Teslo v Tesli Y

mags

Fizikalc
11. nov 2020
205
98
28
Luči , dolge ne preklapljajo več , razen vožnje po mestu ,ko je razsvetljeno , takrat preklopijo na kratke .
Imam občutek , da se je z temi novimi lučmi vidljivost precej izboljšala , vsaj tak imam občutek.
Sem pričakoval kako blendanje nasproti vozečih ;) , no pa zaenkrat vse OK.
Kak občutek imate ostali ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in Garfildd

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Kako vklopili matric z OTA?
Kako so narejene luči na Y oz. M3? Iz kolikih led sklopov? Matrix poprej bila sploh opcija?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Kolikor vem so luči v osnovi to omogočale, samo softare še bi bil pripravljen, tako da so nam z novim OTA to vklopili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mr_

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.177
1.187
113
Ja, že skoraj 3 leta nazaj so začeli žaromete staviti Samsung Pixcell LED s 100 segmenti.

Novi Tesla Model 3 Highland naj bi pa že imel zadevo s še več LED segmenti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mr_

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.441
2.392
113
Pomurje
Matrične Luči delajo dobro. Ni blendanja nasproti vozečih na AC.
So pa prehodi oz. izklapljanje diod manj mehki kot pri "premiji"
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
457
40
28
Trenutno sem v Milanu (mesto v Italiji, nimam novega fanta). Še enkrat bi podal opažanje, da ima Tesla ogromno prednost s svojimi superchargerji pred konkurenco. Pri vsaki daljši poti dam destinacijo v navigacijo. Včeraj sem se usedel v avto, vnesel destinacijo, avto mi je napisal da bom moral polniti v Padovi za 15 minut, tja pa bom prišel z 38% baterije. No, na supercharger sem prišel z 38% baterije, po 14 minutah mi je avto javil, da lahko nadaljujem pot, ampak sem ostal še dodatnih 6 minut, da sem ga napolnil malo bolj. In ja, če bi vozil dosti hitreje (čez omejitve), bi moral polniti dlje, ali morda celo 2x in če vsakodnevno delaš take relacije morda EV ni zate (vem da se tu nekateri ne strinjajo), ampak glede supercharger mreže, v povezavi s softwareom v avtu, pa kapo dol, tukaj pa po moje konkurenca še vedno žal nima za burek. Aja pa prvič sem sprobal matrične luči, ki so mi jih vklopili z zadnjim sw updateom, zaenkrat fajn, bom moral pa še v različnih situacijah stestirat.
Saj v Avstriji, Italiji, Nemčiji so nekateri Tesla superchargerji odprti tudi za vozila drugih znamk. Sam pravkar testiram EV, sicer ne Tesle, ampak v teh državah bi sigurno koristil superchargerje ali Ionity. Tudi odprtost le teh je faktor pri moji odločitvi. Ali sem kaj narobe razumel?
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
457
40
28
Screenshot 2024-04-06 142520.png
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Ja, nekatera so odprta, ampak s Teslo se pač manj obremenjuješ s tem. Pač greš, priklopiš in greš.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.441
2.392
113
Pomurje
Saj v Avstriji, Italiji, Nemčiji so nekateri Tesla superchargerji odprti tudi za vozila drugih znamk. Sam pravkar testiram EV, sicer ne Tesle, ampak v teh državah bi sigurno koristil superchargerje ali Ionity. Tudi odprtost le teh je faktor pri moji odločitvi. Ali sem kaj narobe razumel?
Tudi cena bo druga. Ionity ima 79c/kw
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
457
40
28
Ja z naročnino je cena med 0,49 do 0,59 € na kWh. Prvo leto naročnine ti ob nakupu določenih znamk podarijo. Drugače pa ja za tiste primere ko potrebuješ hitro in zanesljivo polnilnico, bolje Tesla supercharger, ki je odprt tudi za druge znamke vozil. JIh je vseskozi več.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Trenutno sem v Milanu (mesto v Italiji, nimam novega fanta). Še enkrat bi podal opažanje, da ima Tesla ogromno prednost s svojimi superchargerji pred konkurenco. Pri vsaki daljši poti dam destinacijo v navigacijo. Včeraj sem se usedel v avto, vnesel destinacijo, avto mi je napisal da bom moral polniti v Padovi za 15 minut, tja pa bom prišel z 38% baterije. No, na supercharger sem prišel z 38% baterije, po 14 minutah mi je avto javil, da lahko nadaljujem pot, ampak sem ostal še dodatnih 6 minut, da sem ga napolnil malo bolj. In ja, če bi vozil dosti hitreje (čez omejitve), bi moral polniti dlje, ali morda celo 2x in če vsakodnevno delaš take relacije morda EV ni zate (vem da se tu nekateri ne strinjajo), ampak glede supercharger mreže, v povezavi s softwareom v avtu, pa kapo dol, tukaj pa po moje konkurenca še vedno žal nima za burek. Aja pa prvič sem sprobal matrične luči, ki so mi jih vklopili z zadnjim sw updateom, zaenkrat fajn, bom moral pa še v različnih situacijah stestirat.
Zadnjič grem z ID.4 v Minhen, dam cilj v navigacijo, mi da za vmesni cilj polnjenje na Ionityju pri Salzburgu, napieš s koliko baterije bom prišel, tam napolnim 20 min in potegnem naprej do Minhna.
No ja, v bistvu sem šel v Minhen in nazaj, dal povratno pot v navi in mi je nazajgrede pa 2 postanka za polnjenje splaniralo (ker v MUC nisem polnil med koncertom).
Tako da ... Nič posebnega ne eden ne drugi avto.
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: Bakki33 in Hondi

