Ojla,
Za dušo sem si sel kupit skuter, ker za kaj več nimam izpita. Gre za Aprilio sr50 letnik januar 2017, vodno hlajeno kupljeno od prvega lastnika. Prevoženih ima 700km in je večinoma stala v garaži. Nov akumulator je bil kupljen letos.
Gre se za to, da motor grozno težko vžge. "Hladen" zagon zgleda tako, da moraš gumb za start držati nekje 10 sekund in obenem imeti obrnjeno ročko za gas da sploh zastarta. Na "kurbel" vžge po nekih 6ih poskusih. Topla vžiga recimo, da takoj, se pa dogaja da takoj nazaj crkne in moras ponoviti vajo. "Štant gas" sem dvignil, ker mi je crkoval na semaforjih in je sedaj bolje. Blokade so bile odstranjene baje samo iz izpuha pri prejsnjem lastniku.
Je to normalno pri skuterjih?
Ps. Naj še omenim, da prijatelju z istim motorjem isto to dela kot meni, drugemu z Piaggiotom pa mnogo hitreje kresne.
Za dušo sem si sel kupit skuter, ker za kaj več nimam izpita. Gre za Aprilio sr50 letnik januar 2017, vodno hlajeno kupljeno od prvega lastnika. Prevoženih ima 700km in je večinoma stala v garaži. Nov akumulator je bil kupljen letos.
Gre se za to, da motor grozno težko vžge. "Hladen" zagon zgleda tako, da moraš gumb za start držati nekje 10 sekund in obenem imeti obrnjeno ročko za gas da sploh zastarta. Na "kurbel" vžge po nekih 6ih poskusih. Topla vžiga recimo, da takoj, se pa dogaja da takoj nazaj crkne in moras ponoviti vajo. "Štant gas" sem dvignil, ker mi je crkoval na semaforjih in je sedaj bolje. Blokade so bile odstranjene baje samo iz izpuha pri prejsnjem lastniku.
Je to normalno pri skuterjih?
Ps. Naj še omenim, da prijatelju z istim motorjem isto to dela kot meni, drugemu z Piaggiotom pa mnogo hitreje kresne.