Bi ob tem moral najprej pojasnit, zakaj je skoraj nepoškodovan (glede na slike kakih velikih strukturnih poškodb avta ni) avto kar zagorel. In zakaj je zgorel do konca ob tem, da so gasilci na dirki tam v roku nekaj sekund (recimo pol minute max. OK; tole zadnje je bolj retorično vprašanje, vsi vemo kako je, ko baterije zagorijo.
Ampak vprašanje zaščite baterij je pa na mestu. Že če človek primerja tisto, kar ima v planu (oz že narejeno za avte, ki jih testirajo) Audi s tistim nič, kar ima Tesla ...
EDIT: Pogledal video s Hammondom in RImcem o nesreči, glede na to, kako je avto pristal, je bila obremenitev kar velika. Zgleda, da je priletel na rob asfalta s pragom in je olupilo del dna avta. Še vedno mislim, da bi se dalo baterije bolje zaščitit (kar v videu tudi Rimac namigne), ni pa tako izpostavljena, kot sem najprej mislil.