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Ja, razumem kaj želiš povedati, vseeno se mi zdi da je Teslin supercharger network dober bonbonček za lastnike Tesel, kakšna pa je npr. primerjava cen na ionityju in pri Tesli?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in sad

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.455
2.175
113
Luči , dolge ne preklapljajo več , razen vožnje po mestu ,ko je razsvetljeno , takrat preklopijo na kratke .
Imam občutek , da se je z temi novimi lučmi vidljivost precej izboljšala , vsaj tak imam občutek.
Sem pričakoval kako blendanje nasproti vozečih ;) , no pa zaenkrat vse OK.
Kak občutek imate ostali ?
Deluje brez težav
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Hm, a zato sta me dve 3ki v zadnjih dneh zaslepili. Ampak malenkost, nisem utegnil niti poblendat, ker je ze zastrl svetlobo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Ok, jaz sem samo rekel, da imam občutek, da ima Tesla s svojimi superchargerji kar nekaj prednosti. Me ful veseli da je VW kot kaže z ID7 na pravi poti, ampak Tesla je, po mojem skromnem mnenju, s svojimi superchargerji naredila izjemno potezo napram konkurenci.
 
  • Všeč mi je
Reactions: vogel, sad in mags

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Prednost superchargerjev je enostavna uporaba za lastnike Tesel in v primerjavi s konkurenco boljša zanesljivost. Kar se pokritosti tiče jih pa drugi počasi prehitevajo (kar je logično, saj jih je več).
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Seveda, gotovo bo ostalih več, samo vseeno imajo vozniki Tesel zaenkrat nekaj prednosti pred ostalimi pri polnjenju na poti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Seveda, gotovo bo ostalih več, samo vseeno imajo vozniki Tesel zaenkrat nekaj prednosti pred ostalimi pri polnjenju na poti.
Žalostno je da se 5 (+3?) superchargerjev v naši državi (in približno enaka razporeditev po tujiini) izpostavlja kot prednost. Pa ni kritika samo Tesle, ker nek ionity ni nič boljši.

Če se voziš po AC kot tranzit zgleda v teoriji vse ok, če greš pa iz ilirske bistrice do trente (recimo tipičen slovenec za vikend v hribe) imaš pa na poti natanko 0 hitrih polnilnic.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.744
6.743
113
pri taščici
Žalostno je da se 5 (+3?) superchargerjev v naši državi (in približno enaka razporeditev po tujiini) izpostavlja kot prednost. Pa ni kritika samo Tesle, ker nek ionity ni nič boljši.

Če se voziš po AC kot tranzit zgleda v teoriji vse ok, če greš pa iz ilirske bistrice do trente (recimo tipičen slovenec za vikend v hribe) imaš pa na poti natanko 0 hitrih polnilnic.
Pa saj je tudi ne rabis najbrž. Drugace pa ovinek na Kozino.
Ce ti druge DC polnilnice (in nimas Ac vtrenti) ne ustrezajo na poti
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness in jonny77

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.465