Teslo v Tesli Y

Saeed

Pripravnik
19. nov 2008
371
4
18
Kam? Zakaj?

Jaz sem se vozila z rumeno lučko odkar je mraz pritisnil. Iz želenih 2,8 je kazalo v vseh štirih 2,6 pa je bilo prec narobe. Ko sem jih dala koncno zamenjat za zimske, je bil pa tak kraval. Še moj dobil push sporocilo, me je prec klical, ce sem gumo predrla :srce:
V aplikaciji kjer imaš cene lahko razdeljene po blokih, da ti prikazuje prave podatke pri polnjenju doma.
Sam sem se pogiral malo s tem, vendar je opcija vnosa samo štirih obračunskih blokov.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
473
540
93
Izpit imam 27 let, avte menjam na ca. 5 let, z vsakim naredim recimo 220.000-250.000 km. Na uč recimo da naredim 45.000 kom letno, se pravi v 27 letih nekih 1.200.000 km. V vsem tem času/kilometrih sem imel defekt mogoče 5x. Tukaj pa debata, ko da se vam to dogaja vsakih 14 dni :eek::bonk:
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.923
6.557
113
V aplikaciji kjer imaš cene lahko razdeljene po blokih, da ti prikazuje prave podatke pri polnjenju doma.
Sam sem se pogiral malo s tem, vendar je opcija vnosa samo štirih obračunskih blokov.

Kje? Jaz nimam nic razdeljeno. Se več, ce enkrat ceno spremenim, mi vse tudi za nazaj na novo ceno da. Ali ne najdem?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.354
9.593
113
EU
Kot sem napisal, če spelješ s čisto prazno gumo ti pasivni TPMS ne bo nič jamral, šla bo guma in morda še feltna. Res pa je da to ni ravno smrtno nevarno, kot bi bilo recimo pri visoki hitrosti in počasnem puščanju gume, takrat deluje tudi pasivni TPMS. Torej pod črto glede varnosti ni razlike, je pa lahko glede denarnice, odvisno od okoliščin.
Meni piše v navodilu za uporabo avta, da pred začetkom vožnje preverim izpravnost vozila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Saeed

Pripravnik
19. nov 2008
371
4
18
Kje? Jaz nimam nic razdeljeno. Se več, ce enkrat ceno spremenim, mi vse tudi za nazaj na novo ceno da. Ali ne najdem?
Statistika polnjenja, nastavitve, dom/služba/drugo. Tukaj potem lahko kreiraš tarifni načrt glede na parametre, ki jih imamo sedaj s temi bloki in tarifami.
Malo me je hecala matematika, da sem prišel do bruto zneskov za vsak blok in pa to, da aplikacija omogoča samo 4 brez praznikov.
 

Priponke

  • IMG_0952.PNG
    IMG_0952.PNG
    172,2 KB · Ogledi: 28
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
433
83
Izpit imam 27 let, avte menjam na ca. 5 let, z vsakim naredim recimo 220.000-250.000 km. Na uč recimo da naredim 45.000 kom letno, se pravi v 27 letih nekih 1.200.000 km. V vsem tem času/kilometrih sem imel defekt mogoče 5x. Tukaj pa debata, ko da se vam to dogaja vsakih 14 dni :eek::bonk:
se strinjam, izpit 29 let, zadnjih 15 let odbijem službeno cca 45k na leto, pa v življenju še nisem mel defekta na cesti
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
433
83
Smo offtopic, ampak če gumo prebiješ bo pasivni (ABS) senzor prej odreagiral, ker ima reakcijski čas nekaj (10) sekund, ima pa resolucijsko okno precej visoko. Nasprotno ima senzor v ventilčku resolucijo zelo dobro, ampak reakcijski čas zelo dolg. Tehnično ABS senzor primerja vrtenje kolesa in to ne vsak obrat ampak vsako 1/30 obrata, tako da lahko zelo hitro ugotovi odstopanje in pod določenimi drugimi ustreznimi parametri spoži opozorilo. Problem je ker je obseg gume in s tem obodni čas pri dokaj normalnem tlaku (+-1 bar) povsem enak oz. prej pridejo v poštev kakšne druge anomalije (profil na gumi).

