tole spodaj seveda ne drži, garantirano ne:
S
enzor v ventilčku ima resolucijo pošiljanja podatkov na par minut (5-10 min), vmes spi in špara baterijo, če zadaneš gumo ravno ko je poslal podatke se BP lahko voziš po feltni še 5 min pa ne bo nič javil.
tpms senzor pošilja info kar nekajkrat v sekundi - lahko rečeva v realnem času, par sekund pa ti avto javi napako (malo zavisi od proizvajalca sistema od avta do avta, tudi znotraj znamk so eni meli 1 sprejemnik, dražji avti za vsako kolo svojega).
preko ABS če vse gume isto izprazniš, mu ne bo nič čudno, traja veliko dlje, da avto zazna prazno pnevmatiko
dejansko lahko rečeva, da vidiš v real time preko senzorjev, to ti lahko dokažem tako s testerjem kot tudi z ročno tpms napravo, pa boš spustil gumo pred mano, pa da vidiva
Tesle nimajo 433MHz, temveč Sysgration BLE (bluetooth low energy).
Tyresure Support
www.tyresure-tpms.com
Pa si preberi pod GENERAL INFORMATION - DIRECT VS INDIRECT, to so eni največjih na svetu.
Delam s Tyresure, Bosch, Texa, Magneti Marelli in Hamatonom - Schrader naprave, najboljše na svetu.