Da ne, odpiram nove teme, bi kar tu nadaljeval...pa čeprav nima veze s frgazerjem.
1. Prejšnji lastnik je iz neznanega razloga prerezal cevko iz oljne pumpe do frgazerja. Verjetno se je odločil, da bo iz preventivnega razloga raje sam mešal mešanico. Problem je v tem, da je v olnjem tanku še vedno olje in potem med vožnjo počasi kaplja iz te cevke. Jaz bi pa vseeno raje videl, da sam meša mešanico, da mi ni treba imeti pri vsakem tankanju olje s seboj. Problem, ki ga imam, je da ta oljna cevka ni kr taka od bencina, ki bi jo samo staknil, pa dal drugo. Na strani frgazerja je tak železen čep na strani oljne pumpe pa se sploh ne vidi konca. Tako bi bilo najbolje, da bi jo nekako "poštukal". Razmišljal sem, da bi dobil nekaj centimetrov malenkost debelejše cevke, ter dal potem notri vsak konec ta originalne. Mislite, da bi delovalo? Ne predstavljam si, kakšen pritisk je v tej cevki. Kako bi vi to rešili.
AJa, kako pa bi potem preveril, če dejansko frgazer dela mešanico? Razmišljal sem, da pustim potem še nekaj časa mešanico še v tanku, tako da bi potem načeloma motor moral dobivati "dvojno" mešanico in bi se posledično moralo bolj kaditi iz motorja? Ali to drži ali to ne bo opazno?
2. Tehnični: ALi je poleg končne hitrosti še kaj kritičnega? Je dovolj, če ima motor samo levo vzvratno ogledalo? Kar se hitrosti tiče, se mi nekako ne da tistih podložk dela...gleda na to, da ni skuter, ki bi se kar odvrtel, sem razmišljal, da bi mogoče unmu tm rekel, da naj ga ne zvrti do konca, oziroma da naj ne da v 5. ali 6. prestavo. Naj povem, da nisem ravno najstnik in da me morda na tehničnem ne bo obravnaval, kot nekega najstnika. Znanec mi je celo povedal, da ko je on peljal svojega na tehnični, da je on gas dajal...in ne da zaposleni na tehničnem. Kakšne so vaše izkušnje?