Tako da ABS senzor načeloma zelo hitro zazna večje puščanje gume. Ko je recimo guma ki bi morali bit na 2.5 bar po par 10 sekundah blizu 1 bar, kar je navadno še vedno varen pritsik da še ustaviš. Senzor v ventilčku ima resolucijo pošiljanja podatkov na par minut (5-10 min), vmes spi in špara baterijo, če zadaneš gumo ravno ko je poslal podatke se BP lahko voziš po feltni še 5 min pa ne bo nič javil.

Je pa res da če imaš žebel pa guma pušča 0.1 bar na dan ti bo senzor v ventilčku javil nizek tlak že pri varnih recimo 2 bar (vizualno in na otip guma zgleda ok), medtem ko tisti na ABS ko bo tlak že precej nižje in se bo tudi videlo da je guma že malo pri tleh.

Če imaš senzorje v platišču imaš skoraj vedno prikaz pritisk je prednost da tam preverjaš stanje gum. Če ga nimaš (abs) je pa pametno it nekajkrat letno na kolena.
tole spodaj seveda ne drži, garantirano ne:

Senzor v ventilčku ima resolucijo pošiljanja podatkov na par minut (5-10 min), vmes spi in špara baterijo, če zadaneš gumo ravno ko je poslal podatke se BP lahko voziš po feltni še 5 min pa ne bo nič javil.

tpms senzor pošilja info kar nekajkrat v sekundi - lahko rečeva v realnem času, par sekund pa ti avto javi napako (malo zavisi od proizvajalca sistema od avta do avta, tudi znotraj znamk so eni meli 1 sprejemnik, dražji avti za vsako kolo svojega).
preko ABS če vse gume isto izprazniš, mu ne bo nič čudno, traja veliko dlje, da avto zazna prazno pnevmatiko
dejansko lahko rečeva, da vidiš v real time preko senzorjev, to ti lahko dokažem tako s testerjem kot tudi z ročno tpms napravo, pa boš spustil gumo pred mano, pa da vidiva

Tesle nimajo 433MHz, temveč Sysgration BLE (bluetooth low energy).
Pa si preberi pod GENERAL INFORMATION - DIRECT VS INDIRECT, to so eni največjih na svetu.

Delam s Tyresure, Bosch, Texa, Magneti Marelli in Hamatonom - Schrader naprave, najboljše na svetu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.451
1.447
113
Katere naj bi bile najboljse? Šreder ali vse nastete? Ali na šrederjih piše šreder ali Anatel?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
tole spodaj seveda ne drži, garantirano ne:

Senzor v ventilčku ima resolucijo pošiljanja podatkov na par minut (5-10 min), vmes spi in špara baterijo, če zadaneš gumo ravno ko je poslal podatke se BP lahko voziš po feltni še 5 min pa ne bo nič javil.

tpms senzor pošilja info kar nekajkrat v sekundi - lahko rečeva v realnem času, par sekund pa ti avto javi napako (malo zavisi od proizvajalca sistema od avta do avta, tudi znotraj znamk so eni meli 1 sprejemnik, dražji avti za vsako kolo svojega).
preko ABS če vse gume isto izprazniš, mu ne bo nič čudno, traja veliko dlje, da avto zazna prazno pnevmatiko
dejansko lahko rečeva, da vidiš v real time preko senzorjev, to ti lahko dokažem tako s testerjem kot tudi z ročno tpms napravo, pa boš spustil gumo pred mano, pa da vidiva

Tesle nimajo 433MHz, temveč Sysgration BLE (bluetooth low energy).
Pa si preberi pod GENERAL INFORMATION - DIRECT VS INDIRECT, to so eni največjih na svetu.

Delam s Tyresure, Bosch, Texa, Magneti Marelli in Hamatonom - Schrader naprave, najboljše na svetu.

Torej trdiš da par let senzor nonstop pošilja podatke v real time z eno gumbno baterijo? Super javi kje dobim tako tehnologijo da jo uporabim v par podobnih projektih s katerimi se ukvarjam.

