- Tesla rabi kmalu spet miljarde, kaj mislite, da bodo prodajali kolk.. 6 let str. M6 za ceno porša ipd. ? Obstoječe obresti so kolk...600mil?
- Ko je Tesla prvič in zadnjič dosegla 5035 avtomobilov v enem tednu jih je samo 16% bilo sprejemljivih ostali so imeli napake
- stranke večkrat zavrnejo M3, ker so poškodovane, slabo pobarvanje, prodajajo pol leta stare avtomobile kot nove ipd. Izkušnje pri prevzemi so zadnje čase grozne in se opisuje tak nered, da je težko verjeti, da je to 50mrd mcap firma.
- M3 so pobarvane tako slabo v Elonovem šotoru, da jih v europi noben ne bi sploh sprejel
- M3 so poslali v EU homologacijo šele 3 tedne nazaj, kar pomeni, da ne bodo prodali nobene v EU v 2018
- kao je 420k+ rezervacij, ljudje pa množično odpovedujejo zaradi nekvalitete/zanesljivosti/čakanja na dele in celo to, da marsikatera zavarovalnica Teslo že noče zavarovat. Vse razprodano, potencialni kupci pa dobivajo sporočila od tesle za free supercharging če kupjo septembra??
- RWD M3 se karnaenkrat brez čakanja, prejšnji vikend so imel evente in če si prišel si lahko zbral avto s tako opremo kot so jih imeli na ZALOGI
- avti gnijejo po več lokacijah v USA, tudi po nekaj k avtomobilov, ki samo stojijo na vremenskih vplivih in zažirajo baterijo, zavrnjeni zaradi napak ali pa sploh kar tako na zalogi čakajo
- čakalne vrste za razna popravila so mesece, skoraj noben SC nima več nadomestnih avtomobilov. Rezervnih delov ni na norveškem 100k$ vredne MX čakajo pol leta na dele, kaj šele uspešno popravilo.
- imaš več M3, ki ima zgleda serijsko napako, da se v močnem dežju v zadnjem delu nabere toliko vode, da iz avta odtrga odbijač
- OTA posodobitve redno brickajo avtomobile, ta teden po updejtu ni delal autopilot
Potem šele pridejo finance. Novi avgustovski CAO je dal odpoved po cca. 14 dneh, imel je možnost za 10mil$ vreden delež in se mu je odpovedal ko je šel tak shitshow je. Vsak mesec oddide več ljudi iz vrha družbe ipd...
Tale video pa je tudi kar zgovoren: