Imam eno cisto "neumno" vprasanje in upam, da bom dobil kaksen uporaben odgovor.
Torej. Sedaj, ko je zunaj zima in so temperature v -, se mi dogaja, da se mi stevec za vodo v mestni voznji ali pa pri normalni voznji (ne AC) ne segreje na 90°C. Ce se peljem po AC pride do 90°, ko pa pridem v naselje al pa kaksen semafor, pa pade na recimo 75°C. Tudi po 15ih km ali vec normalne voznje se avto ne segreje do 90°. Tudi temp. olja mi deluje malce prenizka (med 77 in 80°C). Na AC so po mojem temp. OK pri - temp (okrog 90° pri 130km/h, ce je kaksen klanec pa vec).
Avto imam 5 let in se ne spomnim, kako je bilo npr. v prejsnih mrzlih zimah s tem.
Zdaj a je to normalno za dizla, ali je treba kaj zamenjat?
Ko je toplo, je ta cajger za temp vedno na 90° in nikoli ne pada/raste, ko je enkrat avto ogret na teh 90°, pa če je avto v največji hici prizgan 1 uro, samo da dela klima
Avto je Passat B7, l. 2013, 2.0 TDI
hvala in lp
Torej. Sedaj, ko je zunaj zima in so temperature v -, se mi dogaja, da se mi stevec za vodo v mestni voznji ali pa pri normalni voznji (ne AC) ne segreje na 90°C. Ce se peljem po AC pride do 90°, ko pa pridem v naselje al pa kaksen semafor, pa pade na recimo 75°C. Tudi po 15ih km ali vec normalne voznje se avto ne segreje do 90°. Tudi temp. olja mi deluje malce prenizka (med 77 in 80°C). Na AC so po mojem temp. OK pri - temp (okrog 90° pri 130km/h, ce je kaksen klanec pa vec).
Avto imam 5 let in se ne spomnim, kako je bilo npr. v prejsnih mrzlih zimah s tem.
Zdaj a je to normalno za dizla, ali je treba kaj zamenjat?
Ko je toplo, je ta cajger za temp vedno na 90° in nikoli ne pada/raste, ko je enkrat avto ogret na teh 90°, pa če je avto v največji hici prizgan 1 uro, samo da dela klima
Avto je Passat B7, l. 2013, 2.0 TDI
hvala in lp