Težava z frgazerjem Dellorto PGHBN 16

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Vcasih je zadost ena blokada...drugic kombinacija...

Lep projekt
tongue-1.gif
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
Ja res je, nima variomata...ima menjalnik klasični. Tko bom res probal s podložko...oziroma blendico. Enkrat sem se pogovarjal, da bi bilo ok, če bi dal kar kovanec pa luknjo čez, pa vmes med auspuh in cilinder.
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
Da ne, odpiram nove teme, bi kar tu nadaljeval...pa čeprav nima veze s frgazerjem.
1. Prejšnji lastnik je iz neznanega razloga prerezal cevko iz oljne pumpe do frgazerja. Verjetno se je odločil, da bo iz preventivnega razloga raje sam mešal mešanico. Problem je v tem, da je v olnjem tanku še vedno olje in potem med vožnjo počasi kaplja iz te cevke. Jaz bi pa vseeno raje videl, da sam meša mešanico, da mi ni treba imeti pri vsakem tankanju olje s seboj. Problem, ki ga imam, je da ta oljna cevka ni kr taka od bencina, ki bi jo samo staknil, pa dal drugo. Na strani frgazerja je tak železen čep na strani oljne pumpe pa se sploh ne vidi konca. Tako bi bilo najbolje, da bi jo nekako "poštukal". Razmišljal sem, da bi dobil nekaj centimetrov malenkost debelejše cevke, ter dal potem notri vsak konec ta originalne. Mislite, da bi delovalo? Ne predstavljam si, kakšen pritisk je v tej cevki. Kako bi vi to rešili.

AJa, kako pa bi potem preveril, če dejansko frgazer dela mešanico? Razmišljal sem, da pustim potem še nekaj časa mešanico še v tanku, tako da bi potem načeloma motor moral dobivati "dvojno" mešanico in bi se posledično moralo bolj kaditi iz motorja? Ali to drži ali to ne bo opazno?

2. Tehnični: ALi je poleg končne hitrosti še kaj kritičnega? Je dovolj, če ima motor samo levo vzvratno ogledalo? Kar se hitrosti tiče, se mi nekako ne da tistih podložk dela...gleda na to, da ni skuter, ki bi se kar odvrtel, sem razmišljal, da bi mogoče unmu tm rekel, da naj ga ne zvrti do konca, oziroma da naj ne da v 5. ali 6. prestavo. Naj povem, da nisem ravno najstnik in da me morda na tehničnem ne bo obravnaval, kot nekega najstnika. Znanec mi je celo povedal, da ko je on peljal svojega na tehnični, da je on gas dajal...in ne da zaposleni na tehničnem. Kakšne so vaše izkušnje?


 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
ja odv. meni je tudi dostikrat pač na 45 pospešo in nič več. ampak me je vedno opozoril naj vsaj domov počasi peljem. Če padem na radar da nebo tehnični mel probleme. Kaj je od jutri dalje je njemu vseeno
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Ne razumem tocno kje je problem s cevko?
Kupi novo...odscipni staro za muster...pejt v stacuno z motorkami tam majo te cevke...niso pa poceni...in prej pomeri kaksno dolzino rabis...
Lahko jih majo tud v kaki modelarski stacuni!

So pa to silikonske cevke.

Prvic naredis mesanco sam kot si tud ze predlagal...
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
Težavo imam v tem, da cevka ni priklopljena normalno, kot npr cevka za bencin, kjer jo samo iztaknem. Pri tej je na koncu neka zelezna objemka...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Aia to
smile-1.gif


Razpri jo z sravfncigerjem...natakn...pa zategn s klescami nazaj..

Ce ti je pa prenerodna pa zamenji z kako žičko...sam da bo drzal cev pac gor
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
43
www.citroenar.com
Par dni nazaj sem peljal moj skuter po treh letih na tehnični ... omejevalec sem montiral med variomat. (cca 3mm širok kos cevi)

Po števcu je skuter šel cca 52km/h ... ker sem na poti do teh.pregledov vozil kar na obratih sem imel smolo, da mi je prav na pregledu začela svečka trokirat. Skuter je mojster peljal na valje pospešil , motor pa komaj da je kaj delal, trokiral ... hitrost pa okoli 35km/h ..pa me je spraševal kaj sem mu naredil in da kje imam stikalo za elektronsko blokado hitrosti ... pa sem mu razložil da nimam, da sem samo omejil hitros z omejevalcem in da je očitno da bom moral svečko zamenjat ... potem mi je reku da to ne dela dobro ... preveril še zavore, žmigavce, štop, trobento, višino luči in tehnični je bil opravljen.

(mam 34let, pa vseeno te tam obravnavajo kot da si glihkar doma bat friznu, pa neonke pod skuter montiral
smile-1.gif
)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
za drugič ko daš not podložko menjaj še valjčke. Drugače se ti v nezdrave obrate vrti.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
43
www.citroenar.com
Ne da se mi
smile-1.gif
Tiste 4km do tehničnega in nazaj bo zdržal tudi če gre bolj na obratih.
2002876-7r.jpg
 

Priponke

  • 2002876-7r.jpg
    2002876-7r.jpg
    37,3 KB · Ogledi: 275

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
Kot ste napisali, sem tudi včeraj res zamenjal to cevko (oljno) in mislim, da je vse ok. Zdej bom mal pozoren, da se olje porablja, preden bom dejansko tankal čisti bencin.

Imam pa še eno vprašanje. Motor ima "slepo cev" iz auspuha v zračni filter. Ali lahko to brez stranskih učinkov odrežem in "zaflikam"?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Citat:
Uporabnik demokedes pravi:
Imam pa še eno vprašanje. Motor ima "slepo cev" iz auspuha v zračni filter.

Lahko to mal bolj podrobno razložiš
sprasujem se.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
43
www.citroenar.com
To sem tudi jaz študiral kaj bi bilo ..nisem še vidu
smile-1.gif


Ponavadi edina slepa cev iz auspuha je omejevalec .. sam ponavadi nima povezave še v filter?
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
Motor mi sedaj dela zelo dobro. Bi si pa edino želel, da bi lažje užigal...moram kar ornk zatečt, da zalaufa...daleč od tega, da bi sprve. A je slučajno fora, da v tem, da bi moral pipco za bencin mal prej odpret. Ko je enkrat teopel, potem vžge na "kurbel" iz prve. Po vsej verjetnosti je potrebno samo frgazer nastavit. Ker jest sem na frgazerju vse odšrufal in spihal, potem pačist tko na blef dal nazaj vse notr.
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
KameleON, sicer ni to moj ferg, ampak sem po neki drugi shemi našel kaj je kej.
ZDej, če prav razumem...glede na to, da meni moped enkrat, ko je prižgan popolnoma lepo drži štandgas, tega ne bi tikal. Drži?
Kaj pa je funkcija tega z zrakom? Verjetno moram tega malo naštimat.