Tezava s praktično novim skuterjem Aprilia

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Aia....sem na hitro prebral... Sem mislu da je klasičen problem ko scooter stoji....pa benz izhlapi iz frgazarja...

To pa ne bi vedu kaj te iebe....

A akku je dober al komaj obrne še ko ga verglaš?

Probaj za foro na kable ga vžgat po 2h dneh....če bo problem izginu....pol veš da, rabiš nov akku...
 

staher

Pripravnik
21. jul 2009
87
4
8
Zdaj ga pa naj nazaj pelem v MotoHit jo raj kr prodam.
Vergla na polno, akumolator ni, zanimivo v drugo na nogo pa vžge.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dodaš gas med vžigom, ali ne?

Moj ko je hladen vžge izključno na polnem gasu, pol pa takoj spustit - je od malega tako navajen. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

staher

Pripravnik
21. jul 2009
87
4
8
Bom dones probal tako ko si svetoval McGiver.
Garancija ja a misliš da bodo zrihtal, če slišim da maji skoraj vsi težave z vžogom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.457
9.153
113
Zanemarjaš jo preveč. Italijanke so temperamentne, rabijo vsakodnevno skrb in božanje. Tak ti pravi, da morda nisi prav dec zanjo. ;)
PS: se vnaprej opravičujem za ta neuporaben vložek.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Še vsak moped / scooter ki sem ga peljal se je vžigal z vsaj 1/4 do 1/2 gasa....

Drugače verglaš ko opica....
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Od vseh prdulc kaj sem jih imel je še najlepše vžigal tomos. Napumpal fargazer, vžgal v prvo, brez gasa. Govorim o fargazerjih, ajnšpric vžiga brez problema
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ti bom slikal odtise, ko se ta vlaga posuši!

Ti pa z milom usta sprat! TAKOJ!
IMG_20210527_173816_resized_20210527_053914703 copy.jpg
Sem obljubil in evo: Vidi se en curac, so pa odtisi cca 0,5 cm globoki in sedaj polni kamenčkov - in ja alsvalt je zanič, ampak na stransko nogico pa vseeno drži.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
To je čisto odvisno kak ma štender narejen. Piaggio Fly tud neke take rise dela. Ima zelo oster rob. Sicer pri novem so bili gor neki plastični pokrovi, ampak to je odpadlo po enem tednu. Moja bivša 220 kg krava od Yamahe Majesty 400 ni naredila tudi risa v smolo, je imela tak širok štender z širokimi nastavki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

staher

Pripravnik
21. jul 2009
87
4
8
Kličem na en pooblščen servis, Motor E4 je tako ekološko zaprt, da ne gre več tako kot je treba in da so z njim same težave. bravo!
Drug servis mi reče, da je potrebno ščistit oplinjač (verjetno za en dan bo vredu pol pa ista pesem).
Mater sem vesel.
Probal sem ga vžgati z malo gasa, je vžgal, če ne morš pa na nogo tam pa kresne takoj in to brez gasa.

Pol pa kolegi, kva ne vžge ti, pa kolk si dal za njega za ta dnar dobiš dva kitajca pa saj vžgeta. :ostrzek:
No pa še okrog lukenj po dvorišču, če bo tako šlo bom moral začet šparat za novi asvalt, 7 din ga že imamo pa 30 znakov na tleh. :mad:
L.P.
S
 
Nazadnje urejeno:

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113
Ojla,
Za dušo sem si sel kupit skuter, ker za kaj več nimam izpita. Gre za Aprilio sr50 letnik januar 2017, vodno hlajeno kupljeno od prvega lastnika. Prevoženih ima 700km in je večinoma stala v garaži. Nov akumulator je bil kupljen letos.
Gre se za to, da motor grozno težko vžge. "Hladen" zagon zgleda tako, da moraš gumb za start držati nekje 10 sekund in obenem imeti obrnjeno ročko za gas da sploh zastarta. Na "kurbel" vžge po nekih 6ih poskusih. Topla vžiga recimo, da takoj, se pa dogaja da takoj nazaj crkne in moras ponoviti vajo. "Štant gas" sem dvignil, ker mi je crkoval na semaforjih in je sedaj bolje. Blokade so bile odstranjene baje samo iz izpuha pri prejsnjem lastniku.
Je to normalno pri skuterjih?

Ps. Naj še omenim, da prijatelju z istim motorjem isto to dela kot meni, drugemu z Piaggiotom pa mnogo hitreje kresne.
Ima ob starni ročni zaganjač, če vžge v prvo, je akumolator. Točno take težave sem imel jaz, ko sem zamenjal baterijo, vžge takoj. Verjetno si pustil akumolator čez zimo priklopljen, predvidevam.
 

staher

Pripravnik
21. jul 2009
87
4
8
Malo sem ga naštudiral, čisto malo gasa in zaverglaš in ko ga čuitiš da vžge takoj gas spustim in to je to.
Danes sem dobi stransko tačko bomba.
Sem jo zmontiral in se tudi malo namučil, spodnji oklep je potrebno odstraniti in povrhu še izrezati luknjo, ki pa je poglavje zase.
Se mi je posrečilo, malo večja luknja je res ratala samo se ne vidi je čisto odspodaj.
Sedaj pa na izpušni lonec, kaj priporočate gledam YASUNI kaj mislite o tem?
 

Priponke

  • 20210531_201519.jpg
    20210531_201519.jpg
    1,6 MB · Ogledi: 154
  • 70940.jpg
    70940.jpg
    21,9 KB · Ogledi: 139
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Pohvale da si nastudiral vžiganje!

Lonec je brezvezen upgrade.....price/performance wise...

Ker potegne za sabo še vsaj štelanje frgazarja (večje dize).....ali pa še najbolje....kar 17.5mm ferg (najmanj)...potem pa še igranje z valjčki...

Kar pa se pomojem ti ne boš lotil :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.835
5.081
113
Pa še takrat boš zgubil moč v nižjih obratih.
In boš na koncu mel dovolj dretja in bos dal nazaj original :)
Razlika bo itak minimalna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Kamele0N

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
819
269
63
izpuh je treba prilagodit kanalom/clindru motorja, da je optimum, kr nek random gor devat je strel v glavo na 2t. Pa seveda frgazer, itd..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N