The Grand Tour

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
lepo reklamo je naredil za Rimac-a
grin1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Izgleda že tako, ampak a si videl, kako je avto blokiral kolesa že pred ovinkom, še ko je zavijal rahlo v desno? Dvomim, da je vozil brez ESPja in itak ne moreš prevarit fizike, ampak zadek je po mojem malo prehitro pobegnil, če je bila elektronika vključena. Sploh glede na to, da naj bi imel Rimac state of the art elektroniko vključno s torque vectoringom na posamezno kolo.
Če je pa vozil brez, pa nima ravno pameti.
Upam, da je vse ok in hvala bogu, da je odšel stran pred gorečo baklo. Mu bo pa počasi življenj zmanjkalo.
smile-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Ja sem videl, jaz bi rekel, da je res vozil brez esp. se pa lepo vidi problem zascite baterij pri elekteo avtih, bo treba se veliko postorit na tem podrocju...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Sem si še enkrat detaljno pogledal zadevo v počasnem posnetku in ni videt zavornih luči (lahko da je to tudi zaradi relativno slabe kakovosti posnetka). Meni to nakazuje, da je morala elektronika nekaj ''zamučkat''.
Pa še tole: nikakor mi ne izgleda, da bi bil prehiter za ovinek, razen če se ovinek potem zapre. Tole bi moralo iti brez težav čez... Je pa res, da je bil daleč od idealne linije...

Če je res elektronika zaj..., potem to ne bo ravno najbolje za Rimca.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.885
5.978
113
Najde kdo mesto ovinka na g maps ?

glede na yt 0.23 je to nekje blizu "rutelirank 183/185".
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
ksz.

Malo je hiter. Odpoved bremz =?
Se pa vidi kako varni so elektro avtomobili.... Zagori prej kot Ford Pinto.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
Ksz
Spletna stran dirke
https://www.bergrennen-hemberg.ch

Kolikor je vidno je do nesrece prislo po preckanju cilja. Vzrok zato je lahk tudi prehiter spust pedala za plin. Lepo se vidi, da mu je v rahlem desnem ovimku vzelo zadek.

Je pa res, da je bilo prejsnja leta v cilju postavljena sikana.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.035
113
Glede nesreče... že ovinek prej (rahli desni ovinek) se vidi da je avto malo zaneslo, sledil je levi, ki je zaradi tega, ker je avto zanihal, popolnoma izgubil stik s cesto. Zgleda da masa baterij neugodno vpliva na take ovinke.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jup... zlo čudno zgleda vse skup. Če je driver error, je kar konkreten.

Tist ovinek sploh ni debate, ker ga odnese že prej. Bilo je po cilju, peljal je že večkrat, res čudno da bi naredil tako veliko napako. Edino kar bi lahko bil neumen razlog je to, da mu je bil C One tako všeč, da je še stiskal, ker je vedel da je na zadnjih metrih z njim.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.891
11.026
113
ima ima, njegovo videnje je, da je Hammond sam kriv, in da je avto popoln. Vsaj po FBju sodeč.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Bi ob tem moral najprej pojasnit, zakaj je skoraj nepoškodovan (glede na slike kakih velikih strukturnih poškodb avta ni) avto kar zagorel. In zakaj je zgorel do konca ob tem, da so gasilci na dirki tam v roku nekaj sekund (recimo pol minute max. OK; tole zadnje je bolj retorično vprašanje, vsi vemo kako je, ko baterije zagorijo.
Ampak vprašanje zaščite baterij je pa na mestu. Že če človek primerja tisto, kar ima v planu (oz že narejeno za avte, ki jih testirajo) Audi s tistim nič, kar ima Tesla ...

EDIT: Pogledal video s Hammondom in RImcem o nesreči, glede na to, kako je avto pristal, je bila obremenitev kar velika. Zgleda, da je priletel na rob asfalta s pragom in je olupilo del dna avta. Še vedno mislim, da bi se dalo baterije bolje zaščitit (kar v videu tudi Rimac namigne), ni pa tako izpostavljena, kot sem najprej mislil.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Zadnjih nekaj minut intervjuja: meni se to gleda kot grozljivka: kot sem predvideval, je elektronika posegla vmes in očitno namerno spravila avto v prekrmarjenje.
Hm, tole pa ne bo dobra smer razvoja superavtov. Namreč, če dobro poslušaš Hammonda, praktično ne moreš nabrati izkušenj in se postopoma približevati meji, saj reakcije avtomobila niso konstantne in ne le to: reakcije so lahko očitno diametralno nasprotne. Hm...