Komunikacija senzorja je drugače še bolj po potrebi kot branje podatkov, torej če senzor ne zazna razlike ima lepo izkjučen radijski del saj je to osnova za šparanje baterije. A pošilja preko BLE ali nekega dedicated radija sploh nima veze, v obeh primerih bi pošiljanje podatkov na interval pod sekundo spraznilo baterijo v par tednih. Enako pa deluje tudi beleženje podatkov ki se izvaja sekvenčno po fazi deep sleepa. Seveda ima stvar logiko in če zazna spremembo ostane aktivna in preverja spremembo, samo daleč od tega da zazna takoj in vedno. In po izkušnjah imajo senzorji v ventilčku ogromen lag preden zaznajo karkoli.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.451
1.447
113
Kako imajo ogromen lag če se pa odčitek pritiska in temperature na displeju stalno spreminja, tudi po 5x v minuti?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Nebi se rad mešal v debato strokovnjakov, ampak:
- original TMPS ventil na C5 je po 12 letih še vedno deloval, je pa pol leta kolo počivalo in sporočal je samo podatek OK/ni OK.
- na avtodomu imam kitajske TMPS "kapice" za ventilčke; baterije menjujem na 8-12 mesecev, sporoča pritisk in temperaturo kar na vsakih vsaj par sekund. Mislim da rabi kaki dve sekundi da začne piskat ko ga dol odvijem pri menjavi gum.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Hm, zanimivo. Jaz sem sedaj 3. menjal gume in mi vsakič zelo zelo hitro javi izgubo tlaka v pnevmatikah, ko je na ''preobuvanju'' Sem za foro Chat GPT vprašal in je tole napisal:
Čeprav Tesla natančnih podatkov ne razkriva, lahko na podlagi informacij iz avtomobilske industrije sklepamo naslednje:

  1. Redno spremljanje:
    Večina modernih TPMS sistemov pošilja podatke vsakih 30 sekund do 1 minute, ko je vozilo v gibanju. To omogoča sprotno spremljanje tlaka in takojšnje opozarjanje ob odstopanjih.
  2. Občasno spremljanje (ko vozilo miruje):
    Ko je vozilo parkirano, lahko senzorji preidejo v način varčevanja z energijo in pošiljajo podatke manj pogosto, npr. enkrat na nekaj ur ali ob pomembnih spremembah tlaka.
  3. Alarmni odziv:
    Če pride do hitrega padca tlaka (npr. zaradi predrtja), bodo senzorji takoj poslali opozorilo, ne glede na običajni interval.
  4. Bluetooth specifičnost pri Tesli:
    Tesla uporablja Bluetooth TPMS, ki omogoča hitrejšo in bolj zanesljivo komunikacijo. Pri Tesli je verjetno frekvenca posodobitev nekoliko višja kot pri klasičnih RF senzorjih, kar pomeni, da se lahko podatki osvežujejo vsake 20–30 sekund med vožnjo.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.177
1.187
113
Jap, senzorji takoj začno čivkat, ko pride do hitrega padca tlaka. In to je tudi glavna prednost glede na posredni sistem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Meni res zelo hitro javi, ko se ga vulkanizer loti, tako da takrat ob kavi lepo spremljam kako gre po vrsti in vidim kdaj je končal.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.923
6.557
113
Statistika polnjenja, nastavitve, dom/služba/drugo. Tukaj potem lahko kreiraš tarifni načrt glede na parametre, ki jih imamo sedaj s temi bloki in tarifami.
Malo me je hecala matematika, da sem prišel do bruto zneskov za vsak blok in pa to, da aplikacija omogoča samo 4 brez praznikov.

Očitno sem čorova. Jaz lahko recimo pod dom nastavim sezone (marec-oktober in november-februar), ko kliknem na tarifo imam pa moznost vnosa samo 1 ceno za nakup in 1 za prodajo. Nikjer ne vidim moznosti urnika
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.784
113
medklic, včeraj videl ene 10 tesl večian Ylonke v 9-.ih je to furala ženska - blondina.... 1 tip je pa imel čerry (top barva) y-lonka lj table. Tak je bil izplen
sklepam, da je jabe blontna.
 
  • Haha
Reactions: Samo Svoj

Saeed

Pripravnik
19. nov 2008
371
4
18
Očitno sem čorova. Jaz lahko recimo pod dom nastavim sezone (marec-oktober in november-februar), ko kliknem na tarifo imam pa moznost vnosa samo 1 ceno za nakup in 1 za prodajo. Nikjer ne vidim moznosti urnika
Tudi če greš na novo nastavljati?
Meni je uspelo razdeliti na dve sezoni in v vsaki sezoni razdeliti časovno po 4 bloke, kolikor jih app omogoča.
Praznike seveda nimaš opcije za vnos...takrat bo kazalo narobe.
Edino za izračun bruto cene v določenem bloku sem imel malo težav...nisem pa iskal kakšnih spletnih kalkulatorjev.

Edit: Sem se spomnil na tisti Pleško kalkulator.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.462