Trenutno sem v Milanu (mesto v Italiji, nimam novega fanta). Še enkrat bi podal opažanje, da ima Tesla ogromno prednost s svojimi superchargerji pred konkurenco. Pri vsaki daljši poti dam destinacijo v navigacijo. Včeraj sem se usedel v avto, vnesel destinacijo, avto mi je napisal da bom moral polniti v Padovi za 15 minut, tja pa bom prišel z 38% baterije. No, na supercharger sem prišel z 38% baterije, po 14 minutah mi je avto javil, da lahko nadaljujem pot, ampak sem ostal še dodatnih 6 minut, da sem ga napolnil malo bolj. In ja, če bi vozil dosti hitreje (čez omejitve), bi moral polniti dlje, ali morda celo 2x in če vsakodnevno delaš take relacije morda EV ni zate (vem da se tu nekateri ne strinjajo), ampak glede supercharger mreže, v povezavi s softwareom v avtu, pa kapo dol, tukaj pa po moje konkurenca še vedno žal nima za burek. Aja pa prvič sem sprobal matrične luči, ki so mi jih vklopili z zadnjim sw updateom, zaenkrat fajn, bom moral pa še v različnih situacijah stestirat.