Tesla MODEL S

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.614
10.825
113
vprašanje. ZA marsikaj se je pred leti govorilo, da bo finnačna totalka pri avtih, pa se danes vse lahko porihta za normalen dinar.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Sicer bi sem mi zdelo prav, da jim prepovedo OTA, ki jih homologacijski organ ne odobri vnaprej (oziroma, če gre za OTA, ki ne vpliva na homologacijo, da je o njem samo vnaprej obveščen), ampak tole je old news in je zgodba zaključena (če ne bo kakih pi..arij).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Prav je da jih skrbi, saj je TM3 američanu zmrznila pri 70mph in je bil samo potnik... V USA so spremenili obnašanje ABS, zavor ipd, da je bil krajši braking distance. Redno vplivajo na stvari, ki imajo direkten vpliv na porabo ipd. Vem da to ni ravno ekološko sporno, samo glede na dizlgate so pač malo bolj občutljivi.

Niso ravno Audija dr*** za e-trona glede homologacije, ker so pushal update tik pred zdajci?

PS. Musk trdi, da so Tesle najvarnejši avti, statistike pa kažejo, da imajo veliko več smrtnih žrtev v USA kot BMW, Audi in Merc npr.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To so nazadnjaške poteze OTA prepovedat.
A ko na servisu avto dobi tovarniški update, ga kdo pelje na LPP na novo delat homologacijo?

Treba je zaostrit proces razvoja in testiranja popravkov, oziroma sprememb programske opreme. Ne pa prepovedat OTA. Slednje je povratek v srednji vek.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.974
6.991
113
OTA je velik safety rizik.

Zamisli si, da bi se nekomu dalo pognati nek globalni hack in bi vsem avtonomno vozečim avtom, spremenil algoritme v kontra.

Kolaps. Pa kaj takega sploh ne bi bilo težavno, samo pač nekdo mora bit dovolj nor da se tega loti.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.811
640
113
OTA je velik safety rizik.

Zamisli si, da bi se nekomu dalo pognati nek globalni hack in bi vsem avtonomno vozečim avtom, spremenil algoritme v kontra.

Kolaps. Pa kaj takega sploh ne bi bilo težavno, samo pač nekdo mora bit dovolj nor da se tega loti.

Ne "da bi se nekomu dalo" ampak "ko se bo nekomu dalo".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
To so nazadnjaške poteze OTA prepovedat.
A ko na servisu avto dobi tovarniški update, ga kdo pelje na LPP na novo delat homologacijo?

Treba je zaostrit proces razvoja in testiranja popravkov, oziroma sprememb programske opreme. Ne pa prepovedat OTA. Slednje je povratek v srednji vek.

Nič ni nazadnjaško. In ja, če bi servisni update sprmenil kaj v zvezi s homologacijo, dobi avto popravke tipske homologacije.
OTA update prepovedat? Seveda ne (malo si površno bral). OTA update spravit v neke nadzirljive okvirje? Nujno. Na način, ki sem ga napisal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si