tezave s klimo

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Potem ti je pa sploh delal z neko čudno zadevo ... ne bom rekel nič, ker za kaj takega še nisem slišal. Pri sodobnih strojih ne vidiš nobene jeklenke.

Meni je zgledala kot naprava za polnjenje klime, samo da ni bila avtomatska ampak ročna. Števci so bili isti kot na oni avtomatski + še kakšen, tudi "kompresor" je bil gor. Poleg pa še posodica za olje + valj v katerega se je načrpal nov plin. Je bila pa kupljena zadeva saj je na njej pisal tudi proizvajalec samo se zdaj trenutno ne spomnim imena.

Prvo je napolnil nov plin v valjček, priklopil drugo jeklenko in vanjo spravil stari plin --> potem je 30min "vakumiral" ---> dodal olje v sistem --> dodal plin v sistem. --> test delovanja klime.
In to je bilo to. Klima zaenkrat deluje bp...
Za sušilni filter mi je pa rekel da je potrebna menjava, ko poleti začne zmrzovat na oknu...
Mogoče sem ga kaj narobe razumel, saj to ni moje področje.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Zanima me kako je bolje imeti klimo nastavljeno med vožnjo, na zaprt sistem oz. kroženje zraka ali se to uporablja samo za kratek čas, ko se usedeš v avto npr. ki je bil dolgo na soncu? Hvala
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Za sušilni filter mi je pa rekel da je potrebna menjava, ko poleti začne zmrzovat na oknu...

Reci mu, da mu manjka kakšen filter v glavi
hysterical-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Odvisno od zunanje temperature, pri meni to avtomatika sama dela. Če je zunanja temp. višja od nastavljene preklopi na notranje kroženje.
Jaz kakšnih 200m vozim z odprtimi šipami, da se avto prezrači. Klima je pa tako ali tako skozi na avtomatsko in sama naprej rihta.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Potem ti je pa sploh delal z neko čudno zadevo ... ne bom rekel nič, ker za kaj takega še nisem slišal. Pri sodobnih strojih ne vidiš nobene jeklenke.

Meni je zgledala kot naprava za polnjenje klime, samo da ni bila avtomatska ampak ročna. Števci so bili isti kot na oni avtomatski + še kakšen, tudi "kompresor" je bil gor. Poleg pa še posodica za olje + valj v katerega se je načrpal nov plin. Je bila pa kupljena zadeva saj je na njej pisal tudi proizvajalec samo se zdaj trenutno ne spomnim imena.

Prvo je napolnil nov plin v valjček, priklopil drugo jeklenko in vanjo spravil stari plin --> potem je 30min "vakumiral" ---> dodal olje v sistem --> dodal plin v sistem. --> test delovanja klime.
In to je bilo to. Klima zaenkrat deluje bp...
Za sušilni filter mi je pa rekel da je potrebna menjava, ko poleti začne zmrzovat na oknu...
Mogoče sem ga kaj narobe razumel, saj to ni moje področje.

Po zadnjem njegovem stavku sklepam da gre za nekoga, ki nima ravno veliko pojma o osnovah delovanja klimatskih naprav v vozilih.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
ksz...

Ok, a ima še kdo kakšen predlog/morebitno rešitev kaj bi bilo narobe? Ali pa vsaj kakšen kvaliteten klima servis (LJ z okolico ali Prekmurje).
Ker v teh vročih dnevih se bom skuhal v avtu... Da mi pa začne klima mrzlo pihat 200m od doma pa tudi nima nobenega smisla
smirk-1.gif

Najbrž samo malo plina fali. meni ga na fiesti ravno toliko fali da je na meji in kompresor vklaplja in izklaplja. Klima ohladi lepo normalno, samo rabi kar dosti dlje, ker kompresor ne dela stalno ko bi moral.
Pejdi malo dofilat (tud jaz moram)

@ all

Sklopka je pa drugače čisto navadna lamela, ki jo navitje potegne na drsno površino jermenice in se potem skupaj vse vrti (vem ker imam doma razdrt kompresor)
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Potem ti je pa sploh delal z neko čudno zadevo ... ne bom rekel nič, ker za kaj takega še nisem slišal. Pri sodobnih strojih ne vidiš nobene jeklenke.

Meni je zgledala kot naprava za polnjenje klime, samo da ni bila avtomatska ampak ročna. Števci so bili isti kot na oni avtomatski + še kakšen, tudi "kompresor" je bil gor. Poleg pa še posodica za olje + valj v katerega se je načrpal nov plin. Je bila pa kupljena zadeva saj je na njej pisal tudi proizvajalec samo se zdaj trenutno ne spomnim imena.

Prvo je napolnil nov plin v valjček, priklopil drugo jeklenko in vanjo spravil stari plin --> potem je 30min "vakumiral" ---> dodal olje v sistem --> dodal plin v sistem. --> test delovanja klime.
In to je bilo to. Klima zaenkrat deluje bp...
Za sušilni filter mi je pa rekel da je potrebna menjava, ko poleti začne zmrzovat na oknu...
Mogoče sem ga kaj narobe razumel, saj to ni moje področje.

Po zadnjem njegovem stavku sklepam da gre za nekoga, ki nima ravno veliko pojma o osnovah delovanja klimatskih naprav v vozilih.

Ne izključuj možnosti da sem jaz kaj narobe razumel / napisal.

Mimogrede , kako bi ugotovil če je klima kompresor še uporaben, zgleda cel samo je iz enega razbitega vozila in je stal kar nekaj časa veni.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
436
24
18
Gorenjska
Pa si prepričan, da ga nimaš preveč? Nekatere (predvsem ročne) klime imajo namreč na notranjem uparjalniku tipalo temperature, če je ta okrog 0 izklopi kompresor, da ne pride do zaledenitve.
Ventilatorji ti normalno delajo? V primeru, da se zunanji ventilator vklopi prepozno, ti prav tako lahko nagaja nadtlačni presostat in izklopi kompresor zaradi previsokega tlaka.
Pri premalo plina še nisem videl primera ko bi kompresor izklapljalo in vklapljalo. Pomanjkanje plina se najbolj pozna tako, da klima ne hladi kot bi morala, ne more pa tlak pasti (izklop kompresorja) in nato zopet narasti nazaj (vklop kompresorja).
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik JustOne pravi:
Pa si prepričan, da ga nimaš preveč? Nekatere (predvsem ročne) klime imajo namreč na notranjem uparjalniku tipalo temperature, če je ta okrog 0 izklopi kompresor, da ne pride do zaledenitve.
Ventilatorji ti normalno delajo? V primeru, da se zunanji ventilator vklopi prepozno, ti prav tako lahko nagaja nadtlačni presostat in izklopi kompresor zaradi previsokega tlaka.
Pri premalo plina še nisem videl primera ko bi kompresor izklapljalo in vklapljalo. Pomanjkanje plina se najbolj pozna tako, da klima ne hladi kot bi morala, ne more pa tlak pasti (izklop kompresorja) in nato zopet narasti nazaj (vklop kompresorja).

Ventilator se vklopi takoj po pritisku na gumb klime.
Da bi blo preveč plina praviš? Hmm ko smo kupili avto se mi zdi je bolje delala.
Bo treba res na servis.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.931
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Najprej notranje kroženje, dokler avta ne shladiš, potem pa zunanji zrak, če zunaj ni svinjarije v zraku.
Jaz sem pa mislil (ali pa nekoč nekje bral)da ravno obratno.
Najprej zunanji, ker ima nižjo temperaturo kot notranji, potem pa notranjega ker ima nižjo kot zunanji?
LAhko še kakšno rečemo o tem?
Sicer pa sem zadnjič iz firbca porinil termometer v ventilacijo in je imela cca 8 C tako da naj bi bilo vse OK. Samo z mojo pametjo ni vse OK, ker sem med vikendom na morju pretiraval z njo(ali pa preveč v glavo butal) in sem po dolgem času spet smrkavec
wink-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Najprej notranje kroženje, dokler avta ne shladiš, potem pa zunanji zrak, če zunaj ni svinjarije v zraku.
Jaz sem pa mislil (ali pa nekoč nekje bral)da ravno obratno.
Najprej zunanji, ker ima nižjo temperaturo kot notranji, potem pa notranjega ker ima nižjo kot zunanji?
LAhko še kakšno rečemo o tem?
Sicer pa sem zadnjič iz firbca porinil termometer v ventilacijo in je imela cca 8 C tako da naj bi bilo vse OK. Samo z mojo pametjo ni vse OK, ker sem med vikendom na morju pretiraval z njo(ali pa preveč v glavo butal) in sem po dolgem času spet smrkavec
wink-1.gif

Jaz ponavadi odprem okna do konca da se avto (razgret) malo ohladi na zunanji zrak. Potem zaprem okna in vklopim notranje kroženje, ko se zrak zadosti ohladi izklopim notranje kroženje. Zdaj če je prav ali ne ne vem, ampak funkcionira
smile-1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Zdaj pa je že res kriza. Klima mi začne hladno pihati šele po cca 60min vožnje. Sploh ne vem v čem je fora...
jezen.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Če pa rabim avto... čez 3kkm imam menjavo olja, to bo predvidoma čez 14dni. Pa saj ne vem ali naj počakam ali naj prej peljem avto nekam na pregled. Servis mam v Prekmurju, sem pa več časa v LJ (med tednom).