gladko trdi, da je elektronika spravila avto v popolnoma nenaravno prekrmarjenje. To je noro. Eno je, če izbereš prekrmarjenje (to lahko na Concept 1 delaš), ampak tukaj dvomim, da bi bil Hamster toliko nor in šel to delat, poleg tega bi to Rimac zagotovo omenil.
Meni je tale intervju Rimca bil klasičen damage control in na koncu je lepo vidno nelagodje/nestrinjanje Hamsterja in potem ''uklon'', češ ok sem jaz zajeb...
Pa še ena zadeva: k sreči se je vse relativno srečno končalo, ampak avtomobili so dizajnirani za prevzem udarcev spredaj in verjetno bi bilo bistveno bolje, da bi Hamster (če je bil res prehiter) enostavno poletel dol in se verjetno ustavil po nekaj premetavanja. Tako ga je pa postrani vrglo dol in seveda je šel potem avto v preobračanje. Ne vem no, meni se zdi res tole ena velika sreča, ampak upam, da bo dalo Rimcu mislit. Ker če prevzemaš akcijo, potem moraš tudi odgovornost.