Nikakor ni argument samo teh 240mio, so pa kar hud šus v trenutnem stanju. Zdaj za Q3 so delali nore stvari in so številke vredu, ampak nič posebnega, ker so tako daleč v riti.
Najprej je bila obsedenost shortov s tem, da je fElon zavozil proizvodnje številke M3 zaradi robotizacije linije, kar je držalo, ker bi zdajle morali delat že 8-10k avtov na teden pa niso niti na 4k redno. Dober mesec nazaj so praznovali tisti teden ko so jih naredili 5k, potem pa jih niso nikoli več. Avti iz tiste serije so tako škart, da jih je 84% rabilo popravila...ličanje, detajli, popravila skratka. V normalni proizvodji avtomobilov jih manj kot 10% rabi kakšen popravek naknadno, tukaj pa menjajo odbijače, barvajo pol avta ipd. Pomisli, da ti firma dobavi avto za 60k€ in vidiš napake v barvi takoj iz metrov razdalje in ti rečejo, da bodo zabeležili in boš pripeljal avto nazaj na servis in popravilo! To v EU sploh ne bi palilo na noben način, so poloti pa Hyundai sestavljeni v piko.
Zdaj pa je glavno orožje shortov to, da se po USA nabirajo parkirane trojke, ki samo stojijo, nekatere proizvedene marca/aprila, kar pomeni, da niso več nov avto. Polno aktualnih iz serije 5k, ki so bile zavrnjene ob dobavi in jih tesla nima kje popravljat. Avto je na štrom in ima veliko parazitsko porabo, kar pomeni, da jim redno shodijo 12V baterije tudi če se trudijo jih polnit. Kaj se zgodi z LCD panelom v zaprtem avtu parkiranem na soncu? Tudi pokrite niso ali pa zaščitene...50k+ vozila. Kaj to pokaže? To da je 420k naročil bila izmišljotina in ne štima v nobenem primeru, bila je laž, ki jo raziskuje SEC in DOJ.
Potem je nateg oz. laž autopilot, katerega trenutno plačujejo 5+3k$, dobili pa ga bodo...nekoč? Če tesla ne rikne vmes. Potem imamo tu zmanjšanje subvencije na polovico in potem na 0! Za Audija, EQC ipd pa boš dobil celih 7.5k$!!!!
M3 ni za 35$ in je nikoli ne bo. Če je proizvedejo zdaj je takoj bankrot ipd.